Of ga je stiekem met je moeder mee

*edit * ik zal het goed in de gaten houden. Omdat ik geen P&S meer krijg kan ik de bijscholingsbrief ook nog wel eens missen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suleika schreef:In de P&S stond dat ze alleen een Z2 proefje reed (met voor mij een onbekend paard). Dus ik weet niet wie die B-proeven rijdt.
Maar ik heb het boekje+dvd gisteren ook besteld... ik ben benieuwd wanneer ik ze mag ontvangenheb nog geen acceptgiro thuis
Needje schreef:En nog niet eens in 1x opgenomen!!! Wij mogen de proef toch ook niet 3x doen, totdat ie wel goed gaat?!!
Fitzroy schreef:Oftewel: we gaan de lekkere representatieve proeven bekijken van Anky en de hare op DVD![]()
Waardeloos geregeld dus. Ik zie liever praktijkgevallen ipv allemaal professionele ruiters.
CGJ12 schreef:Fitzroy schreef:Oftewel: we gaan de lekkere representatieve proeven bekijken van Anky en de hare op DVD![]()
Waardeloos geregeld dus. Ik zie liever praktijkgevallen ipv allemaal professionele ruiters.
Toch vind ik dat nu wel beter.
Alanta schreef:
He As, ik heb voor de club 25 boekjes besteld, je kon ze dus ook bij mij bestellen, scheelt weer een euro (staat op de site trouwens)
grandeur schreef:Alanta schreef:
He As, ik heb voor de club 25 boekjes besteld, je kon ze dus ook bij mij bestellen, scheelt weer een euro (staat op de site trouwens)
Too late![]()
!
Ik had het pas geleden gezien op de site, maar toen had ik hem al lang en breed besteld.
Geeft niets, heb vandaag de nota binnengekregen en betaald, dus kom maar op met dat boekje!
Ben wel benieuwd wanneer 'ie komt ... !
Suzanne F. schreef:Mocht weleens tijd worden dat we wat hoorden van die bijscholingen.
lieke2 schreef:Ik had nog wel op het evaluatieformulier ingevuld dat ik de bijscholingen waardeloos vind omdat de groepen veel te groot zijn.......