[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Elke

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 14:10

Ik heb eigenlijk als ik spring altijd die met buikflap. Gewoon gemakzucht want bij m'n andere singel moet ik de lus van borst tuig vast maken anders alleen klikken hihi

We gaan weekendje weg en het regent hier heel erg.. Leuk in een tent hahaha

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 15:50

Nou veel plezier dan Elke... :brr:

Morgen de hele dag met pony op stap. 9.30, 9.45 dressuur, 11.30 springen en 13.30 finale welshcup weer dressuur. Ook fijn met dit weer. :7

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 16:05

Morgen wordt het beter weer toch?

Als iemand nog dekens heeft liggen maat 195 met hals (liefst losse hals), ik hou me aanbevolen. Nog op zoek naar een ongevoerde regendeken, of 100 grams en een 300 of 400 grams. :))

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 16:11

Cioccolato schreef:
Morgen wordt het beter weer toch?

Als iemand nog dekens heeft liggen maat 195 met hals (liefst losse hals), ik hou me aanbevolen. Nog op zoek naar een ongevoerde regendeken, of 100 grams en een 300 of 400 grams. :))

Ik heb goede ervaring met Facebook groep " paardendekens voor wind en weer "

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 16:12

Oh die kende ik niet. Ga ik gelijk even opzoeken!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 16:12

kennis van mij heeft een hele mooie te koop. helaas te klein voor de mijne. zo'n bucas all in one. maat 205 maar valt klein.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 16:14

Hmm. Durf dat niet te doen. Hidalgo is aardig smal momenteel en Vosje's maat. Zij zwemt regelmatig in maatje 195 _O-
Daarbij hoef ik geen mooie deken, graag goedkoop en mag ook behoorlijk vies of zelfs licht beschadigd. Gooi ze toch bijna dagelijks de modder in, kapot en vies gaan/worden ze wel. Ga er niet veel geld aan uitgeven!

Zoek alleen nog een mooie concour deken, voor als hij op concour mag. Vosje heeft er al 1 :))

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 16:35

haha, dit is een deken voor luie mensen. heb je getagd. Ze heeft zelf een stippel die ook niet zo groot is.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 10:33

Oh mijn arme paarden hebben nog niet eens een deken op :+

Eerlijk gezegd heb ik nou geen springsingel om. Was al blij een passende singel te kunnen vinden.

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 13:34

Pfff lekker weertje hier op het NK.. Eerste ronde zonder regen kunnen rijden, maar ben bang dat ik het met de 2de ronde niet droog hou :\

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 15:54

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 18:17

Ziet er fraai uit zeg :oo gelukkig niemand gewond...

Ik ben weer thuis van een paar daagjes Drenthe met vriendlief :)
Hoop regen, maar toch lekker om even weg te zijn!

Thuis natuurlijk meteen even de beestjes knuffelen :+:
Casje lekker geborsteld, ze is alweer behoorlijk aan het verharen := Meteen even staart/manen bijgewerkt en hier en daar wat overbodige lange haren bijgewerkt. Zo ze zag er meteen weer een stuk beter uit :j
Daarna even een rondje gewandeld. Dacht we gaan even een stukje draven. Hoor ik ineens een hele hoge piep en zie ik een voorbeen ter hoogte van m'n oor :') Merrie's, ik hou der van :') :+: Ze had het duidelijk naar der zin! Daarna liep ze heerlijk los door der lijf naast me te sjouwen, heerlijk dier is het toch :+:

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 19:20

Klinkt goed Goldie!
Hoe gingen je rondjes melody?

Nou wandy heeft mij vandaag een trap gegeven... Wilde haar voet pakken om uit te krabben, zoals we dat altijd doen. Slaat die mongool ineens opzij naar mij. Nu al grote blauwe (pijnlijke) plek op mijn bovenbeen. Heb dr ook een schop terug gegeven. Is ze helemaal *^%{]*^}%*_{*^}+$=

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 19:29

Leuk Goldi!!

