PSvanLot schreef:https://www.knhs.nl/nieuws/2020/column- ... n-de-slag/Ik ben heel benieuwd. Weet dat er geen unanimiteit gaat zijn en heel eerlijk hoop ik dat alle regiovoorzitters tegen stemmen zodat het inschrijfgeld weer naar de verenigingen gaat en niet naar de KNHS zelf. Het was top tijdens de corona periode, maar daarna moeten de verenigingen weer kunnen incasseren voor het behoudt van clubs en verenigingen.
Het is super geweest voor de ruiters, maar verenigingen zijn net zo goed leden van de KNHS zoals ook ruiters dat zijn.
Wanneer wedstrijd organiserende verenigingen onvoldoende inschrijvingen gaan krijgen dan is er over een paar jaar niets meer te starten op locatie.
Ik denk namelijk dat er in de winter nog meer gebruik gemaakt gaat worden van online starten met de kou.
Dat is dan weer grappig. Ik zou in de winter juist lekker weer op normale wedstrijd willen gaan. Kan ik lekker in een binnenbak sturen (die heb ik zelf niet) en dan is het met eventing trainingen rustiger dus dan heeft 'op pad gaan' voor mijn zenuwpees ook toegevoegde waarde.
In de zomer zijn we al zo veel op pad dat ik juist heerlijk vind om gewoon even naar de club te rijden en even een proefje op te nemen. Gewoon op een doordeweekse avond of zoals nu om 7 uur 's ochtends.
Ik ben niet bepaald een gemiddelde ruiter, maar zo zijn er natuurlijk nog tig ruiters die om andere redenen hun eigen voorkeuren hebben.
Ik heb net mijn punten weer terug. In overeenstemming met wat ik zelf voelde. En zo fijn om met de proef er bij even door je protocol heen te lopen. Dat ga ik nog het meest missen als we weer op gewone wedstrijd gaan. Dan heb ik geen beeld meer.
En de jury heeft er werk van gemaakt! Werd er helemaal blij van! De aandacht die er van zo'n protocol uitstraalt is echt geweldig.
We gaan nog even sleutelen. Want nu wil ik de volgend keer toch proberen om net aan de andere kant van de 2wp te gaan eindigen. Nog een paard puntjes op de I zetten. Die laatste 1 a 2 punten liggen echt voor het oprapen.....Nu nog uitvoeren.
En eh.... even een vraagje. Is 'vriendelijk gereden' zo'n algemeen commentaar? Want ik heb dat nu al zo vaak op mijn protocol gehad dat ik bijna achterdochtig word nav de discussie over 'gedwongen positieve feedback geven, en dan zet je er maar wat neer......'