Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eldora1 schreef:Zo, jullie gaan hard.
Heb het topic een beetje door gelezen, maar gesn zin om over al op te reageren haha
Ben al een week ziek + druk op werk dus dat is veel werken en daarna meteen naar bed.
En natuurlijk het weer.. balen, nog steeds. Paarden konden vandaag gelukkig wel even in de bak rennen. Dus morgen dr weer op. En daar heb ik echt weer zin in.
Vandaag alleen even de stal gedaan en gepoets/ geknipt.
Dus misschien morgen wat foto’s
Je zou toch best een paar dingen eruit kunnen pakken ?
Ik vind geen zin om te reageren echt een no go in een HK topic maar goed zal wel aan mij liggen
Ennnn het is eindelijk geregeld: Ik ben nu lid van de Voornruiters in de Meern (utrecht) en startpas is binnen, dus nu nog een wedstrijdset kopen en dan kunnen we echt gaan beginnen! Super veel zin in!
De cross foto’s zien er ook stoer uit zeg!
En gefeliciteerd met de punten allemaal!
little_birdy schreef:Excuses dan had ik het topic verkeerd begrepen![]()
Hier is mijn paard ook helemaal niet buiten gekomen gisteren ivm het weer.
Soms is het niet anders
Hoe doen degene die alleen op pad gaan het met een voorlezer ? Vragen jullie gewoon random iemand ?
Annetje schreef:Lb het is dan ook geen hk topic. Ik vind het niet perse nodig om steeds te reageren. Prima als je zelf gewoon even iets kwijt wil, toch?
Eldora lees ik nou uit je post, dat de paarden helemaal niet buiten komen?
Annetje schreef:Lb het is dan ook geen hk topic. Ik vind het niet perse nodig om steeds te reageren. Prima als je zelf gewoon even iets kwijt wil, toch?
Eldora lees ik nou uit je post, dat de paarden helemaal niet buiten komen?