Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Splinter schreef:Ik heb sprenger bitten. En geen bitfitter geraadpleegd. Op de HH bitjes liep ze niet fijn.( heb nog een setje te koop voor de geïnteresseerde maat 12.5) Heb ook hier en daar wat kunnen lenen en sprenger kwam als winnaar uit de bus
. We moeten toch een x door dat stuk spanning heen zien te komen. 
in plaats van alle onderdelen rustig stuk voor stuk af te werken... daar ga ik me op focussen de komende wedstrijden. Ik ga dan te veel lopen jagen, waardoor de mijne zijn middelvinger zou opsteken als die er een had
en dan doet die helemaal niks meer... in de travers etc ga je dan nog net niet achteruit ipv voorwaarts
dan denkt paardlief helemaal van wat wil je nu mens.
kwam een duif uit de bosjes. Héél eng uiteraard. Zag de grond al dichtbij komen maar heb me op één of andere manier toch nog weer recht kunnen drukken. Maar daarmee hoorde ik wel iets knappen in mijn bovenarm
kon er ook gelijk weinig meer mee. En nu ook niet
heel fijn.
absque_dubio schreef:Splinter schreef:Ik heb sprenger bitten. En geen bitfitter geraadpleegd. Op de HH bitjes liep ze niet fijn.( heb nog een setje te koop voor de geïnteresseerde maat 12.5) Heb ook hier en daar wat kunnen lenen en sprenger kwam als winnaar uit de bus
Info over je setje? En waarom liep die van jou er niet fijn op?
Yvank_ schreef:Heel herkenbaar.. En dan stop ik ook nog met rijdendan denkt paardlief helemaal van wat wil je nu mens.
Maargoed het ging vrijdag eerste proef wel heel stuk beter!
Hier gisteren bijna er af gevallenkwam een duif uit de bosjes. Héél eng uiteraard. Zag de grond al dichtbij komen maar heb me op één of andere manier toch nog weer recht kunnen drukken. Maar daarmee hoorde ik wel iets knappen in mijn bovenarm
kon er ook gelijk weinig meer mee. En nu ook niet
heel fijn.
zat tijdens travers ineens op de middenlijn
Volgens mij zit die alleen niet in het Z1.

lastig om daar tussenin te gaan zitten. Het hangt namelijk ook nog eens van zijn bui af. Moet je hem er doorheen rijden of juist op z'n gemak stellen... Heel lastig. Yvank_ schreef:Die kan de mijne dus ook in de bak

Toen die merkte dat er ook mensen op zijn rug konden zitten die niet bang voor hem waren 
Met die gekke ren/bok /spring actie's. Mijn stoere merrie is helemaal niet bang voor kabouters en sjouwt gewoon overal langs. Ik ben ook absoluut niet bang om van haar af te vallen. Ze kan hooguit een x stil gaan staan voor een misplaatste zoninval..
weer voor het eerst op gras. Ben benieuwd.