[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 18:56

Bij mij ligt het even stil ivm een verbouwing/verhuizing :')

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 19:04

Ow das niet fijn als ze zo heftig reageren.

Hier geen wedstrijden. Maandag les gehad en toen liep hij wel goed. Dinsdag moet hij naar de tandarts dus we zullen eerst dat eens even afwachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 19:34

ik mag morgen weer lessen. ben benieuwd. Maandag waarschijnlijk weer starten.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 19:45

De mijne wordt geïnsemineerd, staat helaas ook niet thuis sinds gister. Dus even pauze tot ze hopelijk drachtig is gescand. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 19:48

Dat is wel een leuk vooruitzicht!

Ik ben een weekje op vakantie geweest, straks redelijk gereden.

Heb een bitfitter gecontacteerd. Ben benieuwd.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 19:59

Leuk absque met wie wordt ze gedekt?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:03

Bedankt! Door Cassanova du Bois. Ik heb de dekking gewonnen. En aangezien haar veulen van vorig jaar van Goldstar du Bois (welke uit dezelfde moeder als Cassanova komt) mij zeer goed bevalt, kan ik deze kans uiteraard niet laten liggen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:04

Wat leuk! Dan zou ik inderdaad ook laten dekken! Super leuk!!

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:09

Nee die kans zou ik ook niet laten liggen vind het een leuke hengst. Heb je het veulen nog steeds van goldstar of heb je die verkocht?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:11

Ja ik ben ook erg blij! Mijn merrie toont ook nog eens amper hengstig, door een goed oog van m'n staleigenaresse gisteravond laten scannen en daarna kon ik m'n merrie gelijk wegbrengen. Ik hoop zo dat het nu gewoon in een keer lukt. Gelukkig staat ze daar fantastisch en denken ze aan alle kanten mee om haar zsm drachtig te krijgen. Altijd een genot om daar langs te komen, heerlijk over pony's praten en veel mooie pony's kijken. Ik raad ze iedereen aan. :D

Veulen van Goldstar heb ik nog, is de bedoeling dat dat de opvolger van mijn merrie wordt. Nieuwe veulen zal dus helaas te koop komen vrees ik. 3 op pension is duur zat.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:13

Wat een schattig ding!!

Ik zoek over een jaartje of 4 een leuke D pony, groen, om op te leiden voor mijn dochter. Leuk spul hebben ze daar.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:19

Ow wat een leukert. Zeker met zo'n grote witte bles en 4 witte voetjes. De mijne heeft wel een grote witte bles, maar dan 1 wit voetje dat vind ik wel jammer

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:20

Dan zou ik zeker een kijkje bij hun nemen. Ik vind dat hun echt mega brave pony's hebben. Er wordt vaak vergeten dat we kinderponys fokken, dus braaf is belangrijk ipv een mega knappe die niet te houden is. Bij du bois hebben ze daar een super balans in gevonden, knap en mega braaf. Zelf ben ik echt van de welsh pony's, maar daar zijn ze niet altijd even braaf en veel dezelfde lijntjes. Wat Duits bloed via du bois pony's vind ik erg fijn! (Met mijn merrie niet echt mogelijk om te laten insemineren door een uit Duitsland, anders was dat ook zeker een optie voor de toekomst voor mij).

Heb je een foto van die van jou Nicky?
Die van mij is een lichte valk met perfecte aftekeningen, precies zoals ik haar besteld had ja. :+:

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:58

Wat een plaaaatje Absque!! <3

Mijn les gisteren was echt heel erg fijn. Heel veel tips die ik heb gekregen hier kwamen ook daar weer terug! Altijd fijn om tips te krijgen van praktijkmensen!!!
Ohja, ik moet nog steeds reageren -.-

Net gereden en met de tips van les verder gegaan, dat ging heel erg goed. Volgende week gaan we springen :x

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:00

Afbeelding
Afbeelding
Maar deze wil wel al van vorig jaar. Foto van nu zijn niet zo mooi.

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:09

Wat een mooie kleintjes komen hier voorbij zeg. Lijkt me ook onwijs leuk om je eigen gefokte veulentje op te kunnen leiden :D

Wij hebben morgen hopelijk onze laatste m2 wedstrijd. Rijden ging vandaag alleen echt dramatisch, weet ook meteen weer waarom ik normaal de dag voor de wedstrijd eigenlijk nooit erop klim :'). Nouja iets met een slechte generale toch..?!

Fijn dat je les goed ging Janine. Je gevoel weer een beetje terug?

Ben benieuwd naar je ervaringen met de bitfitter Vonneke. Laat maar even weten als je wilt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:11

Fijn Jannie dat je fijn vooruit gekomen bent! Komt echt wel goed hoor.

Morgen ga ik met mijn juf overleggen wbt ST

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:35

Janine welke tips heb je gekregen? Lekker blijven door oefenen, komt echt wel goed!

Ahh dat vosje is leuk! Wat voor een is het? En nu ook zo'n naarling?

Slechte generale brengt morgen een goede dag! :D

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:45

Haha dankje, is een guardian
Als veulen vond ik hem super knap deze foto zijn van een halve dag oud hij is savond geboren en smiddags de volgende dag naar buiten gegaan.

Nu ziet hij er zo uit ongeveer Afbeelding

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:47

Wijs dier inderdaad! Ook om zelf aan te houden? En nu ook zo'n heerlijke slungel. Die van mij ook hoor, daar zou je nu nog geen euro voor geven. :o :')

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:52

Ja ook als opvolger. Maar nu mag hij nog even spelen en slungel zijn, en hopelijk niet te veel hengst worden. Want dan moeten zijn ballen er al zo snel af.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 07:38

Het is niet voor niets. Kijk met 3 dagen, 3 maanden en 3 jaar.

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 07:56

Wat leuk die kleinetjes! Ik vind de du bois pony's altijd zo'n leuke uitstraling hebben!

Fijn Janine, ik heb je PB ook ontvangen en moet ook nog even de tijd nemen om uitgebreid te reageren hoor!

Ik heb nu weer 2x op Floyd gereden en ga vanmiddag weer even aan de slag. Donderdag gelukkig nog les en dan volgend weekend alweer wedstrijd. Hoop mijn laatste puntjes te kunnen halen!
Heb ook een afpsraak gemaakt met drunensruiterhuis, die komen woensdag met zadels. En onze hoop is gevestigd op de Anatomica Cygnus. Ga er morgen ook even op rijden op een paard van een stalgenootje, want zij heeft er al 1. Ben zo benieuwd. Hoop dat ik dan eindelijk weer lekker kan zitten.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 21:36

Eclare, hoe beviel het zadel?

Lithya, mijn hoop is idd gevestigd op dat ze 3-4 jaar is. Nog minimaal 2 jaar geduld en dan is m'n lelijke eendje vast weer een prachtige zwaan. :j Mijn merrie zag er op foto's toen ze een jaarling was ook verschrikkelijk uit, en dat is meer dan goedgekomen.
En ik kreeg net bericht dat ik mijn merrie morgen weer mag ophalen. Ik ben blij. :D

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 23:54

absque_dubio schreef:
Lithya, mijn hoop is idd gevestigd op dat ze 3-4 jaar is. Nog minimaal 2 jaar geduld en dan is m'n lelijke eendje vast weer een prachtige zwaan. :j Mijn merrie zag er op foto's toen ze een jaarling was ook verschrikkelijk uit, en dat is meer dan goedgekomen.
En ik kreeg net bericht dat ik mijn merrie morgen weer mag ophalen. Ik ben blij. :D

Als eigenaar van een entermerrie hoop ik met je mee :D