Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gomir schreef:Als ik er nog niet aan toegekomen ben heel graagBen zelf volgende week zondag alleen aan het werk dus dat vind ik dan wel een beetje sneu voor je
Evel gaat goed! Ik heb ook fijn met hem gewerkt vorige week. Alleen mijn benen zijn langer dan die van Sofia![]()
Jonge paarden zijn leuk!
Nann__ schreef:Even een ego post, zit op m'n telefoon. Ik reageer morgen even op de anderen.
Wij hadden vandaag voor het eerst 2x B gestart en dat ging beter dan verwacht! Eerste rondje 2 weigeringen (beide mijn fout) en een balk geloof ik. Het hele rondje was niet zo fijn. Kwamen vaak niet goed uit, hij was weer loei sterk en dat zorgde er voor dat we gewoon geen fijn rondje hadden. Tweede rondje ging een stuk beter al vind ik het nog steeds erg lastig om hem terug te rijden. In de les oefenen we dit ook en dan gaat het goed, maar blijkbaar verander ik iets in mijn rijden waardoor het tijdens een parcours minder goed gaat haha. En we zijn er al een poosje mee bezig maar als iemand DE tip heeft om een changementje aan te leren? We doen het nu steeds met een balk en dat gaat prima maar ik krijg het in een parcours niet voor elkaar. (Ook met les niet)
In ieder geval ben ik niet ontevreden over mijn tweede rondje. Zitten veel verbeterpunten maar het vertrouwen groeit weer en ik ben altijd zo blij met m'n heerlijke paard!![]()
https://www.youtube.com/watch?v=DuF5hvZ ... ture=share