Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wanted2003 schreef:Ik zou daar ook van balen hoor Odenxia!
Ik ben met mijn pony 2x naar Bartels geweest en met mijn vorige paard 1x. Met de pony's had ik er veel baat bij, maar ik vond het met mijn paard enorm tegenvallen. Er werden dingen van ons verwacht qua rijden waar ik niet echt achter stond en had die sportpsychologielessen van Joep ook wel gezien inmiddels.
loveSaros schreef:Dank jullie wel
Ik hoop mijn laatste puntje binnen te halen, zodat we ons helemaal kunnen richting op de wissels hierna.
Maar als het niet lukt, ook geen ramp. Heb de opdracht van mijn instructrice om gewaagder te rijden, niet in mijn veilige zone waar ik vaak nog last van heb. Dan ben ik meer aan het mee liften omdat ik geen fouten wil maken/geen risico wil lopen.
Hebben jullie daar last van? Hoe hebben jullie het opgelost?
Mijn grootste probleem is dat ik te netjes wil rijden, waardoor ik soms nog vergeet er aan te blijven rijden in de proef.
AnoukvW schreef:Welke Katja! En succes met je Z2 debuut!
Flexchair wil ik ook nog steeds een keer gaan doen, lijkt mij zo leerzaam! Heb je het verder naar je zin Horseyfries? Vast wel! Kan me niet voorstellen dat het tegenvalt
Het wordt wel al lekker druk hier