Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Autumnn schreef:Gefeliciteerd Flubberboot! Dat zijn mooie punten zeg (behalve die 4) en een 8 voor het wijken! Wat goed zeg. Ik was laatst al heel trots op mijn 6,5 haha. We kwamen van structureel een 4 dus die 6,5 voelde voor mij als een 8
Flubberboot schreef:Autumnn schreef:Gefeliciteerd Flubberboot! Dat zijn mooie punten zeg (behalve die 4) en een 8 voor het wijken! Wat goed zeg. Ik was laatst al heel trots op mijn 6,5 haha. We kwamen van structureel een 4 dus die 6,5 voelde voor mij als een 8
Dankjewel! Ben er echt trots op! Nu is Peetje wel een wijkmachine. Die kan zo mooi wijken! Moet je het alleen wel goed vragen dus hij geeft het niet cadeau.
Als ik ooit een 6,5 krijg voor halsstrekken, gaat dat ook voelen als een 8! Is niet ons sterkste punt helaas. Hij valt dan compleet uit elkaar… Thuis even verder mee oefenen!
Beterschap miss lizje!!!
Miriam91 schreef:Mooie punten Flubberboot!
Ik wilde me inschrijven voor wedstrijd volgende week vrijdag, maar was nog aan het twijfelen of ik al L1 aandurfde. Nu door mijn lange twijfel is de wedstrijd volEigen schuld dus.
Noukie schreef:Balen Miriam, reservelijst nog een optie?
Kaitlyn schreef:Woensdag was ze iets beter te doen, maar kon alleen maar voltes 15 meter galopperen want zodra ik rechtuit wilde gaan dan ging ze vooral lekker haar eigen gang. Knalde er wel een geweldige uitgestrekte draf uit, en daarna was ik haar weer een paar rondjes kwijt.
Gisteren heb ik haar eerst bijgezet een half uur gelongeerd en toen opgestapt, maar hetzelfde als woensdag verder.
Ga er straks nog op vanuit werktijd om half 3, maar heb niet heel veel hoop dat ze vandaag ineens helemaal lekker gaat.![]()
Ik moet zeggen dat ik dit wel herken in haar. Ze is in de winter altijd veel heftiger op alles, en ze staat nu in een dermate modderige paddock met een paar m2 straat, waar ze ook helemaal haar ei niet kwijt kan. Paddock is nu al maanden nat (of bevroren geweest) en ontzettend modderig, normaal gesproken zijn er ook wel drogere periodes en dan staat ze ook gewoon te klieren buiten. Maar nu staat ze stil, kriebelt een keer met haar vriendinnetje en that's it.
Dus ik probeer het haar ook maar niet kwalijk te nemen, maar denk soms wel; je bent geen 6 meer, je wordt 13 dit jaar.
Bentuh schreef:Kaitlyn schreef:Woensdag was ze iets beter te doen, maar kon alleen maar voltes 15 meter galopperen want zodra ik rechtuit wilde gaan dan ging ze vooral lekker haar eigen gang. Knalde er wel een geweldige uitgestrekte draf uit, en daarna was ik haar weer een paar rondjes kwijt.
Gisteren heb ik haar eerst bijgezet een half uur gelongeerd en toen opgestapt, maar hetzelfde als woensdag verder.
Ga er straks nog op vanuit werktijd om half 3, maar heb niet heel veel hoop dat ze vandaag ineens helemaal lekker gaat.![]()
Ik moet zeggen dat ik dit wel herken in haar. Ze is in de winter altijd veel heftiger op alles, en ze staat nu in een dermate modderige paddock met een paar m2 straat, waar ze ook helemaal haar ei niet kwijt kan. Paddock is nu al maanden nat (of bevroren geweest) en ontzettend modderig, normaal gesproken zijn er ook wel drogere periodes en dan staat ze ook gewoon te klieren buiten. Maar nu staat ze stil, kriebelt een keer met haar vriendinnetje en that's it.
Dus ik probeer het haar ook maar niet kwalijk te nemen, maar denk soms wel; je bent geen 6 meer, je wordt 13 dit jaar.
Misschien een gek idee, maar samen even lekker uitrazen in het bos of op het strand. Dat ze even lekker haar benen kan strekken? Of wordt dat een maximale ontploffen.
Zo de voorbereiding voor morgen alweer gedaan. Knotjes zitten erin en meeste vieze vlekken eraf gewassen. Hopelijk is ze morgen nog netjes. HAHA. doen jullie altijd vooraf vlechten of op de dag zelf?
[ [url=m/VoXjqe.jpg]Afbeelding[/url] ]