Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Heb je daar echt last van?
Dat heb ik nog nooit gehad en start al 12 jaar op haflingers/fjorden tot aan de Z1.
ladyrosa schreef:Yvank_ schreef:Heb je daar echt last van?
Dat heb ik nog nooit gehad en start al 12 jaar op haflingers/fjorden tot aan de Z1.
Ja echt bizar. Heb soms bij 2 bijna gelijke proeven meer dan 15 punten verschil (2 verschillende jury's) . Ook viel het mij (vooral in het begin dat ik met mijn haflinger startte) op dat ik met een proef waarmee ik met mijn vorige paard ( kwpn merrie) een dikke winstpunt gereden zou hebben met mijn haflinger krap aan 175 punten reed...
ladyrosa schreef:Yvank_ schreef:Heb je daar echt last van?
Ja echt bizar. Heb soms bij 2 bijna gelijke proeven meer dan 15 punten verschil (2 verschillende jury's) . Ook viel het mij (vooral in het begin dat ik met mijn haflinger startte) op dat ik met een proef waarmee ik met mijn vorige paard ( kwpn merrie) een dikke winstpunt gereden zou hebben met mijn haflinger krap aan 175 punten reed...
ladyrosa schreef:Yvank_ schreef:
En is het niet zo dat je hem toch iets minder fijn hebt dan het voelt? Want ik herken dit echt nietik reed met de fjord die echt goed voor elkaar was eigenlijk altijd bovenin mee nooit zonder winst en ook wel in rubrieken van 25 paarden 3e prijzen enzo.
Maar je zult ze wel goed voor elkaar moeten hebben, veel koudbloeden lopen vaak kort en op de voorhand en met een taaie aanleuning en dat kost je soms meer moeite dan een paard die van zichzelf al makkelijk loopt.
urosa schreef:Dancer: gefeliciteerd met je winstpunt!
Ladyrosa: wauw, wat een super score. Gefeliciteerd![]()
Het lijkt erop dat ik morgen weer een dagje mag refreshen.
Mijn wedstrijd van vandaag is helaas afgelast vanwege het weer. Echt pech dat het net vandaag moest stormen, had er zoveel zin in
KirstenHorse schreef:Ik verwacht de punten ook niet meer vandaag. Ik word met de dag nieuwsgieriger, met name naar het protocol. Proef zal geen winstpunt (moeten) opleveren, maar ben benieuwd wat de jury over het algemene beeld zegt
xVerax schreef:Ik heb al een tijdje niet meer meegelezen vanwege de blessure van mijn paard, maar kan niet zoveel meer vinden op de site van de KNHS over de eventuele voortzetting van de online wedstrijden na 1 september. Zijn jullie daar toevallig wat meer van op de hoogte? Is daar nog sprake van?