Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 15:07

Ik rij mijn lijnen op visuele oriëntatie en raak echt in de war van het omdraaien van de bak. Heb het één keer drie keer geprobeerd met filmen van een proef maar raakte op 2/3e van de proef de weg kwijt.
Ik vind dat nwe protocol idd echt niet te doen.

Sjolvir

Berichten: 25321
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 15:18

Yevrah schreef:
Hoera! Punten van de 6e binnen en hiermee mogen we naar de M2! Helaas wat weinig commentaar. Onhandig joh dat nieuwe protocol.


gefeliciteerd.

estell__

Berichten: 953
Geregistreerd: 31-07-09

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 15:48

Iedereen gefeliciteerd met de punten!

Hier ook de punten binnen, was zeker niet de beste proef maar dat vond de jury wel... 210 punten! Nog 1 punt en dan mogen we L2

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 16:02

Wow wat een top punten!!!

estell__

Berichten: 953
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 16:05

kara schreef:
Wow wat een top punten!!!

Ik moet zeggen dat ik wel lichtelijk verbaasd was hoor. Zoals ik al zei na het proefje er waren best wel wat slordigheden waarvan ik heel erg baalde. Ik wilde m zelfs bijna niet insturen :)) . Maar goed, nu een keer wat punten (naar mijn idee) te veel en de volgende keer een paar te weinig... zo gaat dat toch.

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 16:09

Mooie punten zie ik voorbij komen hier! Gefeliciteerd!

Sjolvir

Berichten: 25321
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 16:23

210 ,zo, dat is echt veel!! Gefeliciteerd.

Moet zeggen op film zein sommige onderdelen er echt anders uit, en ook afh. van of je filmt va C of dat je bv op de hoefslag erbji zou staan.
Als je flimer neit recht bij C staat lijk je al snel naas t AC lijn te rijden, terwijl filmer er net naast staat, ahdige filmer gaat preceis zo midden dat hij letter achter de ruiter houdt.
Bij travers en sb afh. van welke kant of waar je hem rjidt moet je hem soms veel scherper inzetten, omdat ie anders op te weinig sporen ljikt (toevallig had ik keer camera op hoefslag gepakereerd en een filmer).
Dus nog best lastig.

Nickeltje

Berichten: 28283
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 16:36

Ik zie in de app van mijn KNHS mijn punten ook staan. Minder dan mijn verwachting, dus ik ben heel nieuwsgierig naar het protocol. Die kan ik in de app nog niet openen, dus ik log op de PC in, wellicht een verschil en wel te openen? Maar daar staan die punten van de 6e zelfs nog helemaal niet in mijn account...
Morgen dus maar eens zien of er een protocol is en wat het commentaar is op deze proef. Ben benieuwd.

_Gerdien_
Berichten: 670
Geregistreerd: 03-10-11

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 18:14

Gefeliciteerd met de mooie punten!

Hier ook punten terug, een krappe WP, naar waarheid gejureerd en een mooi protocol met feedback bij een 5 en hoe ik van een 7 een 8 kan maken

estell__

Berichten: 953
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 18:45

_Gerdien_ schreef:
Gefeliciteerd met de mooie punten!

Hier ook punten terug, een krappe WP, naar waarheid gejureerd en een mooi protocol met feedback bij een 5 en hoe ik van een 7 een 8 kan maken

Fijn is dat hè? Dat had ik ook echt heel veel. Zo ontzettend fijn en leerzaam!

kincsem

Berichten: 199
Geregistreerd: 13-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 19:00

Wat een toppunten Estell_!

Hier een winstpunt erbij. Eigenlijk met al het commentaar eens. Ik was dit keer vergeten de travers extra scherp in te zetten zoals Sjolvir ook zojuist zei. En daar dus een dikke onvoldoende op gekregen. Morgen maar opletten dat ik hem wel scherp inzet. Zeker met een beknopt paard ziet het er vanaf de camerapositie snel uit alsof het niet op 4 sporen is.

Ik had volgens mij een nieuw protocol waarbij alle ‘streep door’ dingen weggehaald waren. En ik ‘gewoon’ feedback heb gekregen. Vond ik eigenlijk wel prima.

