Eigenlijk is het systeem van selecties in de kring toch wat eerlijker denk ik. Of misschien niet eerlijker, maar het maakt het toch wel specialer dat je op de regio mag starten.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
oneiros schreef:Dat was afgelopen weekend ook, tamaramt. Een meisje wat ik ken, vertelde me dat haar paard 4x staakte tijdens haar M1 proef en reed 190p. Volgens mij gaat er dan iets mis...
Amiigo schreef:D'r zijn ook jury's die je -2 geven bij staken, als jij Sb vraagt en je paard gaat vol omhoog de hele tijd dan is t niet getoond
Niobe schreef:Fijn dat je weer op mag bouwen annika! Klinkt als dat je snel weer op je pad bent
annika_s schreef:Niobe schreef:Fijn dat je weer op mag bouwen annika! Klinkt als dat je snel weer op je pad bent
Het was de bedoeling volgend weekend, gewoon even kijken hoe ze het zou doen, maar gister voor het eerst een proef geoefend en merk toch dat ze nog wel kracht te kort komt! Dus ga lekker afbellen en nog even lekker verder opbouwen, geen zin in een nieuwe blessure omdat ik te snel zou willen
daffodil schreef:Ik waag nog één poging, sorry breek even in! We zoeken met spoed nog één M2 combinatie die vanavond proef 19 wil rijden op de jurycursus in Haarlem, hier toevallig iemand die kan en wil komen??
daffodil schreef:Ik waag nog één poging, sorry breek even in! We zoeken met spoed nog één M2 combinatie die vanavond proef 19 wil rijden op de jurycursus in Haarlem, hier toevallig iemand die kan en wil komen??