Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
oversized schreef:loulou schreef:Nu hebben ze me echt heeeeel boos gemaakt!!!!![]()
ik zou donderdag of vrijdag mijn startkaart binnen krijgen...
heb donderdag nog gebeld omdat ik hem nog niet had en ja hij was opgestuurd
heb ik vrijdag dus niet gekregen... terwijl ik vandaag wedstrijd heb!! vandaag ook niks ontvangen.![]()
heb wel gestart op m'n oude coupons. maandag ga ik dus heeel boos de knhs bellen.
nu zullen ze wel de schuld aan de postbode geven.. ze hebben appelflap elke keer een ander poedersuiker
Is het niet naar de vereniging gestuurd??? Daar zou ik eerst even informeren als ik jou was.
Succes
). erleyne schreef:Dit is niet zo hoor, bij onze vereniging is het 'doe-het-zelf', en moet je zelf alles regelen!Je startkaart wordt, net als je coupons, altijd naar je vereniging gestuurd. Hoe snel je hem dan hebt, hangt af van je secretaris ( en hoe snel je betaald soms).
)

en 17 maart eerste wedstrijd..!!! Heeten..!!
heel veel zin in..!!!!!!!!!!
vandaag heen gebeld als goed is komt tie deze week binnen
eerst zien..!!! natuurlijk.
anders bel ik nog wel keertje..!!!
Dela schreef:vanmiddag contact gehad. Moet morgen nog een aantal dingen voor de 3e keer versturen en dan werd mijn startkaart met een dag klaargemaakt.. ik ben benieuwd
Lielle schreef:ik heb een paar weken geleden een set besteld en had die binnen een week in huis
LiSSy schreef:heeft iemand enig idee of ze ook met het nabestellen van de coupons vertraagd zijn??
jentel schreef:even een vraagje.. mijn dochter heeft een nieuwe pony en wil graag springen.. ik heb een startkaart aangevraagd maar nog niets binnen..kan ik nu wel alvast een wedstrijd plannen en inschrijven?
ik heb ten slotte geen combinatienummer!
Dabo schreef:erleyne schreef:Dit is niet zo hoor, bij onze vereniging is het 'doe-het-zelf', en moet je zelf alles regelen!Je startkaart wordt, net als je coupons, altijd naar je vereniging gestuurd. Hoe snel je hem dan hebt, hangt af van je secretaris ( en hoe snel je betaald soms).