Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:25

Marjolein schreef:
Ik heb m'n punten terug 196,5. Erg blij mee. Enige waar ik moeite mee heb is dat ik een 5 voor m'n houding en zit heb en er niet bij staat waarom.
Maar goed we mogen nu L2 starten

Gefeliciteerd!
Balen van de 5 voor je houding. Ook geen commentaar of tips daarover?

PSvanLot

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:31

Dat is raar dat ze daar dan niets bij zetten. Ik doe dat tot en met een 7.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:37

Nee stond niks bij. Even teruggekeken en deze jury heb ik al een keer gehad toen had ik een 6,5 met commentaar. En
ik kan op het protocol verder niets herleiden richting mijn houding en zit. Verder nog een 3 en een 5 met commentaar en een hele lijst 6/6,5/7's en 1 7,5.

Maar goed, mooie punten en ik ga kijken of ik voor de 13e nog over kan naar het L2

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:44

Ik had gisteren een combinatie zonder frontriem. Heb het maar afgepunt en er een opmerking van gemaakt.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:55

Marjolein schreef:
Nee stond niks bij. Even teruggekeken en deze jury heb ik al een keer gehad toen had ik een 6,5 met commentaar. En
ik kan op het protocol verder niets herleiden richting mijn houding en zit. Verder nog een 3 en een 5 met commentaar en een hele lijst 6/6,5/7's en 1 7,5.

Maar goed, mooie punten en ik ga kijken of ik voor de 13e nog over kan naar het L2

Hmm dat is wel gek dat er niets bij staat. Maar inderdaad je hebt mooie punten! Zal vast nog wel kunnen over naar t L2 voor de 13e!

PSvanLot: zonder frontriem... tja dat is ook een keus haha

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:55

Heb eerder ook een keer een 5 voor m’n houding en zit gehad zonder commentaar. Denk zelf dat het misschien een type fout is geweest. Heb normaal gesproken altijd wel een 7.

Ik wacht nog vol spanning op m’n punten van de 30ste.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:08

Ik had mijn proefje woensdag aan het eind van de middag ingestuurd en nu al de punten terug, wat een service! Fijn commentaar en een winstpunt, maar ik vond dat ik harder afgestraft mocht worden op de dingen die niet lekker gingen. Ik had een lieve jury. :)

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:28

Marjolein schreef:
Ik heb m'n punten terug 196,5. Erg blij mee. Enige waar ik moeite mee heb is dat ik een 5 voor m'n houding en zit heb en er niet bij staat waarom.
Maar goed we mogen nu L2 starten

Nou dat is zeker raar.. vind dat je dan erg goede punten heb als ze je zit en houding niet goed vinden.

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:31

PSvanLot schreef:
Ik had gisteren een combinatie zonder frontriem. Heb het maar afgepunt en er een opmerking van gemaakt.

Mag ik vragen waarom?

Ik heb ook geen frontriem en nog nooit wat van gehoord(mijn paard kan daar niet tegen)

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:32

Imaginaerum schreef:
Ik had mijn proefje woensdag aan het eind van de middag ingestuurd en nu al de punten terug, wat een service! Fijn commentaar en een winstpunt, maar ik vond dat ik harder afgestraft mocht worden op de dingen die niet lekker gingen. Ik had een lieve jury. :)

En een hele snelle jury! Helaas zijn ze niet allemaal snel...Hier weer een dagje refreshen voor de 30e.....:(
Gefeliciteerd met je winstpunt!.

Over de frontriem. Je harnachement hoort gewoon in orde te zijn. Coulant dat je wel gepunt hebt.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:33

helmab schreef:
PSvanLot schreef:

Mag ik vragen waarom?

Ik heb ook geen frontriem en nog nooit wat van gehoord(mijn paard kan daar niet tegen)

Dan is je tuig dus niet in orde en normaal zou je uitgebeld worden. Net als met neusriem.

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:36

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:45

rijden doe ik vroeg in de ochtend rond 6 of 7 uur.

Gelukkig is het goed uitgehouden bij mij thuis heb rietenklap en grote luiken die dicht laat, op stal waaier aan en stal staat aardig in de schaduw op heetst van de dag gelukkig.. Flower om 10 uur al binnen ze wilde perse naar binnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 11:42

helmab schreef:
PSvanLot schreef:

Mag ik vragen waarom?

Omdat het niet toegestaan is? Ze mogen je zelfs gewoon diskwalificeren erom. Je tuig is niet op orde. Frontriem is verplicht dus als je zonder start dan ja mag je gewoon de ring uitgestuurd worden.

