Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tessie98xx

Berichten: 79
Geregistreerd: 12-03-17
Woonplaats: Amsterdam

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:31

Caaroo: gefeliciteerd! Mooie punten

Vanmorgen punten terug voor het event van vandaag. Heel snel, want had het maandagavond opgenomen! Was op zich wel tevreden met het filmpje maar had niet 192 punten verwacht in het L2 *\o/*
Heel leuk commentaar ook van de jury. Goed begin van de dag :j

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 11:28

tessie98xx: dikke bonus zo, snel terug en leuk commentaar, gefeliciteerd met je punten!

Imaginaerum: gefeliciteerd met je mooie afsluiter in de L2! En joh, echt niet alles hoeft perse perfect in de M1 hoor. Hopelijk heb je snel je punten terug :D

Caaroo: gefeliciteerd, super mooi debuut zo!

Ik heb ook mijn punten terug, 195 *\o/* heel fijn protocol met elk onderdeel feedback. Echt leuk dat ik dit de beste proef tot nu toe vond en dat dan ook in de punten terug te zien is :D

Imaginaerum
Berichten: 3723
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 11:40

Gefeliciteerd! :D

GiGi_90

Berichten: 658
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 11:55

Gefeliciteerd allemaal met zulke goede punten!

Queelens

Berichten: 8030
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 12:47

Wat een goede punten komen er allemaal terug!
Ik ga vanavond proefje opnemen. Met een voorbereiding van jan steen. Eerst was de hittegolf, toen was ik met mini vakantie en toen slokte werk al mijn tijd weg. Hij is gelukkig wel een beetje doorgereden en ik heb er gisteren nog een rondje mee gestuurd. Gelukkig is het B. Als het een M of Z proef was had dit echt niet gekund _O-

KirstenHorse

Berichten: 1294
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 13:10

Urosa: Gefeliciteerd met je punten! Ik heb ook mijn punten terug namelijk 196,5 :wow: Op onze sterke punten ook mooie 7ens en een 8 gereden, maar op onze mindere punten zijn we niet echt gestraft. Ik ben het niet helemaal eens met het puntentotaal, maargoed. Aankomende zaterdag mogen we weer 'live' voor een jury rijden dus ik ben benieuwd wat ik daar te horen krijg :)

De rest ook allemaal gefeliciteerd, ik zie super goede punten voorbij komen! *\o/*

Succes voor degene die vandaag nog een proefje gaan opnemen. Hier is de storm voorbij en is vooralsnog droog :D

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 15:11

Kirstenhorse:zie je wel! Super hoor, echt een droom debuut. Gefeliciteerd *\o/* veel succes zaterdag! Tot hoe lang loopt je lease nog dit jaar en kun je door?

Queelens, veel succes vanavond. Is ie misschien mooi ontspannen van zijn mini vakantie :')

Heb vandaag echt fijn gereden. Proef gericht gereden voor het onderlinge Z1 debuut van 12 september en dat ging echt fijn. Hij bleef nu wachten en op achterbeen tijdens galop-stap dus dat ging netjes <3 helaas nu pas maandag weer rijden. Eigenaren hebben feest vanwege jubileum.

KirstenHorse

Berichten: 1294
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:10

Urosa: Bedankt! Ik lease hem niet meer, maar ik heb de afgelopen twee weken in mijn groepslessen op hem gereden en nog wat extra uren vrijgereden. Ik zit er dan ongeveer 2 a 3 keer in de week op. Verder loopt hij vooral kinderlessen, maar hij 'vergeet' onze trainingen niet. Alsof hij een aan/uit knopje heeft :D Ik heb zaterdag en volgende week zondag nog twee wedstrijden en dan krijgt hij even rust tot onze volgende wedstrijd half oktober. Ik ga hem in november weer leasen en eind november heb ik dan opnieuw wedstrijd. De weken rust (van het trainen met mij) doet hem goed, want meestal pakt hij de oefeningen daarna juist weer wat beter op :)

