Doe 2x BB-laag.
Edit: leuk filmpje van HE en om het commentaar mee te kunnen luisteren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(als hij tenminste geen dikke benen heft, want hij probeerde zichzelf te slopen aan de longeerlijn vandaag
)
Zalf vrat hij er meteen weer af, morgenochtend voor het werk uit maar even met hem stappen, want hij krijgt altijd direct dikke benen als hij een wondje heeft
gomir schreef:Dan zie ik je wel snorlex! Wat voor paard moet ik op letten?
Mijn gupje loopt BB laag en BB hoog. Als je een sjiek bruin paardje wat rond ziet bokken is het de mijne(als hij tenminste geen dikke benen heft, want hij probeerde zichzelf te slopen aan de longeerlijn vandaag
)

of crossbeschermers tijdens het longeren
Die heb ik nog wel ergens

Batlow schreef:Hoi! In oktober ga ik eerst mijn B-debuut in het dressuur gaan maken. Ik wil daarnaast dit jaar ook nog BB starten, maar ben zelf totaal niet thuis in wedstrijd rijden, wordt de aller eerste keer voor mij én mijn paardje!
Daarom wat enkele vraagjes, bb is geen specifieke hoogte. Ligt dat per organisatie aan wat de hoogte in BB is? Als ik ook B springen wil starten, hoe gaat dat precies in zijn werk? Verken je op de dag zelf het parcours of wordt die eerder vrij gegeven? En als je wedstrijd hebt, moet je voor het starten nog bij de jury melden? Alvast bedankt!
Urielle schreef:Batlow schreef:Hoi! In oktober ga ik eerst mijn B-debuut in het dressuur gaan maken. Ik wil daarnaast dit jaar ook nog BB starten, maar ben zelf totaal niet thuis in wedstrijd rijden, wordt de aller eerste keer voor mij én mijn paardje!
Daarom wat enkele vraagjes, bb is geen specifieke hoogte. Ligt dat per organisatie aan wat de hoogte in BB is? Als ik ook B springen wil starten, hoe gaat dat precies in zijn werk? Verken je op de dag zelf het parcours of wordt die eerder vrij gegeven? En als je wedstrijd hebt, moet je voor het starten nog bij de jury melden? Alvast bedankt!
Ja je moet de locaties leren kennen. BB staat meestal op 80-85-90, maar er zijn er ook die een meter bouwen en dan bijv zonder dubbel.
Meestal is BB qua opbouw hetzelfde als B (soms min de dubbel) en heb je parcours verkennen al gehad.
Qua melden: Bij het secretariaat, betalen, soms krijg je een startbewijs mee voor de ringmeester, melden bij de ringmeester, losrijden incl. enkele sprongetjes, de ring in, uit de weg blijven van de vorige combinatie, wachten op de bel, groeten, door de startlojn en gaan!

Pantykous schreef:Heerlijk van die puppy foto's!
Evel was zo fiets lelijk toen hij 1 was, toen ben ik van schrik gelijk 2 jaar niet meer geweest.
-edit-
![]()
![]()
[ [url=m/VyDhhY.jpg]Afbeelding[/url] ]