Afgelopen zondag heb ik met mijn haflinger ons M1 debuut gemaakt. Voor het eerst dat ik M1 start, dus ik had geen idee wat ik kwa punten kon verwachten.
We hadden wat fouten in de galop, maar veel 7's gereden op andere onderdelen. Beloond met 191 en 187 punten
. Zelfs nog een eerste en tweede prijs mee naar huis genomen.Volgende week gaan we voor het eerst een 80cm parcours springen. Het is een concours met veel aankleding, dus ik ben heel benieuwd of we rondkomen.
wat nou, haflingers kunnen niet springen
. Dit jaar eerst maar proberen de laatste puntjes in de B dressuur bij elkaar te sprokkelen. 
maar ik ging het nooit meer redden om op tijd klaar te zijn. Daarbij vind ik het ook niet prettig als ik me niet rustig voor kan bereiden dus wat dat betreft was het prima om af te melden
Iets met te druk, te warm of te nat...
Je groeit er ook weer in ofzo. Als de basis goed voor elkaar is, moet het zeker te doen zijn!
) en omdat ik zelf geen bak heb, dus oefenen doen we op buitenrit, maar in de polder is een gebroken lijn of halve grote volte in contra nu eenmaal wat lastiger te rijden, zeg maar niet. En daarbij loopt hij ook nog voor de wagen. Dus we gaan wat trager vooruit, maar dat houdt het spannend