Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Daarnaast kan hij zich nog niet gedragen, dus moeten we ook meer op pad om het weer normaal te maken. Naomi_Haffie schreef:Pfff heb ik weer , Op de valreep besloten me in te schrijven ( voor de eerste keer ) voor as donderdag .. dus ik heb vanochrend ingediend , maar hij staat nog steeds ingediend en nog niet groen..
Willen morgenavond filmen , gaat dit een probleem zijn ?

zal wel tdh op mn protocol krijgen. In de 1e proef wilde hij helemaal niet meer achterwaarts de 2e proef gelukkig wel maar wel met zn neus in de lucht zodat ging goed over het hek kon koekeloeren.
Hahaha. Ga dit echt missen als online stopt. Vanavond Rutte gezien en het gaat toch weer de verkeerde kant op met Corona. Hopelijk kunnen we toch nog blijven starten op deze manier, al is het om corona nog te overbruggen.
en wat een geluk bij een ongeluk van het filmen, dat de tweede proef dan nog beter ging
hopelijk snel je punten, ik duim met je mee! 
probeer je thuis alvast een keer de nieuwe klasse, pak je het meetmoment nog even in vertrouwde klasse
jullie kunnen het makkelijk aan!
zeker nu het weer niet de goede kant op gaat met het virus
wellicht verlenging tot einde van het jaar en daarna verder kijken? Hopelijk horen we snel meer
Gefeliciteerd met je startgerechtigdheid!

Ik ga binnenkort weer live starten en ik merk dat ik weer vooral nerveus ben over het rijden op een vreemde locatie, met veel andere paarden, op een gefixeerde tijd, en zo. 
blijkbaar heb ik het behoorlijk weten te redden qua beeld haha. Maakt mijn harde werken tijdens de proef wel een beetje goed
We zetten zo de lijn vanuit de L2 eigenlijk aardig door. Wel bizar hoor. Maar dankbaar en we werken er ook hard voor.
Ik vrees helaas dat dat hem niet wordt bij ons.
We moeten hiervoor echt meer bergop, actiever en met meer buiging door het lijf de proefjes door. Paard doet haar uiterste best, maar ze heeft haar tijd en training nodig.
. En wat ik lastig vind aan deze discussie samen is dat ik niet de vinger erop kan leggen waar die vandaan komt..... maar goed, hij loopt in de training eigenlijk al wel weer gewoon heel erg goed en fijn.
!! Flower wordt echt fijn, morgen weer proefje filmen als het goed is en hoop dat ze dan weer zo fijn loopt