[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ninahaakk

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 16:40

@gomir Fijn zulke jonge paarden, ziet er goed uit! :D

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 17:09

Nee nann haha, was natuurlijk ook weg haha.
De jonge gaat lekker. Weer opstappen en weg rijden. 2 concoursen geplant en wil weer even oefenparcoursen gaan uitzoeken.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 17:45

Ik twijfel nog of ik de pony ga scheren. Als ik het door haar onder de deken te houden kan redden om die vacht niet zo dik te krijgen dan scheer ik ze allemaal niet. Heb al wel een paar pony's voor anderen geschoren.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 17:46

Carola, jij rijdt ook regiokampioenschap in Diepenheim neem ik aan? Misschien zie ik je nog wel. Pony doet ook mee. Laatste b wedstrijd.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 18:50

Nann, hij heeft sowieso best ruime gangen weet niet of ie nou perse een mega galop heeft :')

Lekker gomir!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 20:02

Wat gaat dat jonge ding van je goed Laura! Je ziet hem groeien en verbeteren elke keer :j heel leuk om te zien.

Carina d'r paarden ook fijn gesprongen! Evel heeft vandaag binnen gesprongen gewoon als training, begreep dat dat heel goed ging! Vorige week de tandjes en rug gedaan, zal ook helpen.

Ik ga Evel volgende week zondag scheren, deed m altijd in de herfstvakantie. Maar ik hou van geschoren :o Moet Cas mee zondag Gomir?

Moet er van de week al 8 scheren! Dus als jullie nog iemand nodig hebben, stuur rustig een berichtje:j

Vriendinnetje van me heeft ook weer een paard, jonge merrie van indoctro x Peter pan. Gisteravond even gaan kijken, kriebelt wel vreselijk hoor!!

Iedereen veel succes van t weekend!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 21:14

Wanneer denk je m weer naar huis te halen Eva?
Ja ik ben echt zó blij met Gismo. Hij wordt ook echt steeds leuker om te rijden haha

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 21:20

Als ik er nog niet aan toegekomen ben heel graag :o Ben zelf volgende week zondag alleen aan het werk dus dat vind ik dan wel een beetje sneu voor je :+
Evel gaat goed! Ik heb ook fijn met hem gewerkt vorige week. Alleen mijn benen zijn langer dan die van Sofia ;(

Jonge paarden zijn leuk!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 21:48

gomir schreef:
Als ik er nog niet aan toegekomen ben heel graag :o Ben zelf volgende week zondag alleen aan het werk dus dat vind ik dan wel een beetje sneu voor je :+
Evel gaat goed! Ik heb ook fijn met hem gewerkt vorige week. Alleen mijn benen zijn langer dan die van Sofia ;(

Jonge paarden zijn leuk!

Ik las het ja. Je mag t best zeggen als je m haat hoor:p Alleen scheren maakt me niks uit, gaat lekker snel!

Nou wegens omstandigheden lijkt het erop dat Evel de komende maanden nog op visite blijft in Friesland :D

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 22:30

Hij was heel lief zaterdag, maar had iets haar eraf bij het linkerbeen. Dacht zondag dan doe ik die bodybandage erom, maar met het naar achter schuiven van het zadel was dat geloof ik niet zo'n handig idee :o Voelde me echt zo schuldig :o Arm paard :=
En Evel mag best in Groningen blijven hoor, hij hinnikte gister zelfs naar me toen ik langs zijn stal liep :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 04:39

In Friesland... paasei he ;') ik werk teveel zullen we het daar maar op houden :D

Geeft niks joh, kan toch gebeuren! Ik word alleen jaloers van dat hinkelen.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 08:05

Pantykous schreef:
In Friesland... paasei he ;') ik werk teveel zullen we het daar maar op houden :D

Hinkelen.. := haha sorry

Boekelo vandaag! Ik zag meer mensen die gingen, cool!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 08:53

Gave paarden Gomir en Goldie!

Mijn pony heb ik in september al geschoren en hij heeft nu alweer een dikke vacht, dus die mag binnenkort nog een keer. :')

Ik ga vandaag richting Arnhem voor het concert van Justin Bieber!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 13:50

Anne_GTI schreef:
Carola, jij rijdt ook regiokampioenschap in Diepenheim neem ik aan? Misschien zie ik je nog wel. Pony doet ook mee. Laatste b wedstrijd.

Ja klopt. Start in de L!
Word gelijk zenuwachtig als ik zie hoe jordy hier vandaag gevallen is.. bah

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 13:53

Jouw vosje is razendsnel in de reflexen. Dat scheelt een slok op een borrel. Komt goed, jullie kunnen dat +:)+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 14:10

Pantykous schreef:

Ik geef het op :')

Blijven ademen ciocco dan komt het goed.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 19:22

Pantykous hoeveel kost scheren bij jou? Ik wil Ultra niet zelf doen, als je volgende week zondag toch in de buurt bent :P

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 22:20

Even een ego post, zit op m'n telefoon. Ik reageer morgen even op de anderen.

