en me nieuwe Bruine set!
laarzen zijn in de maak bij DeNiro
Losrijden

Foto van het Setje dichtbij

Ver weg en onduidelijk in de proef

dan hebben jullie een beetje een idee, hoe ik eruit zie op wedstrijd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tsplendid schreef:Zow dit topic gaat idd aardig hard! Nette resultaten en succes voor iedereen die morgen nog moet!
Ik heb gisteren mijn 3e wedstrijd gehad met U.fo. Eerste proef was hij niet optimaal aan het been maar 1e met 208! En tweede proef liep hij iets meer uit zichzelf en zaten fijnere stukjes tussen maar wel een paar foutjes en daar 3e met 188 waar ook niet hoog werd gejureerd. Beide banen waren vrij kijkerig dus ook zeker blij met wat ik eruit hebben kunnen rijden en dat voor de 3e keer op concours met dit paard!
TessJazz schreef:Nou voor de eerste keer en ze heeft 10 dagen stilgestaan, zat er voor de 4e dag pas op, 175 punten zonder te oefenen, en pittig gejureerd, maar best trots hoor
nadita schreef:Mijn topper heeft een week met 4 wedstrijden achter de rug. Ook vier keer winst gereden en een keer vierde, derde en tweede![]()
Teller nu op M1+11.
Donderdag nog, en dan even rust.
Volgend indoor seizoen M2
josje4 schreef:Coquette mijn paard heeft dit ook. Heb nu beenbeschermers met bont. Gaat zonder bescherming de wei op. Maar die van mij heeft het aan de buitenkant dus de kans is klein dat daar iets mee gaat gebeuren.
Fijn dat je een goed gevoel had Tess
Gefeliciteerd nadita.
Ik ben zo trots. Concours ging super! Ze vond niks eng terwijl ik dat wel verwacht had! Overgangen gingen allemaal veel beter. Ook is ze geen één keer sterk geworden
Had de eerste proef 191 & 7e prijs en in de tweede proef 205 & 2e prijs van de 32!!!!!
Mijn persoonlijke record!
josje4 schreef:Mooie set Tess! Vind het persoonlijk zwart op een zwart paard wel iets mooier![]()
Bedankt Lianne!
Had ook nog heel leuk commetaar:
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-9/10150799_751058861584698_1918569077_n.jpg
_coquette_ schreef:TessJazz: Mooie set!
Tsplendid: Het liefst zou ik ook geen bescherming op doen op de weide. Maar helaas heb ik denk ik geen keuze. Had ook al gekeken naar de HH Flextrainer maar dit is synthetisch bont en denk dat lamswol of schapenwol beter geaccepteerd word door het been.

staan op de KNHS site.