lies schreef:Leontien is niet door naar de finale, maar gaat zondag strijden voor brons.
Ooohw da's jammer zeg..

Maar een bronzen plak erbij is ook heel mooi, ik bedoel die kleur heeft ze nog niet

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lies schreef:Wel grappig dat de 'veteranen' van de Spelen in Sydney alleen goud halen op deze Spelen. Hopen dat Anky het rijtje compleet maakt.
Oh en Bart Brentjens (ofzo?) had die ook niet goud bij het mountainbiken 4 jaar geleden?
bealy23 schreef:"Theo Bos heeft zich geplaatst voor de halve finales. De wereldkampioen op dit onderdeel hoefde niet eens voluit te gaan om de Brit Ross Edgar achter zich te laten. Morgen zal Bos een gooi doen naar een plaats in de eindstrijd, maar dient hij zich eerst nog te ontdoen van de Duitser Wolff, die met groot gemak de favoriete Pool Zielinksi versloeg "
![]()
![]()
Gooooooo Theo
lies schreef:Ik zag vanavond rond een uur of 7 Theo Bos rijden en heb hem over de streep geschreeuwd
Bleken herhalingen van de kwartfinales te zijn
SplashIsLief schreef:Hij begint meestal bij zijn benen: dat is het gemakkelijkst. Daarna komen armen en romp aan de beurt. ,,Echt alles gaat eraf. Alleen mijn hoofdhaar en mijn wenkbrauwen blijven te allen tijde zitten, maar verder ben ik zo glad als een aal.''