Oh jullie zijn niet bij te houden!!!
Haha ik zal mijn best doen
Roosjenat:
Wat een setjes! Ik dacht dat ik een verzamelaar was haha! Wel super hip, kun je twee maanden lang afwisselen.
Floortje: Hee leuk, welkom! Heel veel succes komende donderdag! Komt vast goed!
Shelly: leuke foto in de sneeuw!
Ghostattack: benieuwd wat je instructrice ervan zegt. Wat doet je paard precies?
Hifive5: balen van die trailer als je rijd. Mijne wordt na 20 minuten meestal erg vervelend. Wat doe jij als die zo is op de trailer?
Sorry lees ik nu, Hm echt super balen.
Joltsje: leuk je L1 debuut! Hoelang heb je over de B gedaan? Veel succes in elk geval.
Blueberry: Leuke foto's! Zo rol je zo de B door denk ik! Lief van je paps! Ik heb zon vriend. Brengt me elke week naar les (wacht in de kou) en nu gaat hij dus ook mee op wedstrijd. Kan zelf niet met de trailer rijden.
Ghostattack: leuk naar de vereniging! Veel succes. Weer nieuwe indrukken, goede oefening
Mijn hemel dat dekje..... ik ben er bij Divoza ook al 100x langs gekomen. Donkergroen zoals jij met een beige streep. Ik raak m altijd ff aan en dan snel doorlopen Haha.
Succes met je her.
Harvey: wat goed! Heb je toch maar ff gedaan!
KellyAV: welkom! Gezellig. Wat een punten bij de onderlinge! Haha super goed.
Silkwood: leuk dat het rijden zo lekker ging. Zeker na drie keer.
Montekarlo: hoe ging je les?
Primadonna: yeeeey spannend! Goede oefening op vreemd terrein. Altijd goed.
WoW volgens mij ben ik bij!!!!
Zo, vandaag was mijn nieuwe bitje binnen dus ik heb samen met m'n nieuwe wedstrijd hoofdstel er even mee gereden om te voelen en testen. Ze liep erg fijn.
[ [url=m/8AmhJC.jpg]Afbeelding[/url] ] dit is m!
Morgen nog een keer les en zaterdag wedstrijd. Tijd is iets aangepast Haha. Geen wekker midden in de nacht lijkt het nu. Donderdag definitieve lijst.
Kijken jullie waar je je inschrijft naar de prijzen die je kan winnen en naar de kosten voor de proeven?
Ik heb er nu niet echt naar gekeken (verwacht ook niet te winnen Haha, ga meer voor de ervaring) maar zaterdag kost het 12,50 per proef. Hier op de vereniging kost het 9 en kun je je startgeld terug winnen.
Twijfel of ik haar voor zaterdag nog een dagje vrij geef. Zaterdag heeft ze vrij gehad omdat ze vrijdagavond ingeënt is. Zondag maandag dinsdag woensdag rijden en vrijdag longeren en wassen voor zaterdag. Misschien donderdag. Ze is fit zat maar voor haar misschien wel even lekker.