Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 20:14

Padoertje schreef:
Jeetje, de inschrijvingen voor 5 en 7 mei voor het M2 zitten ook al gewoon vol ;( Ik kan ook niet op de wachtlijst zie ik. Of zie ik iets over het hoofd?

Maar die twee data staan er ook al sinds donderdag op. En als je ziet hoe snel de vorige data vol waren, vind ik dat niet zo heel gek.

_E_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 20:51

RoyalMemory schreef:
_E_ schreef:
Ik kan helaas nog steeds helemaal geen online evenementen vinden in de wedstrijdkalender.. Snap er niks van.. Kan dus ook nergens voor inschrijven

Ik ook niet. Heb alles goed staan en hij vindt niks....

Heb het nu op de laptop geprobeerd, daar kan ik ze wel vinden. Alleen alles vol idd. Op mobiel krijg ik ze nog steeds niet in beeld. Wel lastig om dan ik de gaten te houden of er plekjes vrij komen.
Mocht iemand een vrij plekje in de B ontdekken, dan hou ik me aanbevolen voor een melding hier. Bokt checken wil wel makkelijk

sandyjorgen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 21:55

Je moet idd snel zijn en regelmatig checken. Stalgenoot had ineens n plekje terwijl er eerder nog een flinke wachtlijst was voor die rubriek en datum.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 21:57

Ze doen volgens mij niks met de wachtlijst. Ze annuleren iedereen uiteindelijk die er op staat. Inderdaad vaak de pagina’s checken. Dat werkt het beste. Voelt net als een eventingwedstrijd, die zitten ook altijd super snel vol.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:02

Ik heb uiteindelijk kunnen inschrijven doordat ik hier las dat er nieuwe data waren afgelopen week. Op mijn telefoon zag ik de evenementen in mijnknhs niet, maar via de laptop kon ik toen inschrijven. Je moet dan net geluk hebben dat je hier net kijkt als er iets online is.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 09:34

Ik heb gisteren ook samen met mijn moeder gefilmd! Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar ik hoef pas dinsdag in te leveren. Ik ga dus nog 1 of 2 keer filmen denk ik en dan de beste insturen. Ik heb me voorgenomen om het filmpje dat ik instuur ook voor mezelf te "jureren". Het lijkt me heel leerzaam om te kijken of ik er een beetje hetzelfde naar kijk als een jury :j

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 09:41

Denken jullie dat de KNHS een startkaart aanvraag stop hebben ingelast? Ivm blessure 1.5 jaar geleden toen startkaart stil gezet. Nu wil ik het langzaam weer gaan oppakken, maar kan geen startkaart aanvragen. Krijg een foutmelding.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 09:53

miss_lizje schreef:
Denken jullie dat de KNHS een startkaart aanvraag stop hebben ingelast? Ivm blessure 1.5 jaar geleden toen startkaart stil gezet. Nu wil ik het langzaam weer gaan oppakken, maar kan geen startkaart aanvragen. Krijg een foutmelding.

Oh nee zeker niet.
Ik moet ook gewoon betalen voor een startpas met een ingangsdatum in de tijd dat er geen wedstrijden georganiseerd mogen worden. Willen ze ook niet crediteren/verschuiven.
Als de KNHS meent te kunnen vangen dan zullen ze dat zeker doen. Denk dat het een fout in het systeem zal zijn.
Zou er even een mailtje over doen :).

colette40

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 10:38

Ik heb ook een vraagje,

ik kan nergens terug vinden of dit blijft, of dat dit enkel de corona moet overbruggen ?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 10:45

colette40 schreef:
Ik heb ook een vraagje,

ik kan nergens terug vinden of dit blijft, of dat dit enkel de corona moet overbruggen ?

Ga er maar vanuit dat het alleen voor de Corona periode is, dat lijkt mij ook het logischst :)
Maar je kan het altijd even vragen!

Opzich zou ik het wel mooi vinden als het blijft, maar dan wel als een aparte categorie en niet dat het dan nog samen gaat met reguliere wedstrijden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 10:56

colette40 schreef:
Ik heb ook een vraagje,

Ze hebben aangegeven dat het voor de corona periode is en dat ze hierna gaan bekijken of het geslaagd is.

Maar ik zou er niet vanuit gaan dat het blijft.

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 11:27

miss_lizje schreef:

Heb zelf gister nog een startkaart aangevraagd. Had al wel 1 actief voor een ander paard.

IvyRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 13:25

Toch ook maar eens een bokt post :)

Ik heb twee keer meegedaan nu, eenmaal alleen met wit dekje (wel met nette rijbroek en shirt, niet wit) en tweede keer toch ook maar in showshirt en wit dekje.

