Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KarinvdM schreef:Wat bedoel je nu met die vetgedrukte zin in die quote?
Natuurlijk werden er in De Wolden ook wel paarden goed voorgesteld, maar voor veel gold dat niet. Door dat jagen in een te hoog tempo kan je ook geen gedragenheid laten zien.
En de beste stuurlui staan aan wal? Misschien... Ik vond mijn paard nu niet goed genoeg dus ik heb hem thuis gelaten.
En ja, het kan een keer fout gaan omdat je paard z'n dag niet heeft. Dat had mijn schimmel vorig jaar. Dat wij toen lage punten hadden was volledig terecht. Dat ze daar doorheen moeten prikken? Ik denk het niet, soms laat een paard z'n kwaliteit gewoon absoluut niet zien.
Fitzroy schreef:Dat was dus een vd paarden met veel kwaliteit maar ook veel spanning. Ben blij dat de jury daar gewoon doorheen prikt
Als je sommige mensen hier moet geloven was ie getrixt en had ie niet doorgemogen

Scandicnr1 schreef:paarden die spanning hebben door omgeving en iets rennerig zijn en niet willen sluiten maken bij een beter bekende ruiter meer kans dan bij een onbekende.
Citaat:Op dat jagen ga ik niet in neem niet aan dat iemand bewust zijn paard in een hoog tempo de baan door jaagt... Dat de mijne niet door is maakt mij ook niet zoveel uit trouwens er zijn er genoeg die mij vertellen dat het een geweldig dier is maar als ik vanuit Ermelo mensen hoor die niet door zijn terwijl die paarden wel een plek verdienen dan vindt ik dat erg jammer maar goed dat zijn de blaren van een te soepele selectie in vorige jaren.....
KarinvdM schreef:Mooie foto's Olijf en Maud!Scandicnr1 schreef:paarden die spanning hebben door omgeving en iets rennerig zijn en niet willen sluiten maken bij een beter bekende ruiter meer kans dan bij een onbekende.
Ja hehe, dat lijkt me logisch omdat die een stuk handiger zijn.Citaat:Op dat jagen ga ik niet in neem niet aan dat iemand bewust zijn paard in een hoog tempo de baan door jaagt... Dat de mijne niet door is maakt mij ook niet zoveel uit trouwens er zijn er genoeg die mij vertellen dat het een geweldig dier is maar als ik vanuit Ermelo mensen hoor die niet door zijn terwijl die paarden wel een plek verdienen dan vindt ik dat erg jammer maar goed dat zijn de blaren van een te soepele selectie in vorige jaren.....
Dit vind ik toch een wat onzinnige reactie hoor.
Ik denk niet dat ze strenger zijn gaan punten tov voorgaande jaren. Maar goed, als je zelf niet kritisch genoeg bent is de jury natuurlijk altijd te streng...
) Daarna moest ze na een half uurtje rusten alweer naar de Pavo, hierdoor werd ze dan wel soms een beetje vlak, maar de jury weet daar dan ook doorheen te kijken(72 ptn). Dit vind ik kundig van de jury's. Dat er dus paarden niet naar de halve finale mogen, maar er wel horen, tsja dat zal altijd blijven. Jammer maar evt volgend jaar proberen? en anders maar uitblinken in de sport lijkt mij.