Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Urielle schreef:Ik reed ook 40-50. Ik dacht dat ik 60-70 had ingeschreven maar blijkbaar had ik niet zoveel zelfvertrouwen op het moment van inschrijven
die van mij heeft bij enkele dingen geweigerd maar hij heeft alles gesprongen. Hij is pas 4, heb hem bij alles beloond, lekker rustig door de waterbak. Het is maar dat hij het doet
en het klaverblad volledig om zeep vanwege vermoeidheid en onvoldoende ritme. Kreeg hem ook echt niet meer aangezet.

Volgend jaar maar weer mee doen.
Op een crosstraining na was dit allemaal nieuw voor hem maar hij vloog overal overheen alsof het niks was. Enige waar ik met hem heel erg tegenaan loop is controle. In zijn enthousiasme wordt hij zo heet dat hij zich niet meer echt laat rijden. Hij zet zijn kop en het gas erop en het enige wat hij denkt; ik wil gaaaaaan. Hard. En nu.

Liep alleen erg uit...
haha

Kan me niet eens meer herinneren dat het ergens onderweg zondag is geworden
Paarden zijn er vandaag dus ook niet meer uit geweest, gebeurt haast nooit, maar ik vond het om half tien wel mooi geweest voor dit weekend