Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:20

ual_95 schreef:
Is zo'n event nou tot de 27e of tot en met de 27e?

Tm donderdag Middernacht ual 95

ual_95

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:33

Oh super! Bedankt voor de snelle reacties. Wilde deze week nog meedoen, maar hoorde dat je woensdag van je paard af waait..

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:46

Ik moet ook nog even kijken wanneer we de proef opnemen. Denk woensdagochtend. Morgen les en donderdag gaan we een dagje varen. Maar als de wind roet in het eten gooit dan maar niet.

Ook m'n punten terug 186, dus nu L2 geklasseerd. Blij met commentaar en protocol. Jury heeft goed der best gedaan op het onderstrepen en ze gaf als opmerking ook precies aan waar het aan ontbreekt kwa aanleuning. Dat is ook precies waar we aan werken om ook IND e toekomst makkelijk in het M te kunnen rijden

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 17:27

Joepieeee 196,5 punten in het L1. Wij zijn nu L1+7 Echt superrrr leuk en fijn!
Laatst bijgewerkt door Nicje87 op 24-08-20 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 17:51

Ik heb ook mijn punten terug van de 20e , 190 in de M2 . Fijn gejureerd . Ik ben tevreden .

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:02

Ik heb ze ook terug! 193,5 in het L1. Teller staat nu op vijf winstpunten :D

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:43

Wauw mooie punten ook. Van harte gefeliciteerd!

Iris haar punten zijn ook binnen! In de L2 200,5 punten! Teller staat op 8! Donderdag een meeting in de buurt, hoop dat het niet heel hard gaat waaien..

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 19:08

Wat goed allemaal! Ik had ook een fijn protocol.

Ben net met filmen gestopt, waaide zo hard dus woensdag binnen proberen. Dan geven ze storm op }>

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 19:40

Komen allemaal mooie punten voorbij, gefeliciteerd!

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 19:54

Wauw mooie punten allemaal. *\o/*

Ja woensdag storm.

Ik heb ook punten 200.5 *\o/*

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 21:23

Wauw dames wat is hier fantastisch gereden!

Hier wordt het geen L2 debuut denk ik online. Het land is echt veel en veel te glad door de vele regen. Dan zondag maar een poging doen op het meetmoment!

En het refreshen voor de eventuele nieuwe online events ben ik hier uiteraard ook druk mee bezig :))

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 22:03

Iedereen gefeliciteerd met de mooie punten *\o/*

Ik kan morgen refreshen, zondag proefje ingeleverd en al aantal keer super snel punten terug gehad op dinsdag :D

Storm schijnt op sommige plekken wel mee te vallen. Ik hoop het ook, want heb een wedstrijd staan. Als het echt stormt gaan we natuurlijk niet op pad maar zou het wel heel jammer vinden.

ladyrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 22:15

Wat een mooie punten allemaal!
Ik wacht nog met smart op mijn punten van de 20e. Had vrijdag de 14 al ingeleverd, maar nog niets terug -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 22:17

urosa schreef:
Iedereen gefeliciteerd met de mooie punten *\o/*

Ik kan morgen refreshen, zondag proefje ingeleverd en al aantal keer super snel punten terug gehad op dinsdag :D

Storm schijnt op sommige plekken wel mee te vallen. Ik hoop het ook, want heb een wedstrijd staan. Als het echt stormt gaan we natuurlijk niet op pad maar zou het wel heel jammer vinden.

Weet niet waar in Drenthe je zit? Maar ik zit in zuid oost en voorspellen ze windkracht 6/7 dan ga ik echt niet met de trailer op pad :=

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 22:48

Vorige week zijn mn zus en ik weer door de zelfde jury beoordeeld :wow: nu al 3 weken op rij. Terwijl we altijd tegelijk inleveren en daarvoor gewoon steeds een andere jury hadden. Heb nu wel voor het eerst hogere punten dan haar *\%/*

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 09:18

xRoossie95 schreef:
Vorige week zijn mn zus en ik weer door de zelfde jury beoordeeld :wow: nu al 3 weken op rij. Terwijl we altijd tegelijk inleveren en daarvoor gewoon steeds een andere jury hadden. Heb nu wel voor het eerst hogere punten dan haar *\%/*

Gefeliciteerd! Mooi die onderlinge "zussenstrijd" hahaha

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 09:30

We hadden 179 in ons M2 debuut. Ik baal vet erg.. :-(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 10:11

Yevrah schreef:
We hadden 179 in ons M2 debuut. Ik baal vet erg.. :-(

Dat is altijd zuur inderdaad. Het ligt eraan of er echt iets misging of dat je voor jouw idee een foutloze proef reed. Als het voor jouw idee goed ging dan is dit toch een boodschap dat het voor dit niveau nog niet goed genoeg is. Als er echt iets misging kan je dit ook goed relativeren natuurlijk en volgende keer beter.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 10:27

Het topic gaat weer hard :wow:

Marjolein: Succes in het L2! Ga je deze week dan ook meteen L2 starten?

