Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kleinvosje schreef:De KNHS heeft er niets aan als ze leden verliezen doordat de prijzen te hoog worden, daarom denk ik niet dat dat zal gebeuren. Ik vind het een beetje voorbarig om nu al te beslissen dat je stopt, als je de prijzen nog niet eens weet...
l0esjj schreef:Ik bedoelde inderdaad het "bewijs", maar als er digitaal alles ingevoerd wordt heb je dat inderdaad als "bewijs".
Kleinvosje: oké het leek mij persoonlijk wel veel werk, wij zitten vaak met 2 max. 3 mensen op het secretariaat.
Maar als jullie aangeven dat het wel te doen is, dan is het een kwestie van wennen denk ik.
Wij hebben gelukkig meerdere PC's op locatie maar ik neem voor de 1e wedstrijd mijn eigen laptop mee. Werkt wel zo fijn.
tine10: tja maar als je daar van uit moet gaan, dat mensen op het secretariaat de boel veranderen..
tine10 schreef:Ik bedoel natuurlijk niet mensen op het secretariaat. Ik ga ervan uit dat je de uitdraai waar jury op heeft geschreven, straks na invoering in de computer aan de deelnemers gaat uitdelen. Zij zouden dan kunnen veranderen en zeggen dat het secretariaat de cijfers verkeerd heeft ingevoerd. Dan kun je als secretariaat dus niet bewijzen dat je het wel goed hebt gedaan. En ja, zulke mensen bestaan echt helaas. Het is voor een secretariaat in mijn ogen niet te doen om kopieen te maken van de protocollen.