Lekker hoor, wintersport! Wat dat betreft ben ik wel weer jaloers op je hoor! Maar het is altijd weer lekker thuis te zijn he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rienie1986 schreef:Genieten jullie ook zo met jullie paardjes van dit weer?
Wat een heerlijke dag vandaag!!
AnnevM schreef:Super he! Ik heb gister het mooie weer gebruikt om na een lange tijd weer eens buiten te rijden, paard gedroeg zich voor haar doen echt heel goed en je wordt er zo blij van met dat zonnetjePaard genoot ook zichtbaar.
Iemand die binnenkort nog gaat starten?
Lisaapee schreef:[ Afbeelding ]
Gister heerlijk les gehad in het zonnetje. Die verdween na afloop (zoals op de foto) van de les gelukkig pas! Mijn pony vond ik in het begin ook echt een knol. Wat verzorging al niet kan doen
Fijn dat het buiten rijden zo fijn ging Anne.
Rienie ook lekker op buitenrit geweest?
Wat voor goed nieuw heb je gehad Marloes?
fleur_yen schreef:Hoi meiden, ik meld me hier ook weer, was even een tijd heel druk met studie, waardoor bokt op een heel laag pitje kwam te staan
Nog bedankt voor de reacties op m'n foto's haha, Anne ik ben eigenlijk ook heel blij met m'n set, ooit komt daar nog een bruin zadel bij, maar zolang deze goed ligt besteed ik m'n geld liever aan nuttige dingenLisa, heb je helemaal gelijk in dat het compacter en actiever moet, was ook het 1e wat ik ook zelf tegen m'n instructrice zei toen ik de foto's zag, maar volgens haar zaten er ook veel betere stukken tussen haha.
Fijn dat je pony weer lekker door de check is Lisa, en een lekker idee dat je zo op je eigen gevoel kunt vertrouwenEn wat een heerlijke foto zeg, ik vind het echt een super chic dier
Welkom Marloes, wat een stoer paard heb je!En een goed debuut dus, super! Ik start in regio Utrecht, al kijk ik vooral naar wat dichtbij is, dus zo start ik ook nog wel is in het westen van Gelderland
Anne haha heerlijk he om weer thuis te komen na vakantie, ik krijg ook altijd weer heimwee naar m'n paard als ik op vakantie ben
En ik werd ook helemaal blij van het weer inderdaad, kan het ook merken aan de paarden, de hele kudde was wat sneller geïrriteerd afgelopen weken, en de laatste dagen is er echt weer alleen maar rust. En zelf loop ik ook alleen maar blij rond te stuiteren, ik ben niet gemaakt voor de winter
Hier gaat ook alles goed, gaan elke les weer met sprongen vooruit, vorige week nog wedstrijd gehad, ik had nog nooit zo fijn losgereden heerlijk soepel en actief was ze, 1e proef ging fijn, maar wat slordigheidjes, 174, 2e proef kon ze alleen maar op d'r plek galopperen, kon er eigenlijk helemaal niks meer mee, 151Uiteindelijk hadden we de dag daarvoor veel stress gehad omdat tijdens een bosrit een vriendin van d'r paard was gevallen en midden in het bos lag met een gebroken enkel, ambulance kon er niet komen vanwege mulle zand dus moest brandweer aan te pas komen, hele toestand allemaal en heel sneu.. Denk dat die stress van die dag er dus tijdens m'n 2e proef uit is gekomen, blijkbaar had iets d'r getriggerd denk ik waardoor ze volledig in de stress schoot. Ikzelf was dit keer voor de verandering super relaxt namelijk.
Maar we kunnen deze zondag weer een nieuwe poging doen, en vandaag tijdens m'n les hebben we 2 heerlijke foutloze proeven gereden. En ik wil wel gaan kijken of ik Bu ook iets kan geven tegen de stress, zat zelf aan bach bloesem (rescue) te denken.
En superschattig, afgelopen zaterdag heeft m'n oppaskindje van 6 op d'r gereden, bij mij kan ze echt nog wel eens wat gekke acties hebben, maar bij kinderen is ze zo onwijs lief en zacht, echt heel leuk om te zien'T lijkt wel echt een kasteel zo met zo'n frutseltje erop
[ Afbeelding ]
Lisaapee schreef:Rienie ook lekker op buitenrit geweest?