Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tessie98xx schreef:Wij hebben na ons meetmoment van 2 augustus de overstap naar het L2 gemaakt. Voor mij zijn de online proeven een laagdrempelige manier om weer een nieuwe proef te rijden. Net even wat minder spanning.
De eerste keer kregen we 174,5 terug. Het eind resultaat was wat ik er van had verwacht, alleen het protocol niet. Voor mijn gevoel gingen de oefeningen voor de galop best goed en waren de oefeningen na de galop bagger. Ik had dan ook 7'ens voor de galop verwacht en 4'en erna, maar de jury zat de gehele proef tussen de 5 en de 6.
Vanmorgen weer punten terug gehad en kwamen we uit op 182. Ook hier ging het voor de galop goed en na de galop wat minder (oeps
). Hiermee zijn we officeel L2
.
We gaan rustig verder trainen en de galop verbeteren. Maar al met al ben in ontzettend tevreden. Ander half jaar terug konden we nog geen fatsoenlijke B proef rond sturen en nu hebben we ons eerste winstpunt in het L2
kara schreef:Wanneer zou er duidelijkheid komen over voortgang online rijden? Na 1-9 of wellicht iets eerder?
linda2008 schreef:kara schreef:Wanneer zou er duidelijkheid komen over voortgang online rijden? Na 1-9 of wellicht iets eerder?
“We willen voor 1 september duidelijkheid bieden over hoe we hiermee verder gaan. Laten we vooral niet het kind met het badwater weggooien!” besluit Fledderus.
Bron; https://www.horses.nl/organisaties/knhs ... dstrijden/
Lielle schreef:ik kreeg een paar weken geleden (negatieve) feedback in HOOFDLETTERS, en dat vond ik wel stuitend. Hoofdletters in geschreven tekst betekent schreeuwen, en dat vind ik ongepast. heb het aangekaart bij de KNHS (net als een zelf bedachte regel rondom filmen), maar de reactie was 'tja, dat is de stijl van de jury'. Persoonlijk zou ik hier eerder op ingrijpen dan op verplicht positieve feedback.
daffodil schreef:Of ik blijf jureren, weet ik nog niet. Voorlopig even op een laag pitje. Uitslag van mijn zusje haar scan was niet goed. We hebben toch nog wat dingen te regelen dus daar ga ik eerst mee aan de slag. Maar als een vereniging in de buurt omhoog zit, zeg ik gerust ja op het laatste moment voor een paar uurtjes. Maar ik maak even geen termijn afspraken, dat is lastig om dat waar te kunnen maken.
urosa schreef:Hopelijk is de nieuwe bak snel weer fijn en goed ingezakt! Bedankt en hoop voor jullie hetzelfde