Ik ga denk ik gewoon pony en paardenveulens in de gaten houden. Die haffies die ik hier voorbij zie komen, zijn zo leuk. Maar ik ben meer van de poppetjes

Dus waarschijnlijk ga ik richting de Welsh NWR, Nederlandse en Duitse rijpony’s etc.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lumi schreef:denisesilver schreef:Goed om te weten! Ik heb op mijn paard hetzelfde zadel, en wil niet meer anders. Zit zo heerlijk, en je glijdt veel minder dan met een leren zadel.
Wat grappig, ik glijd juist meer in ons wintec zadel
Maar misschien net een ander soort materiaal
denisesilver schreef:Ah ja, dat verklaard het!
Hoe doen jullie dat verder eigenlijk, wat betreft zadels? Toen ik nog op de pony reed was ik zo afgetraind dat er zeg maar 0,0 vrouwelijke vormen aan mij af te zien waren, maar dat is toch gaan veranderen, dus ook een inch groter zadel en dus een langer zadel. Kan me voorstellen, dat je daar wel rekening mee moet houden?
denisesilver schreef:Ah ja, dat verklaard het!
Hoe doen jullie dat verder eigenlijk, wat betreft zadels? Toen ik nog op de pony reed was ik zo afgetraind dat er zeg maar 0,0 vrouwelijke vormen aan mij af te zien waren, maar dat is toch gaan veranderen, dus ook een inch groter zadel en dus een langer zadel. Kan me voorstellen, dat je daar wel rekening mee moet houden?
Noisy schreef:Ik heb gisteren weer les gehad. Was heel pittig, hard gewerkt maar phohhh, wat een beloning op het eind![]()
We zijn bezig met de verruiming in draf, dat vindt Rudi erg moeilijk omdat hij van nature een beetje naar beneden is gebouwd. Daarom gaat hij vaak versnellen ipv verruimen. Gisteren stond hij erg "aan" en daar hebben we goed gebruik van kunnen maken. We vlogen!!Gelijk de hemel ingeprezen en even lekker aan de lange teugel laten stappen. Daarna nog een keer geprobeerd om te kijken of hij nu doorhad wat ik vroeg en daar ging hij weer.
Zo trots op mijn puppypaard![]()
Hopelijk blijft het vanmiddag even droog, dan gaan we even lekker het bos in
Myrsky schreef:Vandaag weer wedstrijd gehad met de mijne, voor de eerste keer L1. We hebben 193 punten en een vijfde plek, en 183.5 gehaaldgeen idee hoe we op 193 kwamen, zo net was die voor mijn gevoel niet