Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WenK schreef:MISTRAL94 schreef:*komt uit de meeleeshoek*
Ik heb het ook gelezen maar ergens is dat ook weer niet helemaal fair. Aangezien je met de online proeven niet mee doet voor prijzengeld oid.
Maar je hebt ook geen kosten qua trailer/auto/brandstof...
Overigens niet vervelend bedoeld, maar ik denk dat overal wel wat op te zeggen is. En ik persoonlijk betaal met liefde voor online net zo veel als voor regulier.
WenK schreef:Ik denk dat die €7,50 per proef net aan kostendekkend is hoor, als dat t al redt...
Je hebt de kosten van je jury, je mensen op kantoor, onderhoud en ontwikkeling techniek...
Als "goedmakertje" vanwege het niet kunnen starten maar wel je startpas doorbetalen snap ik de lagere prijs, maar een meer marktconforme prijs straks lijkt mij verstandig.
linda2008 schreef:Wat jammer eefjuh! Dat zijn inderdaad écht zure puntenwanneer had je ingestuurd?
Door ... (wie zei het ook alweer?) die binnen 1 dag punten terug had, kan ik morgen als een bezetenen refreshenbedankt haha!
WenK schreef:Anoeska27 schreef:
Bij mij is dat een groot compliment en zeker niet omdat we positief moeten zijn. Ik zou willen dat ik dat zinnetje er standaard op zou kunnen zetten.
Ook voor mij geldt dat ik niet doe aan loze kreten. Vind ik het vriendelijk gereden dan staat het erbij, zo niet dan zet ik het er niet op.
eefjuh20 schreef:Ahhhh ik baal..net geen winstpunt..179,5(dat het dan geen winstpunt is oké maar net dat halve puntje missen is echt zuur)Nouja op naar de volgende proef dan maar..
Marjolein schreef:Ik heb m'n punten binnen 24 uur terug. Gisteren eind van de ochtend ingestuurd en nu al terug. Superfijn! Over de punten heb ik het maar niet 170. Terecht met genoeg verbeterpunten. Het liep gewoon allemaal net niet zo fijn als dat ik zou willen.
caro29 schreef:Voor de andere jury’s. Hebben jullie ook de mail gehad dat je online ook moet onderstrepen en dat men rekening houdt met het aantal proefjes? Ik heb net zoveel gehad als normaal en ga maar eerst even uitvogelen hoe ik dat moet doen