Gaaf dat je al met het Z1 bezig bent! _/-\o_

MyWishMax

Berichten: 25582
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:24

Gefeliciteerd dames!
En Kirstenhorse, wat gaaf! Je mag echt wel blij zijn hoor, ook al is het misschien wat hoog voor jouw gevoel. Het betekent wel dat je dus gewoon mee komt in het M1. En dat niet vergeten ken ik hoor. Ik rijd 2 keer per week met huidige, de andere dagen is het een lager niveau. Maar onze manegepony's starten ook wedstrijden, waarvan 1 in het Z2 paarden en de andere dagen zitten er beginners op. ;) Je mag echt trots op jezelf zijn!

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 17:35

KirstenHorse: Leuk joh! Ook tof dat je zo fanatiek kan starten met een manege pony. En ideaal dat ie zo op je afgestemd blijft :)

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 20:12

Wat een mooie punten zeg! Iedereen Gefeliciteerd *\o/*

Queelens veel succes vanavond!

Ik heb eind van de middag opgenomen zag er echt super ui! _/-\o_ In het begin liep ze erg strak in haar lijf, Flower is hengstig en bij de buren liep er een paard allemaal te brullen en heen en weer terennen (niet handig) maar uit eindelijk super mooie stukken er tussen. Het opsturen was drama hier. Internet vloog er iedere x uit dus maar bij de buren verstuurd hahah

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 20:13

urosa, hoe gaat het met jou en je MS met het rijden?

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 20:21

helmab schreef:
urosa, hoe gaat het met jou en je MS met het rijden?
Goed gelukkig! Heb momenteel een betere periode dus hoop dat ie lang blijft!

Fijn zeg dat het opnemen zo goed ging, hopelijk laten de punten dat straks ook zien :D

Ik heb even nieuwe wedstrijd uitgezocht omdat die van gisteren is afgelast. 20 september. Ik heb nu weer 4 proefjes staan en nog 5 winstpunten nodig. Zou wel heel tof zijn als oktober M2 starten lukt.

Fetje

Berichten: 28
Geregistreerd: 16-11-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 09:21

We hebben gisteravond ons laatste filmpje ingestuurd, en het is net gelukt om onze eerste keer L2 in te sturen. We hebben het gewoon geprobeerd dus ik ben heel benieuwd wat de Jury ervan vindt. Ik heb alweer genoeg verbeterpunt gevonden en sommige dingen lukken in de proef toch nog niet zo goed als gewoon met het oefenen, maar ik had ook wel weer wat nieuwe zenuwen voor een nieuwe klasse . Nu moet ik wel zeggen dat ik mijn algehele zenuwen al een stuk beter onder controle heb en dat elke week een proef kunnen doen daar echt wel bij heeft geholpen. :Y)
Ik denk dat het straks op locatie rijden wel gaat schelen dat het proef rijden zelf niet zo eng en spannend meer is omdat we weten dat we dit kunnen, nu alleen nog op vreemd terrein.

Vinden jullie het ook zo gek dat het nu (voorlopig) voorbij is? Zelf heb ik er aldoor enorm van genoten dat dit voor ons nu ook mogelijk was en ook hebben we er enorm veel van geleerd! Gelukkig kunnen we volgende week eerst nog weer even refreshen en is het nog niet helemaal voorbij :D .

tennan
Berichten: 3140
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 11:51

Wat gaan jullie allemaal goed zeg!

Fetje, ik vind het ook wel maf voelen hoor. Heb er net als jij enorm veel plezier van gehad. Ben benieuwd of er nog een vervolg op komt, en in welke vorm dan.

Ik keek net nog even het filmpje terug dat ik gisteravond heb ingeleverd. Hoop heel hard dat de jury die 'm gaat beoordelen geen spinnenfobie heeft, want er loopt tijdens het filmen van het paspoort een hele vieze spin over de pagina :') :')

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10504
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 11:57

Naomi_Haffie schreef:
ynskek schreef:
Ik heb er ook weer 8 in de B gekregen :) ben benieuwd straks

Ben nu wel nieuwschierig of jij toevallig mij en Gina er tussen heb zitten haha


Volgens mij niet. Geen haflinger gehad deze keer

Queelens

Berichten: 8030
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:02

tennan schreef:
Wat gaan jullie allemaal goed zeg!

