ondanks onze kronkelige slalom proef hadden we toch nog 171 punten haha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik heb ook een zwartje. Ladypronk schreef:@frieswytske : ik zat zelf ook te denken om beide dagen te gaan, weet alleen niet of ik kids en pup een dag extra ergens onder kan brengen. Zal dus wel op alleen de vrijdag worden. De week erop hebben we 2e kampioenswedstrijd thuis, daarna komt dacht ik Bolsward, Koudum en wie weet Arum... Ik heb stille hoop toch ergens wat punten te halen. Thuis moet ik mijn titel verdedigen, haha, wie had dat verwacht! Ik niet iig!

Aandachtpunten zijn middendraf en de grote voltes. Het lukt mij maar niet om die niet te groot/te klein te rijden hi hi.

CubaLibre schreef:Ik wil me ook alvast hier komen aanmelden. Ik heb een (bijna) 6 jarige Amati X Samber ruin en na veel ups and downs zijn we ons nu voor aan het bereiden op ons wedstrijd debuut. Deze zal naar alle hoogstwaarschijnlijkheid zijn op 22 Juli en wel een thuiswedstrijd
Ben erg benieuwd hoe paardlief erop gaat reageren maar aangezien het thuis is zal dat wel mee gaan vallen.
CubaLibre schreef:Ik wil me ook alvast hier komen aanmelden. Ik heb een (bijna) 6 jarige Amati X Samber ruin en na veel ups and downs zijn we ons nu voor aan het bereiden op ons wedstrijd debuut. Deze zal naar alle hoogstwaarschijnlijkheid zijn op 22 Juli en wel een thuiswedstrijd
Ben erg benieuwd hoe paardlief erop gaat reageren maar aangezien het thuis is zal dat wel mee gaan vallen.
Met dressuur was het altijd afwachten hoe het ging, en dan hing het echt van ons als combinatie af. Maar met springen weet ik zeker dat als ik het goed doe, m'n pony het ook doet, dus ik MOET het gewoon goed doen.
En ook omdat het meteen best een grote wedstrijd is waar ik op start.
Nouja vorige week rondje 60/70 foutloos gesprongen, en ik moet officieel maar 10cm hoger dus dat moet wel lukken! Dat zinnetje ben ik al een week lang tegen mezelf aan het zeggen.