Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:16

xSannee schreef:
Wie weet jongens, ik kreeg m'n eerste beoordeling om 3 uur 's nachts _O-

Dat wordt vannacht de mail in de gaten blijven houden Linda2008. :j

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:19

Eveline77 schreef:
xSannee schreef:
Wie weet jongens, ik kreeg m'n eerste beoordeling om 3 uur 's nachts _O-

Dat wordt vannacht de mail in de gaten blijven houden Linda2008. :j

_O-
Houden jullie bokt dan ook in de gaten vannacht? Ik wil mijn uitslag wel kunnen delen natuurlijk 8)7

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:22

linda2008 schreef:
Houden jullie bokt dan ook in de gaten vannacht? Ik wil mijn uitslag wel kunnen delen natuurlijk 8)7

Deal!

Anoeska27

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:32

Ik kreeg gisteren proeven toen ik al op bed lag en ben nu met de eerste bezig. Moet helaas opnieuw de proef bekijken omdat de stoppen eruit sloegen en het commentaar dus weer weg is. Wel lekker zo met Scrooge op de achtergrond.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 10:09

Ik heb 10 L1 proeven, dat is weer even geleden dat ik wat gehad heb

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 10:15

Eveline, ook geen nachtjury’s ;) :P haha!

PsvanLot, leuk dat je weer wat hebt gekregen :)

Anoeska, goed bezig! Jij bent vast een avondmens als je er om 23u aan gaat beginnen ;) hihi

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 10:38

linda2008 schreef:

Nope, ik was serieus om 3.15 uur even wakker en heb toen bokt en mn mail even gecheckt...gestoord maar goed...

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 10:46

Eveline77 schreef:
linda2008 schreef:

Nope, ik was serieus om 3.15 uur even wakker en heb toen bokt en mn mail even gecheckt...gestoord maar goed...

Oh nee wat heb ik aangericht _O-

Leuk PS!
En Anouska jij begon dan ook best laat op de zondagavond! *D

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 10:50

2x zelfde post...

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:05

Ja, zondag is echt familiedag hier. Dan wandelen we en doen we spelletjes en de paarden uiteraard. Ik probeer reguliere wedstrijden ook zo min mogelijk op zondag te doen. En nu in de vakantie liggen de kinderen ook niet heel vroeg op bed.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-20 11:31

Anoeska27, groot gelijk! Is ook veel belangrijker.

PSvanLot leuk dat jij ook wat binnen hebt gekregen!

Anneruth, dat dacht ik ook toen ik voor het eerst een L2 proefje reed met Karel haha

Veertje99, jammer! Fijn dat het nog wel een winstpunt is

Eveline77 schreef:

Ernstig _O- _O-

Tyke mooi opgelost zo! Was het toch niet voor niks.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Hij liep nu thuis ook wel erg fijn, net zoals hij op wedstrijd kan lopen. Heb ook niet de illusie dat ik hem dinsdag weer zo kan rondsturen, valt het alleen maar mee  :')

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:15

Bij mij kriebelt het ook behoorlijk! Zojuist mij maar weer aangemeld bij een Rijvereniging die mij 1 januari gelijk aanmeld :). Paard en ik hebben al een combinatie nummer, maar dan endurance :') en daar mag ik weer geen dressuur mee starten. Film ik mooi de 30ste en kan ie gelijk mee met de AVS online competitie van december :) en stuur ik hem 1 of 2 januari in bij de knhs.

Je filmpje mag toch max 7 dagen oud zijn? Of is het van maandag -zondag oud zeg maar :Y)

Moet zeggen dat mijn jasje wel gekrompen lijkt vergeleken met 2 jaar terug :Y) misschien maar trakteren op een nieuwe

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:22

Anouska groot gelijk! Lekker voor de zondag!

Appel_6; De evenementen lopen van maandag tm zondag. Film je ergens in een week moet hij dus voor zondagavond 23.59u diezelfde week ingeleverd zijn.

De 30e filmen en de 1e inleveren kan dus, dat valt binnen dezelfde week.

Moet je wel dezelfde proef rijden dan? Of maak je dan 2 filmpjes achter elkaar?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:24

Je mag alleen, zoals ik de AVSregels interpreteer, niet 2x hetzelfde filmpje insturen voor verschillende events. Dus ik maak om die reden twee filmpjes.

Als je lid bent van het AVS kun je overigens ook via hen een dressuurstartkaart aanvragen. Ben je dat niet dan is een papieren rijvereniging (veel) goedkoper.

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:32

xSannee schreef:
Anouska groot gelijk! Lekker voor de zondag!

Appel_6; De evenementen lopen van maandag tm zondag. Film je ergens in een week moet hij dus voor zondagavond 23.59u diezelfde week ingeleverd zijn.

De 30e filmen en de 1e inleveren kan dus, dat valt binnen dezelfde week.

