Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tilmar schreef:Ik heb weer 10 B proeven van de 20e.
Die gaan zondagavond terug.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel aanmeldingen ze nu nog hebben elke week.
Er lopen verhitte discussies over het wel of niet voortzetten van de online proeven.
Een van de argumenten is dat je 8x (!) kan filmen en dan de beste insturen. Dat is best veel werk. Ik zeg dan heb je goed geoefend.
En ook dat je niet kan controleren wie erop zit, maar dat kan in het echt ook niet!
Enige is dat iemand anders zou kunnen losrijden, maar wat heb je daar uiteindelijk aan.
dell_1 schreef:Tilmar schreef:Ik heb weer 10 B proeven van de 20e.
Er lopen verhitte discussies over het wel of niet voortzetten van de online proeven.
Een van de argumenten is dat je 8x (!) kan filmen en dan de beste insturen. Dat is best veel werk. Ik zeg dan heb je goed geoefend.
En ook dat je niet kan controleren wie erop zit, maar dat kan in het echt ook niet!
Enige is dat iemand anders zou kunnen losrijden, maar wat heb je daar uiteindelijk aan.
Echt als je zin hebt (en je filmer ook) om 8x dezelfde proef te rijden in een week be my guest. Waarom uitgaan van alle uitzonderingen die er misbruik van maken? En niet van mensen die zo lekker actief aan de slag kunnen met basiswedstrijd sport en die echt niet elke week een halve dag (want dat kost het minimaal) op concours kunnen door onregelmatig werk, gezin, andere verplichtingen. Dat is een veel grotere groep.
MyWishMax schreef:Nou Goed, ik vond de opmerking van de week over de bute dat het online wel zou kunnen wel een extreem foute opmerking. Dat gaat eigenlijk niet eens over betrapt worden( want normaal is die kans heel klein dat je gecontroleerd wordt), maar over goed fatsoen en sportief/eerlijk zijn. Net als een aantal andere redeneringen pf argumenten.
Ik zou bijvoorbeeld wel bij het filmen van bit willen zien dat je e neusriem en sperriem moet laten zien dat er die 2 vingers tussen kunnen. In het echt kan een jury bij twijfel naar buiten stappen, maar daar zou het van mij ook altijd gecontroleerd mogen worden. Alleen is het bij filmen nu makkelijker om te verplichte .
Over paard die proef uit hoofs leert. Eigenlijk moet je daar juist mee aan e slag en niet ontwijken door niet die proef te rijden of juist een andere. Op dat moment is die dus niet aan de hulpen. Goed trainingsmoment dus juist
friesam schreef:Ja dat was dan voordeel van opnieuw kunnen beginnen. Maar na een halve proef opnieuw vind mijn paard ook tijd voor een feestje. Idd voor de letter al overgang proberen te maken
Tilmar schreef:Ik heb weer 10 B proeven van de 20e.
estell__ schreef:Edit: waar zijn die discussies eigenlijk gaande? Ik mis ze elke keer en vind het wel leuk en interessant om verschillende visies te lezen/horen
Nibbit schreef:Mensen die dat roepen van de 8x filmen hebben denk ik niet zelf mee gedaan