Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 12:57

Tendance schreef:
mylittlejoy schreef:
Kom kom, vind je dat zelf nu ook niet een beetje flauw? De afgelopen 30+ pagina's blijf je erop hameren dat de kur niet hetzelfde is "want hij gaat links waar Gal rechts ging, dus compleet tegenovergesteld", en nu maakt het niet meer uit omdat het niet strafbaar is? Je hebt het zelf over hoe onsportief je hier iedereen vindt die commentaar hebben op Rath, dan kan je deze actie toch ook niet waarderen? Het is dan wel niet strafbaar, maar toch reuze onsportief?

Er is waarschijnlijk een reden voor waarom hij dit doet en die hoeft niet onsportief te zijn. Zo lang ik de officiele reden niet ken oordeel ik niet of het sportief of onsportief is, maar ik geef een ieder het voordeel van de twijfel, dus ook Rath. Pas als blijkt, dat de insteek echt onsportief is, dan zal ik dit gevoel met jullie delen.

Ik heb continu gezegd, dat het het spiegelbeeld is van de proef en dus niet hetzelfde.... Links is links en als iemand rechts gaat waar een ander links gaat dan kan dat nog zo spiegelbeeld zijn. het is niet hetzelfe.

Sorry, maar dat is echt muggenziften. Spiegelbeeld of niet, het is en blijft hetzelfde. De overgangen zijn op hetzelfde punt, de appuyementen, de piaffe (al dan niet gefaald), de passage enzovoort, enzovoort. Bij mij kom je er dan echt niet onderuit dat hij toevallig links ipv rechts gaat.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 12:58

Queelens schreef:
Tendance schreef:
Maar dan moeten, als wij dat vinden, we beginnen met onzelf en dat bedoel ik niet op iemand speciaal gericht.
Hoeveel berichten hier wel niet een onfatsoenlijke of respectloze toon hebben.
We willen het wel eisen van een ander, maar zelf.... Ho maar.
Wie weet wat Rath en Gal bespreken? Zo lang we dat niet weten kunnen we toch niet in de volledigheid oordelen?

Ik geloof niet dat die 2 contact hebben :=

Maar we weten het geen van allen zeker toch?
En als het 1 van de 2 nodig het acht, dan kunnen ze daar toch zelf voor kiezen.
En als ze het niet nodig vinden om contact op te nemen, dan zal de wrok van geen van beide groot genoeg zijn, dus waar maken wij ons dan druk om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 12:59

Niobe, waar had je de appuyementen dan willen rijden?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:02

Niobe schreef:
Sorry, maar dat is echt muggenziften. Spiegelbeeld of niet, het is en blijft hetzelfde. De overgangen zijn op hetzelfde punt, de appuyementen, de piaffe (al dan niet gefaald), de passage enzovoort, enzovoort. Bij mij kom je er dan echt niet onderuit dat hij toevallig links ipv rechts gaat.

Ik zeg enkel, dat het spiegelbeeld is, dus dat de opdrachten inderdaad op elkaar volgen, maar dat het niet precies hetzelfde is.
Omdat ik niet exact dezelfde mening als jullie of sommigen van jullie deel. Wil dat nog niet zeggen, dat ik ieder woord dat ik schrijf moet verantwoorden.
En ook al had hij exact dezelfde proef gereden, dan had ik daar eigenlijk ook nog niet eens een probleem van gemaakt. Laat sie man rijden wat hij wil.... Dat is wat ik denk!!! Orgineel nee!!! Maar wat zou dat... Mij kan het niet echt boeien.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:02

Lovely schreef:
Niobe, waar had je de appuyementen dan willen rijden?

Over muggenziften gesproken :') Nee serieus, ik bedoelde daar gewoon mee te zeggen dat op hetzelfde moment (tijdsgewijs, niet plaatsgewijs) in die proef de appuyementen zitten. Hij had ze ook aan het begin van de proef kunnen rijden, of aan het eind, of een minuut later, of 20 seconden vroeger, om dan toch antwoord te geven op jouw vraag.

Ik bedoelde uit te leggen dat de proef hetzelfde is, ondanks dat het spiegelbeeld is.

Needje

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:04

Over muggenziften gesproken :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:07

xx_Horsiex schreef:
Queelens schreef:

Vertaal jij hem dan voor mij? :D

Idd, als je het zelf blijkbaar beter kunt..

Puh, leer maar Duits...Nederland verliest op jaarbasis al 8 miljard omdat de kennis van de Duitse taal zo ver terugloopt.... :+

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:10

Hahaha, maar weten jullie wat het mooiste is?

Ik hoor veel mensen praten over Totilas is zielig, geen respect voor Totilas, hij was beter af bij Gal, Totilas had betere PR verdiend enz. enz.
Nou als we Totilas zouden vragen wat hij het liefste had, dan weet ik zeker, dat de hele wereld hem gestolen zou kunnen worden als hij gewoon 24/7 in het land mocht staan met een paar lieve merries....
Wat heeft Totilas nu aan goede PR??? Daar koopt ie toch niets voor.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:10

Ja sorry, ik snap echt niet hoe er mensen zijn die nog steeds zeggen dat het een totaal andere kur is. Terwijl de volgorde exact hetzelfde is. PLUS dat MAR zelf al toegegeven heeft dat het hetzelfde is. :')
Ik weet niet hoeveel bewijs je wilt hebben, maar dat lijkt mij toch voldoende.
Laatst bijgewerkt door Niobe op 22-06-11 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:11

Hier ook een Deutsch Lehrerin, maar ook geen zin om te vertalen.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:12

Tendance schreef:
Hier ook een Deutsch Lehrerin, maar ook geen zin om te vertalen.