Fetje, ik vind het ook wel maf voelen hoor. Heb er net als jij enorm veel plezier van gehad. Ben benieuwd of er nog een vervolg op komt, en in welke vorm dan.

Ik keek net nog even het filmpje terug dat ik gisteravond heb ingeleverd. Hoop heel hard dat de jury die 'm gaat beoordelen geen spinnenfobie heeft, want er loopt tijdens het filmen van het paspoort een hele vieze spin over de pagina :') :')


_O-
Ik zie al een pc door de huiskamer vliegen en een jury in een hoekje zitten bibberen.

Hier ook gisterenavond opgenomen en ingestuurd. Aangezien het de vorige keer een bom spanning was ging ik vandaag voor ZEN. Dat is aardig gelukt dus ben benieuwd wat dit met de punten gaat doen :)
Hoop wel dat de film wordt goedgekeurd. Mijn lieve vriend ging mee om te filmen. Bij het rondje om het paard heen staan dus niet zijn benen in beeld. Je ziet het gelukkig wel als vl naar ons toeloopt en wegloopt wat de aftekeningen op zijn voeten zijn. Hij heeft zo zijn best gedaan met filmen haha, uiterst serieuze taak. Alleen dat was er even bij ingeschoten :P

Jammer inderdaad dat dit voor nu het laatste event is. Op locatie starten is voor mij toch een hele onderneming zonder eigen trailer en auto met voldoende trekgewicht.

PSvanLot

Berichten: 10202
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:27

Ik heb er ook weer een setje binnen. Straks eens tijd voor maken.

Queelens

Berichten: 8030
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:30

PSvanLot schreef:
Ik heb er ook weer een setje binnen. Straks eens tijd voor maken.


De laatste lading dan denk ik voor nu? Succes in ieder geval :)

PSvanLot

Berichten: 10202
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:36

Queelens schreef:
PSvanLot schreef:
Ik heb er ook weer een setje binnen. Straks eens tijd voor maken.


De laatste lading dan denk ik voor nu? Succes in ieder geval :)


Ik denk idd de laatste, er zijn geen evenementen meer toch?

Tilmar

Berichten: 3332
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:52

haha. Ik heb weer 10 B proeven, totaal dan 103 B proeven en 10 L proeven gejureerd.
Ga het echt missen!
Heb zoveel verschillende ruiters, paarden en bakken gezien!
Van 173 tot 211 punten, zo leuk die variatie.

Ben benieuwd naar mijn laatste groep!

Queelens

Berichten: 8030
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:54

PSvanLot schreef:
Ik denk idd de laatste, er zijn geen evenementen meer toch?


Nee maar misschien is de lading van het vorige event of in de eerste helft van dit event gefilmd? Of zijn het allemaal opnames van gisteren/eergisteren :P

Als jullie een B combi hebben met een vos en ruiter in groen jasje dan hebben jullie ons :D

Dat is een mooie variatie indd Tilmar en dan ook geen drastisch slechte proeven gehad als 173 het laagste is :)

Niwla

Berichten: 4123
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:59

Ik heb ook weer ingestuurd! Ik ben benieuwd deze keer. :)
Een schimmelbonte met een Bordeaux dekje.

Ik hoop echt dat het door blijft gaan, het geeft mij fijn concrete trainingsdoelen op een laagdrempelige manier.

Succes weer jury's!

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 13:07

Ik ben weer druk aan het refreshen. Ik hou helemaal niet van notificaties in een app maar ik zou toch graag een notificatie mogelijkheid hebben op de klassering pagina in de app

Queelens

Berichten: 8030
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 13:09

Ik moet bekennen dat ik ook al een keer gerefresht heb :’)