Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:07

Het gaat ook sneller. Binnen een uur je proef retour is gewoon mogelijk. Zo snel kon dat nooit in het oude systeem maar dat geld gewoon niet voor alle proeven.

Ze zullen dit systeem echt nog wel gaan evalueren maar het is net 3 weken online. Dus het heeft echt even tijd nodig om te kijken waar de knelpunten zitten. De betaalproblemen lijken mij bijvoorbeeld urgenter dan dat juryleden niet meteen beoordelen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:09

Marjolein schreef:
Het gaat ook sneller. Binnen een uur je proef retour is gewoon mogelijk. Zo snel kon dat nooit in het oude systeem maar dat geld gewoon niet voor alle proeven.

Ze zullen dit systeem echt nog wel gaan evalueren maar het is net 3 weken online. Dus het heeft echt even tijd nodig om te kijken waar de knelpunten zitten. De betaalproblemen lijken mij bijvoorbeeld urgenter dan dat juryleden niet meteen beoordelen.

Dat denk ik inderdaad ook. Wat ik van de dames hoor is dat het over het algemeen heel erg goed loopt.

Ik heb allemaal proeven die gisteren opgenomen zijn, de meeste hebben ze nu al terug. 2 weken terug had ik filmpjes van dezelfde dag, die mensen hadden het ook meteen terug.

Soms heb je geluk en anderen, helaas pech dat het niet snel gaat.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:14

PSvanLot, daar ben ik het niet helemaal mee eens... het zou wel degelijk de snelheid ten goede moeten komen nu de knhs er niet meer tussen zit. En in de praktijk blijkt dat vaak ook wel zo te zijn. De hoeveelheid deelnemers die nu nog langer dan een paar dagen op punten moeten wachten, is zowat op 1 hand te tellen. Terwijl dat hiervoor met veel grotere regelmaat voor kwam. Wat mij betreft dus juist ook een super goede ontwikkeling. :j maar het wachten was dus zeker niet altijd op de juryleden. Knhs heeft mij zelf een keer laten weten dat mijn beoordeling binnen was, maar voordat ik die op MijnKNHS kon zien, waren we toch echt wel enkele dagen verder ;)

Over snellere beoordelingen gesproken........ :o
Ik heb mijn punten terug :D
Aan de ene kant enorm tevreden met 195,5 en een 7 en 7,5 op wijken (wat ik vorige proef compleet verprutste dus mijn focus lag nu wel op het wijken :P ) Aan de andere kant enigszins teleurgesteld omdat ik deze proef zelf echt wel beter vond gaan dan de vorige, maar de totale score is dus hetzelfde.... maarja ik mag niet klagen ;)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-20 22:30

Gefeliciteerd Linda2008! Je gaat hard zeg. Bijna M1 startgerechtigd :):)
Knappe cijfers voor het wijken!

heyhallohey

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:33

Mooie punten Linda! Goed bezig:)

Vind het systeem van nu wel veel gebruiksvriendelijker, en ook wel heel duidelijk dat een filmpje bij de jury ligt

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:37

Urosa, dankjewel :D we zijn ook wel echt super trots! (Vooral gezien ons achtergrondverhaal e.d. :o ) nu gaan we natuurlijk ook nog maar voor dat laatste puntje :j ;) maar voordat we M1 gaan starten hebben we nog wel wat te oefenen haha! :P

Wel jammer dat mijn pony “het” genoemd word in commentaar..... komt toch een beetje vreemd over maar ik vat het maar niet persoonlijk op :=

Heyhallo, dankjewel! En helemaal mee eens :j

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-20 22:41

Jij start straks zo een keer M1. Mark my words :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:42

Gefeliciteerd Linda! *D
Mooie punten weer!

Ik denk dat het systeem ook net wat sneller zal gaan, doordat de KNHS er inderdaad niet meer tussen zit.
Daarbij blijf je natuurlijk wel afhankelijk van de snelheid van individuele juryleden!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:43

linda2008 schreef:
PSvanLot, daar ben ik het niet helemaal mee eens... het zou wel degelijk de snelheid ten goede moeten komen nu de knhs er niet meer tussen zit. En in de praktijk blijkt dat vaak ook wel zo te zijn. De hoeveelheid deelnemers die nu nog langer dan een paar dagen op punten moeten wachten, is zowat op 1 hand te tellen. Terwijl dat hiervoor met veel grotere regelmaat voor kwam. Wat mij betreft dus juist ook een super goede ontwikkeling. :j maar het wachten was dus zeker niet altijd op de juryleden. Knhs heeft mij zelf een keer laten weten dat mijn beoordeling binnen was, maar voordat ik die op MijnKNHS kon zien, waren we toch echt wel enkele dagen verder ;)

Over snellere beoordelingen gesproken........ :o
Ik heb mijn punten terug :D
Aan de ene kant enorm tevreden met 195,5 en een 7 en 7,5 op wijken (wat ik vorige proef compleet verprutste dus mijn focus lag nu wel op het wijken :P ) Aan de andere kant enigszins teleurgesteld omdat ik deze proef zelf echt wel beter vond gaan dan de vorige, maar de totale score is dus hetzelfde.... maarja ik mag niet klagen ;)

Het klopt dat je soms ook op de KNHS moest wachten, maar dat was niet de reden waarom het soms enorm lang duurde.