Kijk, wij snappen elkaar :D

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:13

Niobe schreef:
Ja sorry, ik snap echt niet hoe er mensen zijn die nog steeds zeggen dat het een totaal andere kur is. Terwijl de volgorde exact hetzelfde is. PLUS dat MAR zelf al toegegeven heeft dat het hetzelfde is. :')

Niet totaal anders, maar spiegelbeeld en dus niet exact dezelfde kür.....
Om maar te blijven muggenziften, want dat doe jij ook. We begrijpen je punt inmiddels, maar ik heb geen zin om mijn mening te verantwoorden.

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:13

Het is wel teleurstellend van hun.
Maar wat moeten WIJ er dan tegen doen? :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:17

Tendance schreef:
Hahaha, maar weten jullie wat het mooiste is?

Ik hoor veel mensen praten over Totilas is zielig, geen respect voor Totilas, hij was beter af bij Gal, Totilas had betere PR verdiend enz. enz.
Nou als we Totilas zouden vragen wat hij het liefste had, dan weet ik zeker, dat de hele wereld hem gestolen zou kunnen worden als hij gewoon 24/7 in het land mocht staan met een paar lieve merries....
Wat heeft Totilas nu aan goede PR??? Daar koopt ie toch niets voor.

Volgens sommigen is dat beest geboren om voor het publiek op te treden en haalt hij daar ook zijn levensvreugd uit :D.

Niobe, ik denk dat als je ongeveer 100 GPkurs naast elkaar legt je heel vaak de appuyementen op ongeveer hetzelfde moment aan zult treffen en het uitstrekken over de diagonaal ook.

Duitse lehrerinnen, is meervoud van kurmetpuntjes nou met een -s of met -en??

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:19

Adil schreef:
Puh, leer maar Duits...Nederland verliest op jaarbasis al 8 miljard omdat de kennis van de Duitse taal zo ver terugloopt.... :+

We krijgen niet voor niets geen duits meer op school. :D

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:22

Niobe schreef:

MAR heeft gezegd dat ze op elkaar lijken. :j Dat is zijn kür heeft gemaakt nav de kür van Gal. Hij zegt nergens deze gekopieerd te hebben. ;)
En daarbij is sowieso de laatste lijn anders.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:22

Lovely schreef:

Substantiv feminin, "die Kür", dan zou het theoretisch " die Küren" moeten zijn (hoofdregel: Feminin mehrzahl = +n/+en)

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:23

meish schreef:
[

Daarbij over hele topic: Ik weet ook dat het team achter Edward Gal de acties van team Rath ook niet leuk vind.

Dat hoeven ze ook niet leuk te vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:23

Adil schreef:
Lovely schreef:

Substantiv feminin, "die Kür", dan zou het theoretisch " die Küren" moeten zijn (hoofdregel: Feminin mehrzahl = +n/+en)

Ah mooi, dat is voor de Nederlanders wel zo makkelijk :).

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:26

Tendance schreef:
En ook al had hij exact dezelfde proef gereden, dan had ik daar eigenlijk ook nog niet eens een probleem van gemaakt. Laat sie man rijden wat hij wil.... Dat is wat ik denk!!! Orgineel nee!!! Maar wat zou dat... Mij kan het niet echt boeien.

Geloof dat wij er hetzelfde over denken ;)

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:28

Tendance schreef:
Niobe schreef:

Niet totaal anders, maar spiegelbeeld en dus niet exact dezelfde kür.....
Om maar te blijven muggenziften, want dat doe jij ook. We begrijpen je punt inmiddels, maar ik heb geen zin om mijn mening te verantwoorden.

Net zoals wij jouw punt onderhand wel kennen :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:32

Lovely schreef:
Niobe, ik denk dat als je ongeveer 100 GPkurs naast elkaar legt je heel vaak de appuyementen op ongeveer hetzelfde moment aan zult treffen en het uitstrekken over de diagonaal ook.

Joh! Maar als je mijn post leest, zie je dat ik het niet alleen over de appuyementen heb en die meer als voorbeeld nam.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:32

Annet555 schreef:
Tendance schreef:

Geloof dat wij er hetzelfde over denken ;)

toch word door jullie beiden hier gepost :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:34

Niobe schreef:
Lovely schreef:

Joh! Maar als je mijn post leest, zie je dat ik het niet alleen over de appuyementen heb en die meer als voorbeeld nam.

Joh, waar heb je het dan wel over?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:37

Lovely schreef:

Hihi, inderdaad, herhaal mezelf even:

*Ziet Albert Zoer met Ludger Beerbaum kibbelen omdat hij dezelfde afkorting nam tijdens de barage en nog sneller was ook* :')