Gerdien ook gefeliciteerd met je winstpunt!

Nickeltje: heb ik ook een keer gehad. Knhs geappt en kreeg als reactie dat de protocollen met de hand worden toegevoegd en je daar soms wat geduld mee moet hebben. Als je het na 5 werkdagen nog niet hebt kan je ze weer appen of mailen.
Laatst bijgewerkt door kincsem op 10-08-20 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

_Gerdien_
Berichten: 670
Geregistreerd: 03-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 19:01

Ja heel fijn! Vanwege de warmte had ik aanstaand event afgemeld. Nu heb ik een ongelukje gemaakt met m’n paard, waardoor ik zelf in de lappenmand zit. Wij doen t even rustig aan

Sjolvir

Berichten: 25321
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 19:07

kincsem schreef:
Wat een toppunten Estell_!

Hier een winstpunt erbij. Eigenlijk met al het commentaar eens. Ik was dit keer vergeten de travers extra scherp in te zetten zoals Sjolvir ook zojuist zei. En daar dus een dikke onvoldoende op gekregen. Morgen maar opletten dat ik hem wel scherp inzet. Zeker met een beknopt paard ziet het er vanaf de camerapositie snel uit alsof het niet op 4 sporen is.

Ik had volgens mij een nieuw protocol waarbij alle ‘streep door’ dingen weggehaald waren.


Heb ik ook Fjordje, van 1.41.. dus veel beknopter en boller van het vele gras vind je ze momenteel neit, maar als ik er aan denk dan gaat het wel.

kincsem

Berichten: 199
Geregistreerd: 13-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 19:12

Sjolvir schreef:
kincsem schreef:
Wat een toppunten Estell_!

Hier een winstpunt erbij. Eigenlijk met al het commentaar eens. Ik was dit keer vergeten de travers extra scherp in te zetten zoals Sjolvir ook zojuist zei. En daar dus een dikke onvoldoende op gekregen. Morgen maar opletten dat ik hem wel scherp inzet. Zeker met een beknopt paard ziet het er vanaf de camerapositie snel uit alsof het niet op 4 sporen is.

Ik had volgens mij een nieuw protocol waarbij alle ‘streep door’ dingen weggehaald waren.


Heb ik ook Fjordje, van 1.41.. dus veel beknopter en boller van het vele gras vind je ze momenteel neit, maar als ik er aan denk dan gaat het wel.


Als ik er om denk zie ik dat ook in de punten terug. Alleen vorige keer niet aan gedacht (was niet onze beste proef qua focus van mij...). Maar nu dus weer wakker geschud ;-)

Levita

Berichten: 1422
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 20:12

Iedereen gefeliciteerd met de mooie punten.
Fijn Fenna dat je de laatste punt voor het Z hebt gereden!

Wij zijn net verhuisd, dus ga even de hitte afwachten en wellicht dan weer opgeven.

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 11:04

Ik had gister gemaild naar de knhs of ik wellicht zaterdag mijn filmpje in kan sturen ivm de hitte.
Immers als er iets is met een filmpje krijg je ook verzoek een nieuwe in te sturen...

Echter vandaag reactie terug dat er niets mogelijk is. Je hebt immers 7dagen de tijd om iets in te sturen, dus er is altijd een moment dat het wel koel is.
(Alleen mijn belichting is dan prut en iets later op dag is geen optie, ik heb nl ook nog zoiets als werk.....)

Dus coulance vanwege het weer heb ik niet gemerkt

Dan maar afmelden, gezondheid en welzijn van mijn paard gaat voor alles

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 11:18

Qua hitte. Ik had zondagochtend net geluk, was de zon er niet en eigenlijk prima te doen. Gisterochtend optijd les gehad en ga nu donderdagavond weer rijden.

Kincsem fijn dat je toch nog een winstpunt hebt! Vorige jury had ik ook wat nadeel van mijn beknopte paard in de schouderbinnenwaarts. Maar deze jury heeft het wel goed gezien. Schouderbinnenwaarts hoort op 3 sporen, dus die ga ik niet scherper inzetten. Bij travers heb je natuurlijk wat meer ruimte aangezien die op 4 sporen moet.

