Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tennan
Berichten: 3141
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:01

Doet mijnknhs.nl het bij jullie wel?

DewiFoto

Berichten: 846
Geregistreerd: 20-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:07

Ik rij al weken in de bak ‘verkeerdom’. Nog geen jury die er iets over gezegd heeft. Dus ik zou helemaal niet met papiertjes gaan werken hoor. Gewoon rijden :D

Dispar_Vulgo

Berichten: 2998
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:42

Goed dat jullie het zeggen. Hier staat de zon 's ochtends ook schuin tegenover de filmer, en 's avonds laat gaat de zon onder aan de lange zijde waar juist 2 behoorlijke bomen/struiken staan, dus rij je deels in de schaduw. Dat is ook niet ideaal. :+

kincsem

Berichten: 199
Geregistreerd: 13-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:45

Gefeliciteerd FennaK! Succes in het Z!

Tennan: bij mij doet de website het gelukkig.

Ik heb gelukkig geen last van de zon, maar wel van een zwembad dat achter C staat en heeeel eng is,

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:45

Grappig dat sommige dat lastig vinden om de letters om te draaien. Ik rij, zeker als ik uit mijn hoofd rij, nooit op letters maar op richting en figuren. Dus het zal mij om het even zijn waar de letters zitten.

Als jury heb ik er bij de online proeven echt nog geen enkele keer op gelet. Wel op het bordje om te bepalen of je in de buurt zit van waar je je oefening moet uitvoeren maar ik ga echt niet kijken welke letter waar zit. Dus dat maakt dan ook niet uit.

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:49

Op letters rijden doe ik ook niet, rij lijnen en rij op bordjes. Dus hoe en wat is om het even. Alleen tja de zon en de schaduw, iemand daar een oplossing voor?

Dispar_Vulgo

Berichten: 2998
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:53

Ik denk ook niet dat ik zomaar de proef in onze bak omgekeerd kan rijden hoor. Ik onthoud de proef niet echt op de letters, maar wel op de richting (bij C naar rechts = richting weiland. Bij C naar links = richting pad). En die richtingen/herkenningspunten (keertswending 5m na C = voorbij de wilgenboom) kloppen dan ook niet meer :+

tennan
Berichten: 3141
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:58

Ik rijd mijn proef inderdaad ook op lijnen, ik kijk niet eens naar de letters. Nu hebben ze bij ons op stal ook plaatjes i.p.v. letters, dus dan moet ik al nadenken over molens, apen, ballen en clowns :+

kincsem

Berichten: 199
Geregistreerd: 13-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:58

Kara: volgens de voorspellingen blijft het de komende dagen helder. Vrijdagochtend meer bewolking, maar dat is dan net een dag te laat. Al werd hierboven genoemd dat de KNHS daar wel coulant mee is.

GiGi_90

Berichten: 658
Geregistreerd: 14-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:59

Ik kan het proefje inmiddels wel dromen haha. Maar ik rijd hem inderdaad ook aan de hand lijnen onthouden. Zo van afwenden rechts - van hand veranderen middendraf - afwenden wijken etc. Dus welke letter er zit kijk ik ook niet echt naar.

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:02

Ik denk dat ik de knhs om advies ga vragen...
Nee heb ik, ja kan ik krijgen

Sjolvir

Berichten: 25321
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:07

Fenna, geefeliciteerd.

Ik rji ook de ljinen op bordjes, niet de letters die weet ik dan echt niet. Voor zover ik het kan onthouden, ahum.

kiki1976

Berichten: 16946
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:15

Hier moeten we juist met de ochtend of later op de avond proefje opnemen ivm de zon.
Maar dat heeft ook met hoe hoog de zon staat te maken.


Mijn dochter rijd de proef ook uit dr hoofd, maar denk wel dat als we deze omdraaien haar gevoel niet klopt

pol013

Berichten: 9040
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:28

daffodil schreef:
Grappig dat sommige dat lastig vinden om de letters om te draaien. Ik rij, zeker als ik uit mijn hoofd rij, nooit op letters maar op richting en figuren. Dus het zal mij om het even zijn waar de letters zitten.

Als jury heb ik er bij de online proeven echt nog geen enkele keer op gelet. Wel op het bordje om te bepalen of je in de buurt zit van waar je je oefening moet uitvoeren maar ik ga echt niet kijken welke letter waar zit. Dus dat maakt dan ook niet uit.


Ik ook :')
Als ik uit mijn hoofd rij kan ik je echt niet vertellen welke letters ik passeer. Maar dan nog kan de bak verkeerd om liggen. Dat de richting niet klopt met hoe het in mijn hoofd hoort. Alsof ik een kompas ben wat je verkeerd om houdt.......Dan krijg ik de jury in mijn hoofd gewoon niet op het noorden.....

