Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Aurora_

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 15:35

ik heb ook het idee dat het allemaal straks wel makkelijker zal gaan, maar de wedstrijden ook erg duur gaan worden... Ik denk dat je erg veel moet gaan starten wil het even duur zijn als de oude coupons.

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 15:36

Hey Nibbit

Dat was maar even snel een voorbeeld :P.

Weet dat het veel is, maar wat ik er mee wil zeggen is dat er heel moeilijk gedaan wordt over iedereen dat de kosten voor het printen zullen stijgen.. maar er gaan ook een hoop kosten en tijd verloren voor de wedstrijdorganisaties.. dus eigenlijk vind ik dat het gewoon tegen elkaar opweegt en er dus geen verhoging moet zijn..

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 15:53

Ik hoop dat ik dit jaar (nog 4 proeven ongeveer) tenminste 1 winstpunt kan halen met Hanna in het M, dan denk ik dat ik mijn startkaart opzeg ...

Tientjeblij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 15:55

Ik vrees dat ik de mijne ook op ga zeggen. Wil wel eerst de prijs zien voor ik dat doe, maar vrees dat het te duur gaat worden. zonde.

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:01

Ik was eigenlijk net van plan om een startkaart aan te vragen..
Ik zal iets van een wedstrijd of 10 per jaar gaan rijden denk ik.

Ik lees alleen veel berichten dat mensen denken dat de startkaart heel duur gaat worden.. Heeft iemand van jullie enig idee wat de prijs van de startkaart gaat worden?

Begin nu toch wel te twijfelen of ik het dan ga doen.. Ik dacht gelezen te hebben dat er komende vrijdag meer informatie beschikbaar is over de nieuwe startkaart..

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:02

KNHS maakt de prijzen ( zie berichtgeving) deze week bekend. :)

ciana2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 17:20

Ik heb vandaag naar de KNHS gebeld voor mijn Psv. In de eerste week van november wordt bekend hoeveel de startpas gaat kosten. Zelf heb ik veel contact met de KNHS omdat ik secretaris van de PSV ben en alle zaken regel. Ik weet zeker dat veel ruiters/amazones tegengas gaan geven naar de KNHS als de prijzen echt de pan uit rijzen. ik zou dan voorstellen de koppen bijeen te gooien en er flink tegenin gaan. ze maken op deze manier het niet meer mogelijk om als hobbyruiter deel te nemen aan wedstrijden. het is op die manier alleen nog maar weggelegd voor mensen met heeeeel veel geld en niet naar een euro hoeven te kijken of voor de beroepsruiters.

Dus als ons de prijzen niet aanstaan een topic openen. ben benieuwd hoeveel reacties we dan krijgen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 17:22

De KNHS heeft er niets aan als ze leden verliezen doordat de prijzen te hoog worden, daarom denk ik niet dat dat zal gebeuren. Ik vind het een beetje voorbarig om nu al te beslissen dat je stopt, als je de prijzen nog niet eens weet...

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 17:28

kleinvosje schreef:
De KNHS heeft er niets aan als ze leden verliezen doordat de prijzen te hoog worden, daarom denk ik niet dat dat zal gebeuren. Ik vind het een beetje voorbarig om nu al te beslissen dat je stopt, als je de prijzen nog niet eens weet...

Het is wel weer de bokt-mentaliteit ten top he!
Dreigen te gaan stoppen. En plannen smeden om nu al acties te gaan ondernemen terwijl nog niet eens bekend is wat het gaat kosten.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 17:36

kleinvosje schreef:
Ik vind het een beetje voorbarig om nu al te beslissen dat je stopt, als je de prijzen nog niet eens weet...

Aangezien je vóór 1 november op moet zeggen, denk ik daar nu al wel over na mócht het veel duurder gaan worden ;)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 17:37

Volgens mij moet je voor eind november opzeggen?

