Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 19:13

famkeY schreef:
urosa schreef:
Hopelijk is de nieuwe bak snel weer fijn en goed ingezakt! Bedankt en hoop voor jullie hetzelfde :D

Wij hebben de punten binnen! Mooie wp erbij en goeie tips. Ik merk dat er idd nu mag op het protocol staat. Het mag meer... toch raar. Als iets niet hoeft dan is het toch goed :+ (en niet een 4???)

Hoe is het bij jou gegaan??

Zo dat is snel! Gefeliciteerd met het winstpunt :D ik heb 'nog' geen uitslag maar zit er deze keer ook iets minder op te wachten omdat ik nu een ander doel had haha. Desalniettemin kijk ik morgen vast een aantal keer per dag :')

Jelle1236

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 19:28

Urosa: ik heb je artikel gelezen die als bijlage bij je profiel staat...over MS. maar heb echt diep respect voor je! Dat wilde ik even melden...

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 19:57

famkeY schreef:
Urosa: ik heb je artikel gelezen die als bijlage bij je profiel staat...over MS. maar heb echt diep respect voor je! Dat wilde ik even melden...

Bedankt :o heb gelukkig nu wel een goede periode dus daar geniet ik volop van. Absoluut nog heel beperkt en zou niet kunnen werken, maar kan wel fijn paardrijden en de rest van de tijd goed doorkomen met rustig aan doen. Als je dan dagen hebt gehad dat je 's ochtends al denkt van, dit wordt niks. Laat de dag alsjeblieft voorbij zijn, leer je dingen wel anders te waarderen.

Er zijn ook lotgenoten die MS hun kracht noemen omdat het ze heeft geleerd wat echt belangrijk is in het leven. Zo kan ik het dan echt niet zien :o ik zie het meer als: op de MS heb ik amper invloed (gezond eten, voldoende rust en beweging daargelaten) maar ik heb wel invloed op de manier waarmee ik er mee om ga.

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 20:43

Als je een diagnose krijgt van MS, lijkt mij zo heftig! Zo jong... je gaat er super mee om! Lekker genieten van al je diertjes en jij samen met je maatje op naar het Z! De liefde van paarden, honden katten (in mijn geval nog varkentjes, kippen en een papagaai) deel ik met je.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 08:41

Urosa: bedankt! Ja, het is inderdaad een grote stap die we gemaakt hebben. Hopelijk heb jij ook “gauw” je punten haha!

Linda: wat ontzettend vervelend. Ik snap dat je er heel erg van baalt en dat je eerst door wil trainen. Niet bemoedigend zo. Heb je zelf ook het gevoel dat het minder gaat als eerst?

Roossie: wat grappig, weer dezelfde jury en een gelijk aantal punten! Haha!

Hier is de echte refresh dag begonnen :)) oh wat ben ik toch een ramp eigenlijk hè.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 08:47

kincsem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:16

Zojuist ingevuld. Beetje raar dat er geen bevestiging is maar wel een score?

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:19

Laatst bijgewerkt door Caritas op 18-08-20 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:21

Caritas schreef:
kincsem schreef:

Je moet terug naar beneden scrollen en op done klikken.

Die knop doet het bij mij niet

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:22

kincsem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:26

Caritas schreef:
kincsem schreef:

Je moet terug naar beneden scrollen en op done klikken.
https://www.surveymonkey.com/r/8RCJLZ5

Ik had op de groene knop ‘gereed’ geklikt.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:27

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:37

Ik ook en gelijk aangegeven dat ik de vraag mis vwb frequentie. Ik denk dat dat een belangrijk punt is. Nu denken heel veel mensen dat je maar onbeperkt online kunt starten terwijl dat maar 1 proef per week is. Als dat gelimiteerd wordt op bijvoorbeeld max 2 keer per maand geloof ik echt niet dat dat van invloed is op de reguliere wedstrijden. Daarnaast haal je de wind uit de zeilen van de activisten die maar blijven roepen dat er online winstpunten geharkt worden (terwijl dat op de gewone wedstrijden ook gebeurt maar dat terzijde).

Door een limiet erop te zetten, geef je de mensen met weinig mogelijkheden om op pad te gaan wat extra kansen maar tegelijkertijd gun je de verenigingen ook hun starts!

Hoewel ik nog steeds niet het idee heb dat dat elkaar in de weg zit. Ik heb as zaterdag ons laatste meetmoment en in september onze eerste "gewone" wedstrijd. Grappig is dat het meetmoment overvol zit en ik word nog elke dag gemaild of er plek is en de reguliere wedstrijd zat plek heeft. Wat mij betreft mogen de meetmomenten ook blijven bestaan. Iets goedkoper voor de deelnemer, heeeeeeel makkelijk voor het wedstrijdsecretariaat (qua indeling en rekening houden met voorkeuren).