Zoals jouw foto zo mag dat absoluut niet nee! Het kan zijn het niet opvalt en je niks hoort. Maar zodra het een jury wel opvalt dan denk ik dat je een enkele reis naar de trailer terug krijgt...

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 11:45

Regulier laat ik het herstellen en dan pas starten.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 11:55

Sweetvanille: hopelijk snel je punten, toch wel lang wachten zo. Had je al een filmcheck gedaan?

Imaginaerum: het mag ook eens meezitten, gefeliciteerd met je winstpunt :D

Marjolein: gefeliciteerd, lekker 2 winstpunten. Apart van die 5 dan! Even bellen naar de KNHS, zetten ze de inschrijving zo om!

Eveline77: mooie punten tijdens meetmoment en leuk dat je L1 gaat starten!

Estell: haha lekker kritisch op jezelf. Klinkt voor mij als wat kleine slordigheidjes wat prima te compenseren is!

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 11:57

Ja proefje is wel goed aangekomen..

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:02

urosa schreef:
Marjolein: gefeliciteerd, lekker 2 winstpunten. Apart van die 5 dan! Even bellen naar de KNHS, zetten ze de inschrijving zo om!

Ik heb geappt en ze hebben al m'n online inschrijvingen omgezet. Ik ben echt heel blij met de klantgerichtheid van de KNHS. En sinds ik in een branche werk waarin dat een hot item is ben ik extra kritisch geworden daarop.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 13:36

Je hebt ook frontriemen met elastisch stukje aan het hoofdstel of een extra ruime? Is dat niks?

Ik heb vanmorgen gereden maar hij stond in de wei dus eerst naar binnen wassen vlechten en mijn paard heeft eerste 6 jaar van z’n leven in Ierland doorgebracht, laten we zetten impuls was geen 9 vandaag maar de temperaturen zakken ook niet komende week

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:09

friesam schreef:
Je hebt ook frontriemen met elastisch stukje aan het hoofdstel of een extra ruime? Is dat niks?

Ik heb vanmorgen gereden maar hij stond in de wei dus eerst naar binnen wassen vlechten en mijn paard heeft eerste 6 jaar van z’n leven in Ierland doorgebracht, laten we zetten impuls was geen 9 vandaag maar de temperaturen zakken ook niet komende week

Ik vrees dat impuls deze week bij de meeste proeven inderdaad niet is zoals gewoonlijk, maar de jury’s zullen vast niet gek opkijken :Y)

Ik ga me eind augustus aan mijn M1 debuut wagen ondanks dat we er nog niet helemaal klaar voor zijn. Lekker op ons gemak filmen zonder extra wedstrijd/meetmoment spanning. Het wordt een oefenrondje en hopelijk ziet de jury hetzelfde als wat ik zie. Die bevestiging vind ik toch altijd wel fijn!

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:14

Marjolein schreef:
SweetVanille schreef:
Meer mensen die nog steeds op de punten van de 30e wachten? Dacht dat ze bij waren maar wacht alweer bijna een week... Zo jammer, neem graag het commentaar mee in de volgende proef maar dit schiet weer niet op :(

Maar de 30e hoeft toch ook pas de 11e retour te zijn? Vanaf de 23e zit je nu op werkdag 7.
Wat ik merk de laatste weken is dat ze bij zijn en er af en toe een proefje tussen zit met vertraging maar het gros wordt tijdig gejureerd en verwerkt.

Nee, ik had uiterlijk gister de uitslag moeten ontvangen. Max 5 werkdagen staat op de site.
Helaas nog steeds niks dus nog maar eens geappt. Filmpje was wel goed binnengekomen dus waar die uitslag dan blijft... nog even en ik wacht op de uitslag van 3 proeven. Niet zo fijn dit.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:19

Komt vanzelf :D

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:22

Tja soms duurt het gewoon wat langer. Dat is vanaf het begin af aan al zo. Weinig aan te doen. Ik heb er nog een van de 30 tussen zitten zag ik net, een B proef

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:25

PSvanLot schreef:
Tja soms duurt het gewoon wat langer. Dat is vanaf het begin af aan al zo. Weinig aan te doen. Ik heb er nog een van de 30 tussen zitten zag ik net, een B proef

Maar de linkjes gelden toch maar een week? En waarom wordt een proef van de 30e nu nog eens naar een jury opgestuurd?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 16:30

SweetVanille schreef:
PSvanLot schreef:

Maar de linkjes gelden toch maar een week? En waarom wordt een proef van de 30e nu nog eens naar een jury opgestuurd?

omdat die nog niet beoordeeld is.