Vanmorgen punten terug voor het event van vandaag. Heel snel, want had het maandagavond opgenomen! Was op zich wel tevreden met het filmpje maar had niet 192 punten verwacht in het L2
Heel leuk commentaar ook van de jury. Goed begin van de dag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heel fijn protocol met elk onderdeel feedback. Echt leuk dat ik dit de beste proef tot nu toe vond en dat dan ook in de punten terug te zien is
Op onze sterke punten ook mooie 7ens en een 8 gereden, maar op onze mindere punten zijn we niet echt gestraft. Ik ben het niet helemaal eens met het puntentotaal, maargoed. Aankomende zaterdag mogen we weer 'live' voor een jury rijden dus ik ben benieuwd wat ik daar te horen krijg 
veel succes zaterdag! Tot hoe lang loopt je lease nog dit jaar en kun je door?
helaas nu pas maandag weer rijden. Eigenaren hebben feest vanwege jubileum.
Ik heb zaterdag en volgende week zondag nog twee wedstrijden en dan krijgt hij even rust tot onze volgende wedstrijd half oktober. Ik ga hem in november weer leasen en eind november heb ik dan opnieuw wedstrijd. De weken rust (van het trainen met mij) doet hem goed, want meestal pakt hij de oefeningen daarna juist weer wat beter op 
Je mag echt trots op jezelf zijn!
In het begin liep ze erg strak in haar lijf, Flower is hengstig en bij de buren liep er een paard allemaal te brullen en heen en weer terennen (niet handig) maar uit eindelijk super mooie stukken er tussen. Het opsturen was drama hier. Internet vloog er iedere x uit dus maar bij de buren verstuurd hahah helmab schreef:Goed gelukkig! Heb momenteel een betere periode dus hoop dat ie lang blijft!urosa, hoe gaat het met jou en je MS met het rijden?
.
tennan schreef:Wat gaan jullie allemaal goed zeg!
Fetje, ik vind het ook wel maf voelen hoor. Heb er net als jij enorm veel plezier van gehad. Ben benieuwd of er nog een vervolg op komt, en in welke vorm dan.
Ik keek net nog even het filmpje terug dat ik gisteravond heb ingeleverd. Hoop heel hard dat de jury die 'm gaat beoordelen geen spinnenfobie heeft, want er loopt tijdens het filmen van het paspoort een hele vieze spin over de pagina![]()

PSvanLot schreef:Ik denk idd de laatste, er zijn geen evenementen meer toch?