[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:25

Urielle

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 19:44

Ik kan er geen reet van, afstanden rijden _O- dus ik laat Dev het zelf nog uitzoeken en thuis oefen ik dan om dezelfde lijntjes bijv. in 4 of juist 5 galopsprongen te doen. Maar eerlijk gezegd zie ik pas bij de afzet of we goed zitten. :o

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 20:00

Ik voel het eigenlijk haha.

Jooo niet die site online gooien. Gaan veel te veel mensen bieden _O-

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 20:08

So What. Als ze maar niet bieden waar ik op heb geboden. _O-

Heb er mijn Springzadel vandaan. Nog niet de helft van de winkelwaarde betaald.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 20:32

Ik zie de afstand nooit heel ver van te voren, maar de laatste vijf galopsprongen weet ik wel wat ik wil.

Iedereen moet natuurlijk voor zichzelf weten welke risico's diegene wel of niet wil nemen. En geloof me dat ik als geen ander weet dat je soms zomaar ernstig in de problemen kunt komen of zelfs dood kan gaan. Dat is namelijk mijn dagelijks werk. En ja, ik heb vorig jaar ook twee maanden in het gips gezeten, omdat een auto me van mijn fiets reed, konden de paarden niets aan doen :n

Maar ik heb een ontzettend leuke baan en fijne collega's in een tijd dat veel van mijn collega's werkloos thuis zitten na 12 jaar studie en hun bevoegdheid daardoor dreigen te verliezen. Dat ga ik niet op het spel zetten omdat ik zo nodig eigenwijs op een groene drie-jarige moet klimmen :+ Er zijn mensen die daar hun vak van hebben gemaakt ;) Bovendien is het altijd een heel gedoe met het rooster als er mensen ziek zijn, dan moet dat echt opgevangen worden door een kleine groep collega's.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 20:33

Ik moet wel lachen om dat topic over Horse Event. Vorig jaar had ik kaarten gewonnen. Ben voor 10 jaar minstens genezen. Wat een niveau...

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 20:47

Ik ga er rijden zondag :+ Maar degene die les geeft ken ik en dat is echt heel leuk, dus vandaar haha :P
Was ook niet gegaan als bezoeker dit jaar.. Ben er wel beetje klaar mee. Ga liever naar Indoor Brabant oid

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 20:54

Ben er een van de eerste jaren geweest in Deurne. Was echt eenmalig.

Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten wat een kaartje van jumping Amsterdam of Jim kost, wel al vaker geweest. :o

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 21:08

Ik ben ook een keer geweest, volgens mij ook op gewonnen kaarten. Was nog in Deurne maar ga ook niet snel weer :n Jumping Amsterdam kost op de zaterdag ook wel 45 euro oid per persoon, maar dan heb ik iig een leuke middag :P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 21:20

Anne_GTI schreef:
Ik moet wel lachen om dat topic over Horse Event. Vorig jaar had ik kaarten gewonnen. Ben voor 10 jaar minstens genezen. Wat een niveau...

Ik vond het springen vandaag erg leuk, veel praktische tips van rijden van afstanden, hete paarden kalmeren in het parcours, training opbouwen met een jonkie en lesgeven aan ruiters met springangst.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 22:07

Maar daar hoef ik niet voor naar HE. Daar is binnen de club al expertise genoeg voor.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 04:24

Bij jou wel, ik kom al niet verder dan mijn eigen springtrainer en een incidentele clinic en dan is het fijn om andere input of bevestiging te krijgen van een echte springhotemetoot.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 17:44

Super fijne proeven gereden vandaag. Werden beloond met 199 en 197 punten, twee keer eerste en leuk compliment van de jury!
Morgen crossen :D

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 18:05

Bedoel je de clinic van Bianca schoenmaker Urielle?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 18:18

Gefeliciteerd! Vosje wint de B paarden op Texel. 203 in dressuur, foutloos met springen en cross. Binnen de tijd! Heel trots natuurlijk :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 20:25

Lithya schreef:
Bedoel je de clinic van Bianca schoenmaker Urielle?

Die heb ik helaas gemist, tussen 2 en 4 had ik dienst maar verder heb ik erg veel aan de springring gezeten.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 20:25

Laura en Carola, super gewoon!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:15

Gefeliciteerd laura en carola!! Gaaf zeg!!!!

Ik heb ook super leuke dag gehad! Voor ons dikke punten in de dressuur 196 met zelfs een 8 voor het halt houden en groeten. Ze stond ook mooi vierkant en stil :D

Springen ook weer eindelijke foutloos !! Ging soms beetje lomp maar goed. Dat deert me ff niet!

Cross was echt pittig!! Echt wel dikke L hoor! Maar we gingen echt goed onderweg! Blij paard hoor! Alleen het water blijft een heikel punt. Ze ging 30 meter van te voren al op de rem en tja dan lukt het bijna niet om nog iets vaart te houden om haar erover te rammen. Dan maar ff natte voeten halen en verder foutloos door. Echt super tevreden!! *\o/*

Hartslag en ademhaling ook goed dus paard is topfit :D

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 22:35

Gefeliciteerd jullie drie!! Biedt weer toekomstperspectief

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 07:59

Gefeliciteerd Laura, mooie punten :)
Veel plezier vandaag op HE met Wandy :D

Top Carola!! Die dressuurpunten, jemig :)) Was het een mooie cross? Ik ben vorig jaar (net als velen) gestrand op die akelige boom heel dicht op de waterbak...

Elke wat lekker zeg, weer op de goede weg dus :D

Ik ga maar weer eens wat plannen, heb ik weer iets om voor te trainen := Eens kijken of er nog wat te springen is in de buurt...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 08:24

Super Elke!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 08:50

Ik vind het een hele mooie cross! Andersom dan vorig jaar zodat de waterbak later in de cross zat. Veel stranden weer inderdaad op de boom voor de waterbak.. mijne maakte ook een hapering in haar pas ervoor hoor. Je ziet het water erachter ook op het laatste moment _O-

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 09:21

Ik vond dat ik best wel pittig voor de B :j Paard was vorig jaar ook wat onervaren, zou nu misschien wel gaan :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 09:27

Opzich vind ik het wel een vriendelijke cross. Wel hel veel aparte bochten waar je behendig door moet wil je binnen de tijd rijden. Qua hindernissen valt het wel mee. T is net die waterbak die altijd wel apart is.. had nu 17 hindernissen, geen dubbel ofzo.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 09:55

Tnx, weg terug is zeker weer gevonden goldie.

Geen dubbels Carola? Man gister had ik wel vier dubbels!

Ik heb met m'n gopro weer filmpje gemaakt :) alleen op pc te kijken ivm muziek