Eerste keer had ik een winstpuntje *\o/* , maar van vrijdag heb ik nog geen punten... hoe zit dat bij jullie?

Wij starten B trouwens, ben nu B+5 :D

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 14:35

IvyRose schreef:

Ik heb twee keer meegedaan nu, eenmaal alleen met wit dekje (wel met nette rijbroek en shirt, niet wit) en tweede keer toch ook maar in showshirt en wit dekje.

Eerste keer had ik een winstpuntje *\o/* , maar van vrijdag heb ik nog geen punten... hoe zit dat bij jullie?

Je zou officieel na 3 dagen je uitslag hebben. Die van vorige week (de 1ste) was op woensdag en in het weekend werken ze natuurlijk niet (knhs dan). Dus ik denk dat ze daarom vrijdag de punten hebben gegeven en die van vrijdag morgen komt.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 15:04

Hebben mensen hier al een B proef gereden en evt punten terug? Ik ben benieuwd naar filmpjes en hoe er gescoord is! :D

IvyRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 15:06

Samy schreef:
IvyRose schreef:

Je zou officieel na 3 dagen je uitslag hebben. Die van vorige week (de 1ste) was op woensdag en in het weekend werken ze natuurlijk niet (knhs dan). Dus ik denk dat ze daarom vrijdag de punten hebben gegeven en die van vrijdag morgen komt.

Ja klopt, had ik ook gelezen! Alleen van de eerste had ik het al op de ochtend van woensdag haha, dus had misschien gewoon geluk.

Nog eventjes geduld dan :)

SweetVanille schreef:
Hebben mensen hier al een B proef gereden en evt punten terug? Ik ben benieuwd naar filmpjes en hoe er gescoord is! :D

Ik rijd dus B en had op mijn eerste proef 183.5. Het was ook niet mijn beste proef, naar mijn idee was er eerlijk gejureerd!

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 17:12

Zijn er mensen met hetzelfde probleem dat je geen rubriek aan kunt klikken bij het inschrijven?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 17:14

DWensink schreef:
Zijn er mensen met hetzelfde probleem dat je geen rubriek aan kunt klikken bij het inschrijven?

Dan zijn ze vol, is al een paar keer benoemd in het topic ;)

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 18:32

bliksemflits schreef:
DWensink schreef:

Dan zijn ze vol, is al een paar keer benoemd in het topic ;)

Heb niet het hele topic doorgelezen :o maar bedankt voor je antwoord! :)

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 19:13

NadjaNadja schreef:
Ik heb gisteren ook samen met mijn moeder gefilmd! Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar ik hoef pas dinsdag in te leveren. Ik ga dus nog 1 of 2 keer filmen denk ik en dan de beste insturen. Ik heb me voorgenomen om het filmpje dat ik instuur ook voor mezelf te "jureren". Het lijkt me heel leerzaam om te kijken of ik er een beetje hetzelfde naar kijk als een jury :j

Kan dat? Ik dacht dat je met de KNHS app maar 1x kon filmen?

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 19:14

manubres schreef:
NadjaNadja schreef:

Kan dat? Ik dacht dat je met de KNHS app maar 1x kon filmen?

Je moet je filmpje uploaden vanuit de galerij, dus je kunt gewoon zelf weten welk filmpje je instuurt.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 19:20

SweetVanille schreef:

Ben ik ook benieuwd naar! Ik heb me opgegeven voor de 28ste in de B (voor de aller eerste keer ooit, B debuut maak ik digitaal dus := ) ik wil hem, als ik mijn punten terug heb dan wel delen.

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 19:22

EdkingEnzo schreef:
SweetVanille schreef:

Ben ik ook benieuwd naar! Ik heb me opgegeven voor de 28ste in de B (voor de aller eerste keer ooit, B debuut maak ik digitaal dus := ) ik wil hem, als ik mijn punten terug heb dan wel delen.

Ik ook mijn debuut na 10 jaar geen wedstrijd gereden te hebben :')
Proefje was ook niet perfect, maar mijn moto is op wedstrijd kan ik hem ook niet 4x rijden voordat hij beoordeeld wordt dus stuur gewoon deze in..

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 19:49

Ik heb vandaag ook m’n B debuut gereden :+ . Ben heel benieuwd hoe het filmpje beoordeeld wordt. Heb wel een foutje gemaakt dus ik hoop dat ze ‘m nog wel willen beoordelen. Mijn filmer is vergeten hem in beeld te houden na het voorstel rondje

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 19:55

Ik heb ook een simpel foutje, m'n haar in een staart in plaats van een vlecht of knot.
Heb bij het eerste filmpje ook niet mijn "factuurnummer" in de beschrijving staan. Ik kan dat nog steeds nergens vinden maar las dat hier op bokt. Hoop dat 'ie wel beoordeeld wordt...