Marjolein schreef:Ik heb vanmorgen m'n eerste L2 proef ingestuurd. Ik was er zelf niet weg van, hebben we ons debuut in elk geval gehad. Volgend weekend weer op concours.
Ik denk dat online rijden een mooie aanvulling kan zijn voor wedstrijdruiters. Ik zou graag een combinatie willen zien van beide. Dus misschien dat je minimaal 5 winstpunten op wedstrijd moet rijden voor promotie. Misschien de prijs iets omhoog gooien, zodat het niet voordeliger is als starten.
Ik denk namelijk dat een groot deel van diegene die nu online starten anders niet/nooit gestart hadden. Niet iedereen zit te wachten op wedstrijdrijden maar diegene wil misschien wel meten hoever zij in hun africhting zijn.
Gisteren las ik dat iemand zei dat je winstpunten op wedstrijd kon behalen en dat ze voor het online rijden promotiepunten wilde zien waarbij dan een aantal promotiepunten telt als 1 wp.
Dat zou voor mij ook nog wel een optie zijn. Dat je met online starten niet kunt promoveren maar dat je iig een combinatie moet hebben van online en regulier starten.