KarinvdM schreef:vdM...
Meneer doet wat hij wil...
Och grut.
Ik zie het.
Ik had 'm op zijn rug gelegd...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
KarinvdM schreef:Jurken? Ik heb er maar 1 en dat is mijn trouwjurk... Ook daar past hij niet in.

Knokploegen en bezettingen zet je in als er dingen op het spel staan van levensbelang. Van mijn part voor het behoud van bossen en natuurgebieden, voor het behoud van Wilders in de tweede kamer of tegen het vervroegd vrijlaten van de moordenaar van Theo van Gogh. Maar niet voor het behoud van het hoedje.
Muggezifterij.
Geen gevoel voor humor? De knokploeg was een reactie op een eerder stukje over mensen in de Ledenraad en wat betreft de bezetting zie je met een beetje een levendige fantasie toch wel een groep 'dressuurtutjes' (niet denigrerend bedoeld, noem mezelf ook zo) met een hoedje op op het federatiecentrum rondhuppelen. Vond het wel een grappig idee. 
yokie schreef:Aimee houdt er gewoon van voor anderen te bepalen wat belangrijk is
Al met al had ik aan het begin van deze actie niet verwacht dat de zaak zo krom zou worden als het nu is; dat besluitvorming binnen de KNHS door een zeer select groepje zonder enige vorm van officiele inspraak wordt gemaakt en dat dat groepje ook nog eens zwaar beinvloedt wordt door de recreatieve tak... Echt opmerkelijk.
yokie schreef:Aimee houdt er gewoon van voor anderen te bepalen wat belangrijk is
Al met al had ik aan het begin van deze actie niet verwacht dat de zaak zo krom zou worden als het nu is; dat besluitvorming binnen de KNHS door een zeer select groepje zonder enige vorm van officiele inspraak wordt gemaakt en dat dat groepje ook nog eens zwaar beinvloedt wordt door de recreatieve tak... Echt opmerkelijk.