Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
robbie88 schreef:Robijntjuh en discodipp gefeliciteerd met de WP.
Wel herkenbaar dat je gevoel niet altijd klopt met de punten.. hier nog steeds niet aan het rijden:( mijn man kan het intussen wel goed vinden met mijn paard.. afgelopen week voor het eerst wat crosshindernisjes gereden, vandaag reed hij zo de oefencross bij ons op stal rond.. trots [ [url=m/RublOI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sIHtJi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5nlu9B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YE6ilv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dyQqX8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoewel ik er liever zelf op zit geniet ik wel onwijs van ze zo.. die oortjes
DiscoDipp schreef:@robbie: Wat leuk dat jullie beiden rijden inderdaad en stoer dat hij er zo mee weg rijdt! Paard ziet eruit alsof ze zich kostelijk vermaakt
@Mariek: Iedereen zei idd al, achja dan weet je waar je op moet letten. Maar het erge is, dit is al zeker 4 keer gebeurt. Dus ik stoot mij ook nog eens 4 keer aan dezelfde steenZe wisselde mij vlak voor de overgang, gewoon omdat ze afgeleid was dus ik had haar er gewoon bij moeten houden. Bij de andere galop vergat ze in de overgang een achterbeen dus ze rolde er zo uit, ook gewoon dom want ik had haar meer op achter moeten houden. Is gewoon stom, zijn steeds zelfde kleine dingen en daar stel ik mijzelf gewoon mee teleur. Pony kan er echt niets aan doen.
Ik ben echt jaloers op jou lengte in de galopDie van mij is al zo lekker kort dus die kruipt er graag achter. Hoop dat ik over n half jaartje ook zo rond kan sturen!
corinadrenth schreef:Gister mijn wedstrijd debuut gehad in de B met mijn frederiksborger.
Ik was helemaal netjes met mooi wit oornetje ect. Krijg ik een 7 op verzorging.
Terwijl anderen een 8 kregen en verder niks extra's hadden gedaan.
Nou vermoed ik dat het komt van haar pigment vlek op de kont.