Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)

Half december nieuwe startkaart aangevraagd, vorige week gekregen. Maandag gaat er weer een aanvraag de deur uit ( nieuw paard), hoop dat 14 april alles binnen is want dan is de eerste wedstrijd gepland!
Ik ga wel eerder bellen, want met beleefd wachten schiet je niks op! Kaat18 schreef:Vraagje: kan je ook blanco's aanvragen als je wacht op je allereeste echte startkaart? Ik heb 9 februari via de vereniging mijn aanvraag op de bus gedaan, en wil graag 24 maart gaan starten. Met al deze horror verhalen ben ik alleen bang dat ik dus nooit op tijd mijn startkaart binnen heb... Ik heb geen persoonsnummer of iets dergelijks.
Help?!
Hierdoor kan ik geen indoor wedstrijden meer meepakken
loulou schreef:Nu hebben ze me echt heeeeel boos gemaakt!!!!![]()
ik zou donderdag of vrijdag mijn startkaart binnen krijgen...
heb donderdag nog gebeld omdat ik hem nog niet had en ja hij was opgestuurd
heb ik vrijdag dus niet gekregen... terwijl ik vandaag wedstrijd heb!! vandaag ook niks ontvangen.![]()
heb wel gestart op m'n oude coupons. maandag ga ik dus heeel boos de knhs bellen.
nu zullen ze wel de schuld aan de postbode geven.. ze hebben appelflap elke keer een ander poedersuiker