Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjolein schreef:Het gaat ook sneller. Binnen een uur je proef retour is gewoon mogelijk. Zo snel kon dat nooit in het oude systeem maar dat geld gewoon niet voor alle proeven.
Ze zullen dit systeem echt nog wel gaan evalueren maar het is net 3 weken online. Dus het heeft echt even tijd nodig om te kijken waar de knelpunten zitten. De betaalproblemen lijken mij bijvoorbeeld urgenter dan dat juryleden niet meteen beoordelen.
linda2008 schreef:PSvanLot, daar ben ik het niet helemaal mee eens... het zou wel degelijk de snelheid ten goede moeten komen nu de knhs er niet meer tussen zit. En in de praktijk blijkt dat vaak ook wel zo te zijn. De hoeveelheid deelnemers die nu nog langer dan een paar dagen op punten moeten wachten, is zowat op 1 hand te tellen. Terwijl dat hiervoor met veel grotere regelmaat voor kwam. Wat mij betreft dus juist ook een super goede ontwikkeling.maar het wachten was dus zeker niet altijd op de juryleden. Knhs heeft mij zelf een keer laten weten dat mijn beoordeling binnen was, maar voordat ik die op MijnKNHS kon zien, waren we toch echt wel enkele dagen verder
Over snellere beoordelingen gesproken........
Ik heb mijn punten terug![]()
Aan de ene kant enorm tevreden met 195,5 en een 7 en 7,5 op wijken (wat ik vorige proef compleet verprutste dus mijn focus lag nu wel op het wijken) Aan de andere kant enigszins teleurgesteld omdat ik deze proef zelf echt wel beter vond gaan dan de vorige, maar de totale score is dus hetzelfde.... maarja ik mag niet klagen
_Anneruth schreef:Mooie punten, Linda2008! Gefeliciteerd. Ik snap je dubbele gevoel wel.
En.. dat ze je pony 'het' noemen. Kan ik ook niet zo goed waarderen. Net als ze mijn hond 'die hond' noemen
Hilli schreef:Ik zou verwachten dat je wanneer je tijd hebt een stel proeven kan "claimen" en terug kan sturen en dat proeven dus altijd naar juryleden gaan die (vrijwel) direct beschikbaar zijn, en dat de proeven na x tijd zonder beoordeling retour naar de database gaan om door een ander beoordeeld te worden.
magic_lover schreef:Hilli schreef:Ik zou verwachten dat je wanneer je tijd hebt een stel proeven kan "claimen" en terug kan sturen en dat proeven dus altijd naar juryleden gaan die (vrijwel) direct beschikbaar zijn, en dat de proeven na x tijd zonder beoordeling retour naar de database gaan om door een ander beoordeeld te worden.
Dat inderdaad! Lijkt mij voor iedereen veel efficiënter, juryleden die niks krijgen maar graag aan de gang willen kunnen aan de slag, en juryleden waar het even niet zo goed bij uit komt blijven niet met on beoordeelde proeven zitten.
Hopelijk kan de knhs hier nog wat mee tzt!
PSvanLot schreef:Dan moeten ze er wel een 'stop' op zetten zodat een jurylid geen 30+ proeven per week kan beoordelen zodat de verspreidheid er wel blijft en iedereen een kans krijgt om te beoordelen.
magic_lover schreef:Hilli schreef:Ik zou verwachten dat je wanneer je tijd hebt een stel proeven kan "claimen" en terug kan sturen en dat proeven dus altijd naar juryleden gaan die (vrijwel) direct beschikbaar zijn, en dat de proeven na x tijd zonder beoordeling retour naar de database gaan om door een ander beoordeeld te worden.
Dat inderdaad! Lijkt mij voor iedereen veel efficiënter, juryleden die niks krijgen maar graag aan de gang willen kunnen aan de slag, en juryleden waar het even niet zo goed bij uit komt blijven niet met on beoordeelde proeven zitten.
Hopelijk kan de knhs hier nog wat mee tzt!
WenK schreef:PSvanLot schreef:Dan moeten ze er wel een 'stop' op zetten zodat een jurylid geen 30+ proeven per week kan beoordelen zodat de verspreidheid er wel blijft en iedereen een kans krijgt om te beoordelen.
Dat ondervang je deels door de max vergoeding van 170 euro denk ik. Dat zijn 25 proeven per week.