Jovarna schreef:op het forum van Nevzorov!
En wat een "toeval" (het heeft zo moeten zijn) dat het artikel juist nu in de Amazone is geplaatst!
Ah, er werd dus toch het tijdschrift mee bedoeld. Die ga ik straks dan maar eens kopen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jovarna schreef:op het forum van Nevzorov!
En wat een "toeval" (het heeft zo moeten zijn) dat het artikel juist nu in de Amazone is geplaatst!
geluksvogel schreef:als ik meedoe naar een B proef, moet mijn paardje dan ook nagevelijk zijn? en wat moet je in zo´n proef allemaal kunnen. ik heb daar namelijk geen idee van
geluksvogel schreef:jovarna. ik heb geen wedstrijd tenu. geen wit jasje, wit dekje, zwart jasje en de rest. hoe moet dat dan?
dorientjuh schreef:Kopen, of lenen lijkt me.
Maroush schreef:Ziet er gaaf uit, unamie! Welk hoofdstel heb je?
T@nj@ schreef:@Paardentango, hoe lang duurde het voor jij een activeringsmail kreeg voor het forum van Nevzorov? Ik heb vanmorgen geregistreerd maar krijg maar geen activeringsmail, ik wil zo graag lezen daar(maar ik ben vast en zeker veel te ongeduldig
)
Maroush schreef:@ unamie: Waar heb je 'm gekocht en wat kostte die?
Maroush schreef:Ben geen Paardentango, maar ik kreeg de activeringsmail een paar uurtjes later
unamie schreef:Maroush schreef:@ unamie: Waar heb je 'm gekocht en wat kostte die?
was 85 euro (is gemaakt van een zachte kunstof)
www.bitloos.nl
berthe schreef:Als ik me er even mee mag bemoeien, de dr. Cook kan je hier in leer bestellen:
http://www.marcokrul.nl/bitloze_hoofdstellen.htm
Dan krijg je een met de hand gemaakt hoofdstel. Echt super mooi, vind ik (heb hem nl. zelf haha)