Ik heb nog niets vernomen over de mogelijkheid om meetmomenten te blijven houden. Iemand anders wel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:39

Nou ik denk dat alles ook valt en staat met wat de regering besluiten gaat? Ik begreep ze bezig zijn om samenkomsten toch weer te gaan verbieden als het verder oploopt. En dat (sport) evenementen dan dus weer niet door kunnen gaan. We denken blijkbaar allemaal ''september is weer alles normaal'' maar dat leek zo tot dat er weer steeds meer besmettingen zijn en steeds weer minder mag.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:42

Ook dat Yvank, vanavond weer een update toch? Das wel zo, iedereen gaat er nog steeds van uit dat het in september weer allemaal mag maar dat is ook nog maar de vraag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:45

Ja en ik begreep ze grote samenkomsten weer willen gaan verbieden binnenkort als het verder uit de hand loopt. Dus kan me voorstellen dat weer enorme gevolgen heeft.

Bijvoorbeeld ik heb september vakantie dachten toen we nemen mooi laat dan zal het wel weer normaal zijn. Maar lijkt er steeds meer op dan zoveel oranje is je amper nog ergens heen kan...

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:48

famkeY schreef:
Als je een diagnose krijgt van MS, lijkt mij zo heftig! Zo jong... je gaat er super mee om! Lekker genieten van al je diertjes en jij samen met je maatje op naar het Z! De liefde van paarden, honden katten (in mijn geval nog varkentjes, kippen en een papagaai) deel ik met je.

Lief van je, en dieren zijn fantastisch <3

Estell, ik heb er ook last van. Laatste keren natuurlijk elke keer dinsdag punten terug dus dat helpt dan niet :')

Ik hoop echt dat ze snel een Corona vaccinatie hebben. Ben wel beetje Corona moe. Hoop echt dat iedereen goed blijft opletten en luisteren zodat we een tweede lock down kunnen voorkomen. Wij zouden in september naar New York gaan, omgeboekt naar maart. Maar zelfs dat zie ik al problematisch worden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:49

Heb het ook ingevuld, is ook mijn regio. Ik vind nog steeds dat een combinatie het mooiste zou zijn.

Ik geloof trouwens ook niet dat september alles weer normaal is, dus ik zou die online proeven gewoon sowieso door laten lopen tot we deze hele crisis achter e rug hebben. Zelfs als ze het toch willen afschaffen, dan pas als de wedstrijden gewoon zeker weten door kunnen blijven gaan, ook van de winter.

Mijn vereniging heeft al vanaf het begin niks meer georganiseerd, wij hebben pas eind september weer wat staan geloof ik. Ben benieuwd of dat door mag gaan, zou voor mij de 1e keer weer worden in anderhalf jaar geloof ik.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:50

Helemaal mee eens, en zeker nu ik voor de grap eens zat te kijken bij welk reisadvies België geeft voor Nederland. Half Nederland is oranje gebied en ben je daar geweest dan moet je in quarantaine. Dus vrees er ook voor of er niet weer van alles teruggedraaid gaat worden.

kincsem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 10:01

Ik denk ook dat we er nog niet zijn met Corona. Is denk ik echt niet in september klaar en in de herfst/winter wordt het misschien nog wel een grotere uitdaging.

Ik heb nu al de punten van de 20e. Gisteren gereden en ingestuurd. Dus echt weer supersnel!

Dit keer exact 195. Heel fijn, want nu zijn we de klasse door. Paard krijgt een lekker relaxt weekje met buitenritjes en dan gaan we aan de puzzel met appuyeren en eenvoudige wissels.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 10:10

Kincsem, dat helpt niet voor mijn 'rustig afwachten' :')

Maar super, mooie punten, gefeliciteerd! Lekker werken naar je Z1 debuut *\o/*

kincsem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 10:15

Sorry Urosa ;)

Ik was ook verbaasd dat het er al was. Ik wilde vandaag eigenlijk nog helemaal niet kijken, maar kon mezelf niet inhouden met refreshen...

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 10:21

Caritas schreef:
KNHS regio's posten enquêtes op Facebook: https://www.facebook.com/15926867776452 ... 794634508/

Ik heb 'm ingevuld want blijf graag de mogelijkheid hebben van online.

Rephrase: KNHS Zuid-Holland, zie bij Utrecht niets staan (nog).

Heb ingevuld! Wel fijn als iedereen het doet hoe meer mensen mening laten horen hoe beter lijkt mij *\o/*

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 10:28

Veel sterkte @Daffodil Hoop dat snel beter nieuws krijg.

xRoossie95 jammer van je punten zeg..... hoop wel dat er wat opstaat waar je wat mee kan. Krijg je veel zelfde te horen van jurry? en wat zeg je instructrice er van?

Ik heb mijn punten ook weer binnen van vorige weer 186.5 punten *\o/* dus weer puntje er bij. had bij middenstap 1 pas draf en daarna heel mooi verder gegaan wacht echt heel mooi uit zag, geen idee wat jurry daar van zou vinden maar een 6.5 gehad en bij dat het er heel goed uit zag dus vond wel fijn.

ga morgen denk weer proefje rijden, vandaag ff dingen doornemen wat op protocol staat.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 10:35

Ik rijd al lange tijd geen wedstrijden meer maar als het online starten blijft bestaan wil ik wellicht nog wel eens M1 starten met het paard wat ik nu rijd (die klasse mogen we gezamenlijk direct starten). Ik functioneer echt slecht onder tijdsdruk (op tijd weg, op tijd er op) door de zenuwen (perfectionisme) en door thuis een proefje te rijden is het allemaal een stuk relaxter. Gebruik het dan echt om voor mezelf ons huidige niveau te bevestigen.