Hier wordt weleens gesuggereerd dat het super snel terug zou moeten zijn nu het een ander systeem is, maar helaas werkt het zo niet. Kan natuurlijk ook niet, niet ieder jurylid kan super snel aan het beoordelen beginnen.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:49

Ik zou verwachten dat je wanneer je tijd hebt een stel proeven kan "claimen" en terug kan sturen en dat proeven dus altijd naar juryleden gaan die (vrijwel) direct beschikbaar zijn, en dat de proeven na x tijd zonder beoordeling retour naar de database gaan om door een ander beoordeeld te worden.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:53

Ps, oh zo bedoel je... dat klopt natuurlijk! Als jury op maandag iets toegestuurd krijgt terwijl je alleen op zondag tijd hebt, dan komt het net “rot” uit qua tijd ja :j

Urosa, whaha! Nou dan moet het wel iets meer bij elkaar enzo ;) oh ja en “even” contra en schouderbinnenwaarts er op zetten :P hahaha

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:54

Mooie punten, Linda2008! Gefeliciteerd :D . Ik snap je dubbele gevoel wel.
En.. dat ze je pony 'het' noemen. Kan ik ook niet zo goed waarderen. Net als ze mijn hond 'die hond' noemen -O-

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:56

_Anneruth schreef:
Mooie punten, Linda2008! Gefeliciteerd :D . Ik snap je dubbele gevoel wel.
En.. dat ze je pony 'het' noemen. Kan ik ook niet zo goed waarderen. Net als ze mijn hond 'die hond' noemen -O-

Hihi ja ik vond het ook een beetje gek... Als deze proef geen wp was geweest, had ik het waarschijnlijk heel negatief opgevat. Nu denk ik “ach vreemd, maar vast niet zo bedoeld” ;)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 22:57

Hilli schreef:
Ik zou verwachten dat je wanneer je tijd hebt een stel proeven kan "claimen" en terug kan sturen en dat proeven dus altijd naar juryleden gaan die (vrijwel) direct beschikbaar zijn, en dat de proeven na x tijd zonder beoordeling retour naar de database gaan om door een ander beoordeeld te worden.

Dat inderdaad! Lijkt mij voor iedereen veel efficiënter, juryleden die niks krijgen maar graag aan de gang willen kunnen aan de slag, en juryleden waar het even niet zo goed bij uit komt blijven niet met on beoordeelde proeven zitten.
Hopelijk kan de knhs hier nog wat mee tzt! :)

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 23:04

magic_lover schreef:
Hilli schreef:

Dat inderdaad! Lijkt mij voor iedereen veel efficiënter, juryleden die niks krijgen maar graag aan de gang willen kunnen aan de slag, en juryleden waar het even niet zo goed bij uit komt blijven niet met on beoordeelde proeven zitten.

Hoop ik ook, dit lijkt mij een goede oplossing

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 23:14

Dan moeten ze er wel een 'stop' op zetten zodat een jurylid geen 30+ proeven per week kan beoordelen zodat de verspreidheid er wel blijft en iedereen een kans krijgt om te beoordelen.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 23:23

PSvanLot schreef:
Dan moeten ze er wel een 'stop' op zetten zodat een jurylid geen 30+ proeven per week kan beoordelen zodat de verspreidheid er wel blijft en iedereen een kans krijgt om te beoordelen.

Dat inderdaad. En dan moet je ze ook verspreid open zetten omdat niet iedere jury overdag kan kijken of er wat is en dan krijg je ook waarschijnlijk ook vaker dezelfde jury. Om nog maar te zwijgen over juryleden die een voorkeur hebben voor een bepaalde klasse en liever niets anders doen.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 00:23

magic_lover schreef:
Hilli schreef:

Ja, ik hoop ook echt dat dat te realiseren is met de gebruikte software en dat dat ook gaat komen tzt.

Een maximaal aantal proeven per jury zou dan niet zo moeilijk te realiseren zijn.

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 00:53

Hier ook nog een tot laat actieve jury. 190 punten met fijn commentaar. Fijn om te zien dat de onderdelen die lastig voor ons zijn toch beter worden.
Ik vond deze proef minder dan die van vorige week maar zo zie je maar weer dat dat niet alles zegt.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 07:51

Eveline77 schreef:
Hier ook nog een tot laat actieve jury. 190 punten met fijn commentaar. Fijn om te zien dat de onderdelen die lastig voor ons zijn toch beter worden.
Ik vond deze proef minder dan die van vorige week maar zo zie je maar weer dat dat niet alles zegt.

*\o/* Gefeliciteerd!! Mooie score :D

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 08:05

PSvanLot schreef:

Dat is dan inderdaad ook een goed punt. Anders wordt het ook wel een beetje krom.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 08:31

Een stop erop zetten van Max een aantal proeven zou fijn zijn. Ook met het vorige online jureren Hoorde ik dat juryleden rustig 50 proeven kregen om te beoordelen terwijl anderen die beschikbaar waren niks hadden. Ik wacht tot het einde van de maand af. Heb ik dan nog niks dan meld ik mij af. Voor mijn licentiepunten hoef ik het niet te doen en het geld ook niet. Leek mij leuk om bij te blijven maar dan kan mijn tijd besteden aan privé cursussen

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 09:15

PSvanLot schreef:

Dat ondervang je deels door de max vergoeding van 170 euro denk ik. Dat zijn 25 proeven per week.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:22

Jongens ik mag wat minder kritisch zijn denk ik _O-

Kreeg net m'n protocol terug; 205,5 :wow: :wow:

Superblij mee, maar niet verwacht haha!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:26

WenK schreef:
PSvanLot schreef:

Dat ondervang je deels door de max vergoeding van 170 euro denk ik. Dat zijn 25 proeven per week.

Maar als dat door bv 20 juryleden gedaan wordt heeft de rest nog niets. Er wordt een stuk minder ingeschreven begreep ik en dan zou 10 ook genoeg zijn.

Weet jij eigenlijk of je nu weer moet declareren of dat het net dit programma automatisch gaat?