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 17:38

Ik heb van de week nog een mail gekregen van ons secretariaat, maar misschien dat we het dan bij hun voor 1 november op moeten zeggen zodat zij nog tijd hebben om het aan de KNHS door te geven.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 17:53

Het is inderdaad zo dat we als vereniging voor 1 november leden moeten afmelden. Anders moeten we voor 2012 ook afdracht betalen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 17:55

Sorry, mijn fout, dacht echt aan eind november...

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:06

Startkaarten kan je wel tot eind november afmelden!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 18:07

Wel? Nu ben ik het spoor bijster...

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:09

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:17

Ik bedoelde inderdaad het "bewijs", maar als er digitaal alles ingevoerd wordt heb je dat inderdaad als "bewijs".
Kleinvosje: oké het leek mij persoonlijk wel veel werk, wij zitten vaak met 2 max. 3 mensen op het secretariaat.
Maar als jullie aangeven dat het wel te doen is, dan is het een kwestie van wennen denk ik.
Wij hebben gelukkig meerdere PC's op locatie maar ik neem voor de 1e wedstrijd mijn eigen laptop mee. Werkt wel zo fijn.
tine10: tja maar als je daar van uit moet gaan, dat mensen op het secretariaat de boel veranderen..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:46

l0esjj schreef:
Ik bedoelde inderdaad het "bewijs", maar als er digitaal alles ingevoerd wordt heb je dat inderdaad als "bewijs".
Kleinvosje: oké het leek mij persoonlijk wel veel werk, wij zitten vaak met 2 max. 3 mensen op het secretariaat.
Maar als jullie aangeven dat het wel te doen is, dan is het een kwestie van wennen denk ik.
Wij hebben gelukkig meerdere PC's op locatie maar ik neem voor de 1e wedstrijd mijn eigen laptop mee. Werkt wel zo fijn.
tine10: tja maar als je daar van uit moet gaan, dat mensen op het secretariaat de boel veranderen..

Ik bedoel natuurlijk niet mensen op het secretariaat. Ik ga ervan uit dat je de uitdraai waar jury op heeft geschreven, straks na invoering in de computer aan de deelnemers gaat uitdelen. Zij zouden dan kunnen veranderen en zeggen dat het secretariaat de cijfers verkeerd heeft ingevoerd. Dan kun je als secretariaat dus niet bewijzen dat je het wel goed hebt gedaan. En ja, zulke mensen bestaan echt helaas. Het is voor een secretariaat in mijn ogen niet te doen om kopieen te maken van de protocollen.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:51

We zullen dat in november op de bijeenkomsten allemaal horen tine. Dan weten we wat de bedoeling is!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:05

Misschien komt er wel een protocol in 2-voud, we kunnen niet anders als afwachten hoe of wat

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:14

Dan kunnen we die niet meer uitprinten yvonne

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:34

tine10 schreef:
Ik bedoel natuurlijk niet mensen op het secretariaat. Ik ga ervan uit dat je de uitdraai waar jury op heeft geschreven, straks na invoering in de computer aan de deelnemers gaat uitdelen. Zij zouden dan kunnen veranderen en zeggen dat het secretariaat de cijfers verkeerd heeft ingevoerd. Dan kun je als secretariaat dus niet bewijzen dat je het wel goed hebt gedaan. En ja, zulke mensen bestaan echt helaas. Het is voor een secretariaat in mijn ogen niet te doen om kopieen te maken van de protocollen.

Oké ik dacht ook al. Maar dat wat jij dus zegt is ook mijn grote "maar", er zijn inderdaad deelnemers die op zo'n manier te werk gaan!

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 22:48

maar hoe moeilijk is het dan om een kopie van het protocol te maken voor dat de ruiters hun exemplaar krijgen?
ja inderdaad kost dit weer inkt en papier,
maar wil je het safe, is dit een oplossing.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 22:51

Dan moet er wel een kopierapparaat op de locatie staan