Gerdien: yakkes! bterschap :(:) Wel nog gefeliciteerd met je winstpunt en fijn van het protocol!

Nickeltje: jammer, hopelijk kun je wat wijzer worden uit het protocol!

Estell: wauw wat een super punten, gefeliciteerd *\o/*

Yevrah: gefeliciteerd! Fijn dat je nu over mag :D

Kara: 190 is nog steeds hartstikke netjes!

Ladyrosa: maar wel een winstpunt! En fijn die optie voor een goede bodem!

Ik heb net al punten terug van 13/08 :oo
192, dus erg blij mee! Had niet verwacht al weer boven de 190 te kunnen scoren aangezien dit pas ons tweede M1 proefje is. Protocol kan ik me ook goed in vinden qua cijfers :j Had wel een nieuw protocol, maar de streep opties zijn niet gebruikt, stond bij mij gewoon wat commentaar in het vakje ernaast.

tennan
Berichten: 3141
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 12:23

Gefeliciteerd met je punten Urosa! Super goed :D

Hier nog steeds wachten op de punten van 6-8. Ik wil eigenlijk pas mijn filmpje voor deze week inleveren als ik die punten binnen heb, qua proef zijn ze vergelijkbaar namelijk.

kincsem

Berichten: 199
Geregistreerd: 13-06-14

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 12:57

Gefeliciteerd Urosa! Mooie doorstart zo *\o/*

ladyrosa

Berichten: 677
Geregistreerd: 27-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 14:17

urosa schreef:
Ladyrosa: maar wel een winstpunt! En fijn die optie voor een goede bodem!


Goede bodem was het helaas niet.. -O- Suzy zakte tot over haar kogels weg in de uitgezette ring :( dus toch maar proefje gefilmd in de mulle rijbak...

Zal m'n tante lief aankijken of ik vrijdagochtend in haar vak mag filmen, die is niet zo mul

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 21:56

Oh ik heb een probleem..nou heb ik m’n proef opgenomen..kom er ik er nu thuis achter dat de microfoon van m’n telefoon het niet doet..Ik heb alleen niet de mogelijkheid meer om morgen of donderdag nog opnieuw te filmen..Het hele voorstellen is dus niet te horen..Zou dit een probleem zijn??Of iemand nog een andere tip
Echt balen..eerst gister de zon die verkeerd stond en nu dit weer.

PSvanLot

Berichten: 10223
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 22:01

Type het erbij bij het inleveren en plaats er dan ook je naam, combinummer en naam van je paard bij. Ik denk dat het geen probleem is. Kan zo ontzettend vaak niet verstaan wat mensen zeggen!

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 22:03

PSvanLot schreef:
Type het erbij bij het inleveren en plaats er dan ook je naam, combinummer en naam van je paard bij. Ik denk dat het geen probleem is. Kan zo ontzettend vaak niet verstaan wat mensen zeggen!


Top dank je voor je snelle reactie!Ik ga dat erbij typen..Baalde er zo van dacht net toen ik ‘m ging bekijken neeeeee ook dat nog(eerste keer dat we gingen filmen vanavond begon m’n proef zo fijn..had m’n filmer per ongeluk op de verkeerde knop gedrukt en de film gestopt..)

Crealief
Berichten: 182
Geregistreerd: 14-04-10

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 22:26

Niets ten nadele van eefjuh20: maar betekent dat dat proeven zonder microfoon gewoon worden goedgekeurd?
Dat betekent toch dat je de hele proef instructie zou kunnen krijgen???

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 22:29

Crealief schreef:
Niets ten nadele van eefjuh20: maar betekent dat dat proeven zonder microfoon gewoon worden goedgekeurd?
Dat betekent toch dat je de hele proef instructie zou kunnen krijgen???

Nou dat dacht ik dus ook dus vandaar dat ik het hier vroeg of iemand daar ervaring mee heeft..En als ze het niet accepteren is het jammer maar helaas voor deze keer.Over een week heb ik er nog eentje staan dus dan is het nieuwe ronde nieuwe kansen.