Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
grandeur schreef:Aha... wel apart zeg, dat ze in de SGW de nieuwe proeven al ruim vóór 1 april gaan rijden.
Aan de andere kant snap ik het wel, ik begrijp uit jouw bericht dat er voorheen speciale SGW-proeven (?) waren en er moet dus sowieso overgestapt worden op de 'gewone' proeven?
Dan kun je idd net zo goed gelijk op de nieuwe proeven overstappen anders blijf je natuurlijk bezig.
Dan is het idd te hopen dat de nieuwe boekjes er op tijd zijn!
Ik heb, zodra je mocht bestellen, via een mail naar de KNHS een boekje besteld.
Verder nooit een bevestiging daarvan gehad, weet iemand of dat gebruikelijk is![]()
??
Sfieke schreef:Ik heb de DVD en het boekje ook besteld, maar nog niks binnen... Heel apart!
haike schreef:Anky rijd idd een Z2-proef, las dat Tommie Visser de L2 had gereden
Suleika schreef:In de P&S stond dat ze alleen een Z2 proefje reed (met voor mij een onbekend paard). Dus ik weet niet wie die B-proeven rijdt.
Maar ik heb het boekje+dvd gisteren ook besteld... ik ben benieuwd wanneer ik ze mag ontvangenheb nog geen acceptgiro thuis
CGJ12 schreef:Sfieke schreef:Ik heb de DVD en het boekje ook besteld, maar nog niks binnen... Heel apart!
Ja hè ?...............