Lekker Paljas. Ben er altijd snel klaar mee als ze gericht trappen. Voor zulke dingen heb ik wel altijd wen tube perskindol cool liggen. Werkt super. Krijg er nauwelijks blauwe plekken mee

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 19:40

Heb dr net ijs op gehad en ibuprofen genomen. Nou blijkt dat ze paar weken terug ook mn bijrijder probeerde te trappen.. Moet ze echt niet vaker willen gaan doen raar beest

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 19:43

Niet zo leuk Laura!
Die van mij moet ik met zulke dingen altijd in de gaten houden :o

Ik zag de foto al op facebook voorbijkomen Lithya! Typisch gevalletje van oeps := :D

Fijn dat jullie het mooi gehad hebben Goldie! Je had op de terugweg wel even langs kunnen komen!
En cas blijft een topper :))

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 19:53

Jeetje laura.. rare wending. Vosje trapt gelukkig nooit. Met t jonge grut is het altijd oppassen. Maar als je denkt dat ze het niet doen, maar ze het dan gaan doen.. geen grapjes..

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:01

Ooo wat vervelend Laura..
Goldie jammer van het weer maar er even tussen uit is altijd wel lekker!

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:09

brrr niet zo fijn laura!

Vandaag het NK gehad, eerste rondje ging zó fijn! Nog nooit zo lekker gesprongen :)
Cup had er ook echt lol in, iets een beetje te hard waardoor we op een heel banketstaaf laag stijltje een balkje hadden omdat meneer geen zin had om af te remmen..
Maar door die snelle tijd toch door naar de 2de manche.
Duurde allemaal heel erg lang, Cup heeft bijna 2 uur op de trailer moeten staan, en met losrijden waren alle M ruiters aan t wachten op de prijsuitreiking, en hielden er geen rekening mee dat andere ook nog graag wouden losspringen..
Heb de longen uit m'n lijf moeten schreeuwen.. oxer, oxer!!, OXERRRR!! :')
Heel het parcours was hij een beetje terughoudend, steeds een pasje bij dat helemaal niet nodig was enz.
Toen bij de eerste steil van de dubbel schrok hij van iets waardoor hij wat afremde, maar het nog wel makkelijk haalde, maar de 2de (flinke oxer vond ik :o) kwam hij zo traag in dat hij er midden in belande :( http://i62.tinypic.com/x3y7he.jpg <arm paardje..
Vertrouwen was daarna helemaal weg en kreeg hem er niet meer bij in de buurt.
Daarna wel gelijk weer even een sprongetje gemaakt in de losrijdring, en dat deed hij gelukkig wel weer heel braaf.
Heel jammer, maar ben alsnog heel trots met hoe het eerste rondje ging :D

Afbeelding

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 10:48

Balen Melody! Wel top van je eerste rondje en gaaf dat je daar mocht rijden!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 12:29

Perskindol is ook heel handig op wintersport, heerlijk :Y)

Jammer van het tweede rondje Melody, maar probeer het gevoel van je eerste rondje dan maar vast te houden :) Sowieso gaaf dat je daar mocht rijden :D

Gomir dat had ik ook wel gewild! Even bij hurricane kijken en de rest knuffelen, maar Sander was behoorlijk af en wou graag naar huis. Ik kom binnenkort zeker een keer langs :j

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 12:32

Balen van de tweede rit Melody, maar gelukkig ging je eerste rondje fijn!

Je bent altijd welkom hoor Goldie! Als ik het ivm werk, maar even vantevoren weet. Zo jammer als je voor niets komt :o

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 10:09

Jeetje laura das ook niet lief!! Kijk maar uit met losse hoefjes!

Melody wat tof dat je daar mocht starten!! Wat balen van de tweede manche maar zoals iedereen al zegt, je hebt er wel gereden!

Wij zijn weer terug en weer aan het werk. We hebben het tussen de buien best droog gehouden {:} er was een zwembad dus lekker gedobberd. Veel spelletjes gedaan. Het was hartstikke gezellig maar ik ben nu dus snip verkouden!! :7

Vanavond weer clubles springen. Es kijken wat voor bommetje het is na haar weekendje vrij :)

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:08

Is met dit rare weer ook niet vreemd Elke! Hier ook een snotterneus.

Gaaf om daar te rijden Melody, jammer van het tweede rondje!

Oeh, gericht trappen :n

Ik ga vanavond ook lessen, maar dan dressuur :)
Woensdag weer springles!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 19:20

Nou vandaag voor het eerst op de 3 jarige gezeten. Ook gestapt, mn vader er gewoon naast. Hij vind het nog vreemd, maar doet geen stap verkeerd! Zo bouwen we het vertrouwen mooi uit voordat we verder gaan.