Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sjolvir schreef:s_en_z schreef:ik snap m niet?
![]()
Ze bedoelden als grapje dat iedereen die met zijn paard start voordat de regiokampioenschappen van de KNHS zijn geweest,
in wedstrijd kleding of anders netjes kan komen.
En iedereen die NA die tijd nog moet rijden perse in wedstrijd kleding moet.
Omdat macrider beetje komisch zelf het heeft over regio kampioenschappen, alleen bedoelen ze die van hun eigen selecties,
niet die van de KNHS.
Aan iedereen die twijfelt aan zijn talent, ik ben ook volkomen talentloos, maar hoop leuke ervaring met mijn paard erbij te hebben
en er nog wat van op te steken. Gewoon lekker meedoen dus.

maaikevdpost schreef:Ik heb even een mededeling voor iedereen die in St. Johannesga start. Ik ben vanochtend gebelt door mac rider. Vanaf nu is de opgave voor st johannesga gesloten. Iedereen die nu op de lijst staat kan starten! Er komt ook een extra uur bij zodat iedereen gewoon een clinic van een half uur kan rijden. Ik heb ook nog even gevraagd hoeveel er nou door gaan. In prenciepe gaat er 1 persoon per klasse door! Eventueel bij meer talenten worden er wildcards uitgedeeld. Dus als je volgens hun voldoende talent hebt, ga je ook echt wel door! Het gaat dus puur om de kwaliteiten, talent die je als ruiter hebt. Niet om het paard. Daarom vragen ze ook om je paard niet los te rijden voor de clinic. Zo kunnen ze zien hoe je 'rijd'.
Koud er op??
na lang instappen 5 a max 10 minuutjes draven heb ik zat aan svdijk86 schreef:Koud er op??
Ik stap voor de training minimaal 15 a 20 minuten in... dan zou de halve clinic dus voorbij zijn want ik ga echt geen galopje oefenen als paard net 5 minuten in de baan is
Hoef niet echt alle oefeningen al meegepakt te hebben in het losrijden maar de kans om even een stukje mezelf op zit te corrigeren en linksom en rechtsom wat voltetjes te rijden wil ik toch wel even kunnen voor ik meedoe.na lang instappen 5 a max 10 minuutjes draven heb ik zat aan
svdijk86 schreef:Koud er op??
Ik stap voor de training minimaal 15 a 20 minuten in... dan zou de halve clinic dus voorbij zijn want ik ga echt geen galopje oefenen als paard net 5 minuten in de baan is
Hoef niet echt alle oefeningen al meegepakt te hebben in het losrijden maar de kans om even een stukje mezelf op zit te corrigeren en linksom en rechtsom wat voltetjes te rijden wil ik toch wel even kunnen voor ik meedoe.na lang instappen 5 a max 10 minuutjes draven heb ik zat aan
Een fijn paard, met uitstraling en goed gangwerk plus een ruiter die daar netjes mee omgaat zal eerder doorgaan schat ik zo in
abcde schreef:Mooi verhaal dat ze allen kijken naar het talent van de ruiter/amazone................denk dat het dalijk in de praktijk wel iets anders word.Een fijn paard, met uitstraling en goed gangwerk plus een ruiter die daar netjes mee omgaat zal eerder doorgaan schat ik zo in
![]()
Maar goed iedereen doet mee voor de lol toch, en als je dan door bent mooi mee genomen![]()
en uiteraard wil je wat losrijden. Zit je in de Z groep zullen ze toch ook oefeningen willen zien.