Tendance schreef:mylittlejoy schreef:Kom kom, vind je dat zelf nu ook niet een beetje flauw? De afgelopen 30+ pagina's blijf je erop hameren dat de kur niet hetzelfde is "want hij gaat links waar Gal rechts ging, dus compleet tegenovergesteld", en nu maakt het niet meer uit omdat het niet strafbaar is? Je hebt het zelf over hoe onsportief je hier iedereen vindt die commentaar hebben op Rath, dan kan je deze actie toch ook niet waarderen? Het is dan wel niet strafbaar, maar toch reuze onsportief?
Er is waarschijnlijk een reden voor waarom hij dit doet en die hoeft niet onsportief te zijn. Zo lang ik de officiele reden niet ken oordeel ik niet of het sportief of onsportief is, maar ik geef een ieder het voordeel van de twijfel, dus ook Rath. Pas als blijkt, dat de insteek echt onsportief is, dan zal ik dit gevoel met jullie delen.
Ik heb continu gezegd, dat het het spiegelbeeld is van de proef en dus niet hetzelfde.... Links is links en als iemand rechts gaat waar een ander links gaat dan kan dat nog zo spiegelbeeld zijn. het is niet hetzelfe.
Sorry, maar dat is echt muggenziften. Spiegelbeeld of niet, het is en blijft hetzelfde. De overgangen zijn op hetzelfde punt, de appuyementen, de piaffe (al dan niet gefaald), de passage enzovoort, enzovoort. Bij mij kom je er dan echt niet onderuit dat hij toevallig links ipv rechts gaat.