Nicje87: Mooie punten! Op naar het L2 :D

Bruine, Ook hele mooie punten, al helemaal voor het M2! Fijn dat je ook een fijne jury had.

Tennan: Ook jij mooie punten! *\o/*

famkeY: Zooo dat is hoog, gefeliciteerd! Succes donderdag *D

Naomi_Haffie: Hier staat af en toe ook een flinke wind.. succes met filmen morgen!

HelmaB: Ook zulke hoge punten, gefeliciteerd! +:)+

Estell_: Succes zondag met het meetmoment!

Urosa: Ik hoop ook vandaag punten terug te krijgen, heb mijn proef vrijdagmiddag ingestuurd :D

Ladyrosa: Dat is jammer, is je filmpje wel goed aangekomen?

xRoossie95: Misschien dat een jury een lading filmpjes krijgt binnen een niveau op achternaam? Wel leuk, want zo kan je goed met elkaar vergelijken! En gefeliciteerd met je 'winst' op je zus haha

Yevrah: Wat zuur inderdaad! Hoe ging de proef voor jouw gevoel?

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 10:38

KirstenHorse schreef:

Dit was mijn tweede keer L2 starten. Dus daarom extra blij met dit punt. Vorige week reed ik 170. Die proef vond ik zelf ook niet fijn gaan. Deze was beter maar we zijn gewoon nog niet L2 bevestigd en ik rij de punten nu vooral omdat Vi het er makkelijk uit laat zien. Als ik zo'n proef rij met m'n tinker dan zit ik er 15 punten onder.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 10:50

Marjolein schreef:
KirstenHorse schreef:

Dit was mijn tweede keer L2 starten. Dus daarom extra blij met dit punt. Vorige week reed ik 170. Die proef vond ik zelf ook niet fijn gaan. Deze was beter maar we zijn gewoon nog niet L2 bevestigd en ik rij de punten nu vooral omdat Vi het er makkelijk uit laat zien. Als ik zo'n proef rij met m'n tinker dan zit ik er 15 punten onder.

Herkenbaar! Ik heb dat ook met het L2 gehad en doordat pony heel stabiel loopt en alles op zich oké doet zijn we nu (toch een beetje) per ongeluk M1 :+ Fijn dat het deze keer wel beter ging en dat je punten er ook naar zijn! Het bevestigen komt met de tijd vanzelf en dat ga je vast en zeker hoger in de punten zitten :j

jillaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 10:59

Sorry als dit een domme vraag is, maar ik heb vorige week voor het eerst een proefje opgestuurd. Waar moet je dat terugzien in mijnknhs? Want ik had een dagpas en het hele paard staat er nu niet meer bij. Ook niet terug te vinden in wedstrijdhistorie. Dus ik vraag me eigenlijk af of het filmpje wel goed is aangekomen. Krijg je sowieso een e-mail als de proef beoordeeld is?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 11:10

jillaroo schreef:
Sorry als dit een domme vraag is, maar ik heb vorige week voor het eerst een proefje opgestuurd. Waar moet je dat terugzien in mijnknhs? Want ik had een dagpas en het hele paard staat er nu niet meer bij. Ook niet terug te vinden in wedstrijdhistorie. Dus ik vraag me eigenlijk af of het filmpje wel goed is aangekomen. Krijg je sowieso een e-mail als de proef beoordeeld is?

Paard staat er wel bij als je het vinkje actieve startpassen of paarden oid uit zet. ;) omdat pas niet actief is zie je hem niet automatisch, daarvoor moet het vinkje uit

Maar je krijgt geen mail als er beoordeeld is.

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 11:12

Mooie bij lees post KirstenHorse :j
Wat jammer van dat ene net niet puntje Yevrah , ik snap dat je baalt , volgende keer beter.
Ik ga er vanuit dat je een mail krijgt als je filmpje niet goed aangekomen is , en anders even appen ze reageren best vlot.
Als er nog niks in je wedstrijdhistorie staat kun je er denk ik vanuit gaan dat je proef nog niet verwerkt is .

jillaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 11:14

MyWishMax schreef:
jillaroo schreef:

Paard staat er wel bij als je het vinkje actieve startpassen of paarden oid uit zet. ;) omdat pas niet actief is zie je hem niet automatisch, daarvoor moet het vinkje uit

Maar je krijgt geen mail als er beoordeeld is.

Oh ja je hebt gelijk, vinkje moest uit 8)7 . Maar waar zie ik het resultaat dan, als dat er is?