Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Nynke04 schreef:Ik heb gewoon met mijn Paypal kunnen betalen. Eerst gaf ie wel een foutmelding, waarschijnlijk omdat mijn saldo op was. Dus geld erop gezet en de volgende dag lukte het ineens wel.
Gem schreef:
jojoni schreef:Hallo,
Nu april en de nieuwe proeven eraan zitten te komen heb ik toch een vraag.
In de B moet ik beginnen met binnenkomen over de AC-lijn. Super, ook omwille van de reden (ik heb
wel eens commentaar gehad dat ik het eerste onderdeel niet had gereden, terwijl ik dat zeker wist).
Maar nu het volgende;
Ik kreeg als tip: als je van buiten de ring kunt beginnen zou ik dat zeker doen, omdat je dan rechter kan aanrijden. Snap ik ook helemaal. Maar mag je dan nog in de ring gaan, jezelf aanmelden, je rondje rijden/draven, .. de ring uitgaan en dan beginnen?
Of is in de ring ook echt in de ring. Want dan gaat het hem toch niet worden met dan van buiten de ring aanrijden. Dat vindt mijn jonkie nog veel te spannend (en ik ook, want hij zou maar eens niet door die ene hoek gaan). Uit ervaring weet ik gewoon dat zo'n rondje door de ring heel erg helpt dus het zou jammer zijn als ik dat laat liggen..
vonneke schreef:Na het seintje heb je 45 seconden. Daar kun je gemiddeld 1.5 keer een 20x40 baan ronddraven
Janine1990 schreef:Gem schreef:Ik heb inmiddels de FB-pagina van de KNHS geraadpleegd en helaas, idd alleen via credit card te kopen.
Waar heb je dat gevonden? Ik heb namelijk eerst tussen de berichten gekeken en niets gevonden...
Maar dit betekent dat gewoon PayPal zonder gekoppelde kaart niet kan?
FriesWytske schreef:vonneke schreef:Na het seintje heb je 45 seconden. Daar kun je gemiddeld 1.5 keer een 20x40 baan ronddraven
Inderdaad. Dacht vroeger ook altijd dat ik zo snel mogelijk moest starten, nadat een jury het seintje had gegeven. Nu blijf ik meestal bij de C rondrijden (ook omdat ik ze uit het hoofd rijd). En dan ga ik altijd nog anderhalf rondje rond, voordat ik start.