ual_95 schreef:Is zo'n event nou tot de 27e of tot en met de 27e?
Tm donderdag Middernacht ual 95
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
urosa schreef:Iedereen gefeliciteerd met de mooie punten
Ik kan morgen refreshen, zondag proefje ingeleverd en al aantal keer super snel punten terug gehad op dinsdag![]()
Storm schijnt op sommige plekken wel mee te vallen. Ik hoop het ook, want heb een wedstrijd staan. Als het echt stormt gaan we natuurlijk niet op pad maar zou het wel heel jammer vinden.
Yevrah schreef:We hadden 179 in ons M2 debuut. Ik baal vet erg.. :-(
KirstenHorse schreef:Het topic gaat weer hard![]()
Marjolein: Succes in het L2! Ga je deze week dan ook meteen L2 starten?
Marjolein schreef:KirstenHorse schreef:Het topic gaat weer hard![]()
Marjolein: Succes in het L2! Ga je deze week dan ook meteen L2 starten?
Dit was mijn tweede keer L2 starten. Dus daarom extra blij met dit punt. Vorige week reed ik 170. Die proef vond ik zelf ook niet fijn gaan. Deze was beter maar we zijn gewoon nog niet L2 bevestigd en ik rij de punten nu vooral omdat Vi het er makkelijk uit laat zien. Als ik zo'n proef rij met m'n tinker dan zit ik er 15 punten onder.
jillaroo schreef:Sorry als dit een domme vraag is, maar ik heb vorige week voor het eerst een proefje opgestuurd. Waar moet je dat terugzien in mijnknhs? Want ik had een dagpas en het hele paard staat er nu niet meer bij. Ook niet terug te vinden in wedstrijdhistorie. Dus ik vraag me eigenlijk af of het filmpje wel goed is aangekomen. Krijg je sowieso een e-mail als de proef beoordeeld is?
MyWishMax schreef:jillaroo schreef:Sorry als dit een domme vraag is, maar ik heb vorige week voor het eerst een proefje opgestuurd. Waar moet je dat terugzien in mijnknhs? Want ik had een dagpas en het hele paard staat er nu niet meer bij. Ook niet terug te vinden in wedstrijdhistorie. Dus ik vraag me eigenlijk af of het filmpje wel goed is aangekomen. Krijg je sowieso een e-mail als de proef beoordeeld is?
Paard staat er wel bij als je het vinkje actieve startpassen of paarden oid uit zet.omdat pas niet actief is zie je hem niet automatisch, daarvoor moet het vinkje uit
Maar je krijgt geen mail als er beoordeeld is.