Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wanted2003 schreef:Ik zou daar ook van balen hoor Odenxia!
Ik ben met mijn pony 2x naar Bartels geweest en met mijn vorige paard 1x. Met de pony's had ik er veel baat bij, maar ik vond het met mijn paard enorm tegenvallen. Er werden dingen van ons verwacht qua rijden waar ik niet echt achter stond en had die sportpsychologielessen van Joep ook wel gezien inmiddels.

Bij ons geboren, rot verwend en ik kan hem gewoon niet wegdoen omdat ik hem zo graag zie. Dus af en toe haal ik hem nog eens onder het stof uit om eens een wedstrijdje mee te hobbelen.
) er uit zagen als veulen. Van beide helaas geen foto's kunnen vinden.
Ik was 11 toen hij geboren werd (27 april 2001 om 3u 's nachts
, ja zelfs dat weet ik nog! Haha). Nu ben ik er 22 en hij 11
We hebben samen veel geleerd, hij kent alles tot Z2. En eigelijk zou ik iemand heel blij kunnen maken met hem ('t is een schat van een paard en zou ideaal zijn voor een ponyruiter die overgaat naar de paarden). Maar ik wil hem echt niet weg doen

loveSaros schreef:Dank jullie wel
Ik hoop mijn laatste puntje binnen te halen, zodat we ons helemaal kunnen richting op de wissels hierna.
Maar als het niet lukt, ook geen ramp. Heb de opdracht van mijn instructrice om gewaagder te rijden, niet in mijn veilige zone waar ik vaak nog last van heb. Dan ben ik meer aan het mee liften omdat ik geen fouten wil maken/geen risico wil lopen.
Hebben jullie daar last van? Hoe hebben jullie het opgelost?
Mijn grootste probleem is dat ik te netjes wil rijden, waardoor ik soms nog vergeet er aan te blijven rijden in de proef.
* af en toe roept dat ik gewaagd moet rijden. Actief, van achter naar voren, knallen, enz. zijn dingen die ze me dan toespreekt. Als we de proef in gaan zegt ze ook nog een keer dat ik spectaculair moet rijden. En eigenlijk werkt dat best goed. Ik word er continu aan herinnerd door haar dat ik actie moet laten zien. Als ik dat met losrijden doe, gaat het in de proef ook beter. Succes!
AnoukvW schreef:Welke Katja! En succes met je Z2 debuut!
Flexchair wil ik ook nog steeds een keer gaan doen, lijkt mij zo leerzaam! Heb je het verder naar je zin Horseyfries? Vast wel! Kan me niet voorstellen dat het tegenvalt
Het wordt wel al lekker druk hier
Echt heerlijke training gehad
Hele fijne aanleuning, appyementen en wissels. Zelfs de kwart pirouette voor het eerst meegenomen. Krijg wel zin om te starten, helaas een drukke agenda met de feestdagen veel werken.. Thuis maar lekker doortrainen. Maandag komt een commesionair filmpje maken.... Kan ik hem op zijn best voorstellen!