Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
absque_dubio schreef:Lithya misschien heb ik het gemist hoor, maar rijd je ook springwedstrijden met je 'dressuur'paarden? Of meer voor de lol en het losmaken thuis springen?
vec schreef:Als de jury het onderdeel opnieuw beoordeeld is dat niet zoals het hoort.
Het eerst gereden/geprobeerde moet beoordeeld worden.
Ik zou er dus niet van uitgaan dat het 2e beoordeeld wordt want dat is bij bijna geen enkele jury zo.
Kelly_Taco schreef:De piaffe voelt inderdaad wel heel gaaf
Droversrun het ligt er heel erg aan welke maand je de proeven van hebt bekeken.
Als je paard de wissel beheerst dan zijn de proeven van de maand september/oktober wel fijn.
Vervelend dat je paard nu gaat bokken op de wissel..
Ademhalen en doorgaan..
miicchhellee Gefeliciteerd en welkom!
Michelle77 welkom! Knap paard! Ik heb jullie altijd een beetje gevolgd en super leuk dat hij het zo geweldig oppakt!
nikkietjuh Komt Commaar inmiddels weer een beetje boven drijven?
absque_dubio Wat onwijs goed dat je pony het zo snel oppakt!
De mijne laat ik overigens even gaan en dan rustig terugnemen.
Die kan er niet tegen om meteen op de rem gezet te worden. Ik stuur rustig een wending en laat hem hierin terugkomen.
Dan laat ik hem rustig het halsje uitzakken en ga naar stap.
Beetje dus wat SuperZodiaX zegt alleen ik ga middels een volte naar stap. Als je meteen hard terugzet dan hebben ze juist het idee van straf.
Zal voor ieder paard ook wel anders werken
Katja Lekkere vakantie gehad? Spannend hoor je LT debuut
Dat is idd best dicht op je vakantie haha.
Hopelijk pakt hij het weer lekker aan.
SuperZodiaX Vertel eens over je PRE projectje![]()
![]()
Zo ik kom wel een beetje onder een steen vandaan.
We zijn 3 dagen naar Horse Event geweest om demonstraties te rijden voor de vereniging van het Spaanse paard.
Dat is meer ons ding dan wedstrijden.
We hebben alle dagen mee gedaan aan het rassendefile en zaterdag ook in een demonstratie verschil tussen doma classica (dressuur) en doma vaquera (veehoeders rijkunst).
Vrijdag hebben we het werken aan de hand laten zien.
Galanto is hier behoorlijk hoog in opgeleid en ik vind de outfit altijd zo gaaf![]()
Nu maar weer hard bikkelen op de wissel![]()
Ik ga jullie even spammen:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En als echte kinderpaard
[ Afbeelding ]
Michelle77 schreef:Vroeger was het inderdaad zo dat loonde het echt om iets nog een keer over te doen. Maar tegenwoordig kun je maar beter gewoon door proberen te rijden.vec schreef:Als de jury het onderdeel opnieuw beoordeeld is dat niet zoals het hoort.
Het eerst gereden/geprobeerde moet beoordeeld worden.
Ik zou er dus niet van uitgaan dat het 2e beoordeeld wordt want dat is bij bijna geen enkele jury zo.
Dat is nu inderdaad zo, maar in mijn herinnering was het vroeger wel zo. Maar, geen idee of dat ooit zo was haha