Moet je wel dezelfde proef rijden dan? Of maak je dan 2 filmpjes achter elkaar?

Ik start beide in het l1. Gelukkig nu beide proef 10. Maar zoals hili zegt film ik er 2 achter elkaar. Scheelt schimmel schoonmaken :')
Hilli schreef:
Je mag alleen, zoals ik de AVSregels interpreteer, niet 2x hetzelfde filmpje insturen voor verschillende events. Dus ik maak om die reden twee filmpjes.

Als je lid bent van het AVS kun je overigens ook via hen een dressuurstartkaart aanvragen. Ben je dat niet dan is een papieren rijvereniging (veel) goedkoper.

Die dubbele proef had ik even over het hoofd gelezen :') ach crossen we hem 2x achter elkaar wel door de baan heen! Thanks voor de reactie!

Ik ben geen lid van het avs. Toen ik mijn paard kocht schrok ik behoorlijk wat het lidmaatschap zou kosten + ik moest hem ook nog eens laten ‘importeren’ in hun database. Dat ging boven mijn pet met een ruin :')

Ik word nu lid van een Rijvereniging in de buurt van mijn toekomstige huis. Ze hebben een binnenbaan die ik straks niet meer heb. Vond het een win win situatie zeg maar
Laatst bijgewerkt door appel_6 op 21-12-20 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:34

Groot gelijk heb je hoor. Het is dat ik al lid was, anders zou ik het nooit doen gezien het fikse pijskaartje.

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:39

@hilli ik vraag mij alleen af hoe ze een dubbel ingestuurde proef controleren? Je zal dan net toevallig dezelfde jury hebben?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:39

Ik ken de AVS competitie niet, maar vraag me inderdaad af hoe ze dat willen controleren? :+

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:41

AVS is het Arabisch volbloed stamboek. Ze hebben nu een online competitie opengezet voor Puure Arabische volbloeden. 3 proeven in december/januari/februari met 3 verschillende proeven

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:42

KNHS werkt 1x in de week de klasseringen bij. Dus dan valt het op als iemand meerdere proeven heeft gereden. Tenminste ik denk dat ze dat zo doen

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:44

Oh de punten van de AVS tellen ook mee voor je officiele klassering/winstpunten?

Want van de KNHS mag je ook maar 1x per week starten.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:46

KNHS nog geappt over mijn ingestuurde proef van vorige week maandag. Krijg ik een voorgetypt appje terug over waar ik de uitslag kan vinden...Tja dat weet ik allemaal wel. Ze zeggen dat ik moet wachten tm 5 werkdagen na de eventdatum. Oftewel nog een week. Terwijl werkdagen niet relevant zijn, aangezien veel jurys ook in het weekend jureren. Komt nog bij dat ik de naam van mijn jury weet, en zij op social media heeft staan dat zij momenteel niet eens een computer heeft... Blijkbaar niet gemeld aan de KNHS, dus ik verwacht binnenkort nog geen uitslag...heel vervelend zo.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:53

xSannee schreef:
Oh de punten van de AVS tellen ook mee voor je officiele klassering/winstpunten?

Want van de KNHS mag je ook maar 1x per week starten.

Nee het AVS telt niet mee voor winstpunten. Het gaat om telkens 1 proef per maand, tussen december en februari. Dus 3 in totaal en ook per maand een verschillende proef per klasse.

Ik vermoed dat het is om discussie over de beoordeling te voorkomen (net als in dit topic waar juryleden wel willen meekijken maar niet het werk van een ander herbeoordelen), al staat er geen verdere uitleg bij.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:05

Ah oke, dan was ik even in de war door de opmerking van SweetVanille.
Kan me goed voorstellen dat ze geen discussie willen door 2 zelfde proeven te laten beoordelen ja!

Wat vervelend SweetVanille. Misschirn nog een mail sturen ipv een appje? Dan krijg je weer een andere medewerker meestal, dat helpt soms heb ik al gemerkt :+

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:58

SweetVanille schreef:
KNHS nog geappt over mijn ingestuurde proef van vorige week maandag. Krijg ik een voorgetypt appje terug over waar ik de uitslag kan vinden...Tja dat weet ik allemaal wel. Ze zeggen dat ik moet wachten tm 5 werkdagen na de eventdatum. Oftewel nog een week. Terwijl werkdagen niet relevant zijn, aangezien veel jurys ook in het weekend jureren. Komt nog bij dat ik de naam van mijn jury weet, en zij op social media heeft staan dat zij momenteel niet eens een computer heeft... Blijkbaar niet gemeld aan de KNHS, dus ik verwacht binnenkort nog geen uitslag...heel vervelend zo.

Appje terug, ze gaan mijn video toewijzen aan een andere jury. Dus we gaan weer ongeduldig mail checken! :+ :P