Wij hadden vandaag voor het eerst 2x B gestart en dat ging beter dan verwacht! Eerste rondje 2 weigeringen (beide mijn fout) en een balk geloof ik. Het hele rondje was niet zo fijn. Kwamen vaak niet goed uit, hij was weer loei sterk en dat zorgde er voor dat we gewoon geen fijn rondje hadden. Tweede rondje ging een stuk beter al vind ik het nog steeds erg lastig om hem terug te rijden. In de les oefenen we dit ook en dan gaat het goed, maar blijkbaar verander ik iets in mijn rijden waardoor het tijdens een parcours minder goed gaat haha. En we zijn er al een poosje mee bezig maar als iemand DE tip heeft om een changementje aan te leren? We doen het nu steeds met een balk en dat gaat prima maar ik krijg het in een parcours niet voor elkaar. (Ook met les niet)
In ieder geval ben ik niet ontevreden over mijn tweede rondje. Zitten veel verbeterpunten maar het vertrouwen groeit weer en ik ben altijd zo blij met m'n heerlijke paard! <3

https://www.youtube.com/watch?v=DuF5hvZ ... ture=share

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 09:16

Nann__ schreef:
Even een ego post, zit op m'n telefoon. Ik reageer morgen even op de anderen.

Wij hadden vandaag voor het eerst 2x B gestart en dat ging beter dan verwacht! Eerste rondje 2 weigeringen (beide mijn fout) en een balk geloof ik. Het hele rondje was niet zo fijn. Kwamen vaak niet goed uit, hij was weer loei sterk en dat zorgde er voor dat we gewoon geen fijn rondje hadden. Tweede rondje ging een stuk beter al vind ik het nog steeds erg lastig om hem terug te rijden. In de les oefenen we dit ook en dan gaat het goed, maar blijkbaar verander ik iets in mijn rijden waardoor het tijdens een parcours minder goed gaat haha. En we zijn er al een poosje mee bezig maar als iemand DE tip heeft om een changementje aan te leren? We doen het nu steeds met een balk en dat gaat prima maar ik krijg het in een parcours niet voor elkaar. (Ook met les niet)
In ieder geval ben ik niet ontevreden over mijn tweede rondje. Zitten veel verbeterpunten maar het vertrouwen groeit weer en ik ben altijd zo blij met m'n heerlijke paard! <3

https://www.youtube.com/watch?v=DuF5hvZ ... ture=share

Vind het filmpje er niet slecht uit zien hoor! Alleen idd wat je zelf aan geeft rust terug rijden! Je zit zelf al tussen de sprongen ver naar voren waardoor die ook meer ruimte krijgt om te gaan! Meer op je billen achterover zitten en langer blijven zitten tot die echt afzet! En wat terug nemen met je handen sluiten! De wissels moet je echt oefenen met les en thuis maar dat komt echt wel zie in filmpje ook niet echt dat tegen werkt! Dus daar zou ik me niet zo druk om maken en gewoon mee oefenen!

Froos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 13:59

Ook een ego post hier :D
Enorm trots op mn oudje, lekker twee rondjes 90 gereden in Bunschoten vanochtend. Eerste ronde was echt 3x niks, zaten elkaar enorm in de weg maar vervolgens heb ik hem in de tweede ronde maar laten chillen en dat resulteerde in 1 pechbalkje!

Heel fijn. Ik ga de 21e als afsluiter nog B starten bij de Voornruiters en dan afscheid nemen van mijn boefje.

Linkje!: https://m.youtube.com/watch?v=GJrshHEoTmE

Kan allemaal veel beter natuurlijk maar aangezien ik voor afgelopen zomer iedere wedstrijd uitbeld werd ben ik happy!!!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 16:25

Super allemaal joh. :D

Hier vandaag de 3 jarige laten vrijspringen, bij de vorige eigenaar heeft hij dit twee keer gedaan over iets laags van 40cm. Vandaag een paar gaatjes hoger gedaan en dat viel niet tegen. :D

Ik stond op de meest verkeerde plek om te filmen maar alsnog voor het idee een filmpje!

Afbeelding

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 16:43

Leuk Elys!
Ziet er fijn uit hoor Nann!
Netjes froos :)

Vandaag kreeg ineens de kriebels en toch maar weer omgezet naar 2x B. Eerste parcours foutloos en een 2e prijs en tweede parcours een balk door een foutje van mij. Dus ben super blij!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:12

Grappig! Wij hebben de 3-jarige Bodinus ook laten springen vandaag. Was de eerste keer, maar hij vond het mooi! We hebben ons rot gelachen, stonden wij even te kletsen, draaft dat beest aan om nog een keer te komen :D

Netjes Laura!
En Froos ging ook goed zo te lezen :j

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:35

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:42

Die van mij ging er ook uit zichzelf heen. Fijn karakter. :D
Hoe ging het bij jullie?

Ik ga je filmpjes nu bekijken vibabu!