wat grappig zeg! wat is de wereld toch klein zo haha Ik ben trouwens niet eens een 2e x wezen kijken, ik was direct verkocht zaterdag wezen rijden, woensdag gekeurd, donderdag gebracht haha
Eva
Geplaatst: 07-07-14 00:51
Haha! Ik had na de 1e keer ook al bijna de beslissing genomen, vond hem zo leuk! Maar ben blij dat ik nog een keer heen ben geweest, even goed nagedacht in de tussentijd en tot de conclussie gekomen dat het niet het paard was die ik zocht.
Toch leuk, om het paard zo weer tegen te komen, bij zijn nieuwe eigenaar!
Heb ik ook gehad inderdaad! Ik vond de ruin maar helemaal niks, sloom en hij leek haast gewoon not happy. Kom ik hem even later tegen bij een bokker en het leek wel een ander paard. Had hem echt aan het lopen.
Haha. Ooh ooh, ik twijfel nog of ik in een cross springschoenen om moet doen of niet. En zo ja welke dan haha. Hier heeft paardlief vandaag dagje vrij. Morgen weer na les (wss dressuur) en woensdag weer dressuur en springles.
Ik heb mijn schimmel via de telefoon gekocht en ben er niet eens wezen kijken. Wist dat het een goed paard was en anders kon ik hem zo weer kwijt.
Majo ik heb altijd springschoenen in de cross. Donderdag nieuwen gekocht en vrijdag op cross zat er alweer een dikke winkelhaak in dwars door het neopreen heen. Kan na bijna elke cross weer nieuwen kopen, maar rijd dan ook altijd met die simpele van de EJ.
Ik doe alleen springschoenen om als ie schroeven in heeft (van die van eskadron, maar dan van BR) Meneer heeft jachten gelopen in Ierland en denk niet dat ie daar überhaupt bescherming om had haha, die let wel op z'n voeten
Ik heb ook altijd spring schoenen om in de cross. Op een gewone wedstrijd niet.. wel neopreen! Leuke kleurtjes mijne zijn paars en maken ons grijs paarse tenue helemaal af haha
Maar moet inderdaad vaak nieuwe kopen omdat ze echt beschadigen! Beter dat dan haar voetjes!