MyWishMax

Berichten: 25605
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:31

Nou dat dus idd pol. Dat klopt gewoon niet haha en dan ga ik wel ineens bordjes kijken, om te kijken of ik gek word. :') terwijl ik ze dus normaal niet gebruik.

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:15

Daarom rij ik de proef ook vaak vanuit m'n hoofd in een gedraaide bak of stapnik hem gedeeltelijk met links/rechts gedraaid.

Sjolvir

Berichten: 25321
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:21

pol013 schreef:
daffodil schreef:
Grappig dat sommige dat lastig vinden om de letters om te draaien. Ik rij, zeker als ik uit mijn hoofd rij, nooit op letters maar op richting en figuren. Dus het zal mij om het even zijn waar de letters zitten.

Als jury heb ik er bij de online proeven echt nog geen enkele keer op gelet. Wel op het bordje om te bepalen of je in de buurt zit van waar je je oefening moet uitvoeren maar ik ga echt niet kijken welke letter waar zit. Dus dat maakt dan ook niet uit.


Ik ook :')
Als ik uit mijn hoofd rij kan ik je echt niet vertellen welke letters ik passeer. Maar dan nog kan de bak verkeerd om liggen. Dat de richting niet klopt met hoe het in mijn hoofd hoort. Alsof ik een kompas ben wat je verkeerd om houdt.......Dan krijg ik de jury in mijn hoofd gewoon niet op het noorden.....



Ja,!! dat heb ik ook, dan klopt er geen bal meer van. :+ :D vooral neit als je nu op bekende plaats bak om zuo draaien. Leer hem altijd als stukjes figuren... maar op zijn kop.. pffttt.

ladyrosa

Berichten: 677
Geregistreerd: 27-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:33

Ik heb mijn punten van de 6e binnen. Een zuinig winstpuntje en helaas erg weinig commentaar. Ook niet bij algemeen ofzo.. -O-

Ik mag van de staleigenaar een ring uitzetten op een stuk van zijn landbouwgrond **\O/** is een mooi
vlak en hard stuk volgens hem. Beter dan het hobbelige stukje wei dat ik in gedachten had of de mega mulle bak :D
Dus vanavond de ring even uitzetten en dan morgenvroeg proef filmen. Hopen dat mijn maflinger zich gedraagt op het grote veld _O-
Laatst bijgewerkt door ladyrosa op 10-08-20 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:45

Jij bent snel met de punten van de 13e binnen! Gefeliciteerd!

Ik heb zo net de punten van de 6e terug, 190
Had zelf iets meer verwacht

ladyrosa

Berichten: 677
Geregistreerd: 27-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:47

kara schreef:
Jij bent snel met de punten van de 13e binnen! Gefeliciteerd!

Ik heb zo net de punten van de 6e terug, 190
Had zelf iets meer verwacht


Ik bedoelde de 6e 8)7 iets met in de war met de dagen :')

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:53

Last van de warmte denk ik-;)

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:54

Hoera! Punten van de 6e binnen en hiermee mogen we naar de M2! Helaas wat weinig commentaar. Onhandig joh dat nieuwe protocol.

xRoossie95

Berichten: 1401
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 15:01

Net mn punten teruggekregen op dat nieuwe protocol. Vind het maar onduidelijk en lelijk te lezen zeg :')

Fetje

Berichten: 28
Geregistreerd: 16-11-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 15:03

Wij filmen bijna altijd ‘s ochtends, maar hebben ons ena laatste B proefje ‘s avonds gefilmd en de bak “omgedraaid” voor het licht. Ik dacht dat is handig dan weet Esra de proef tenminste ook niet meer uit haar hoofd, nou ze had er geen enkele moeite mee en wist nog precies wanneer wat eraan zat te komen 8)7 .
Het nadeel is bij het ‘s avonds filmen vooral dat de trap vanaf waar we filmen dan tussen de bosjes staat, en dat is dan toch ineens wel heel spannend :+

Gefeliciteerd allemaal met de punten die Jim binnengekomen!

Wij hebben vanochtend vroeg gefilmd dus kunnen binnenkort weer gaan refreshen. Gelukkig volgende week weer aan het werk, dan kan ik niet zo vaak meer kijken :D

tennan
Berichten: 3141
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 15:06

Gefeliciteerd allemaal met de punten!

Bij mij doet de website het nog steeds niet, ik krijg een YT-filmpje over dat de site het niet doet 8)7