xSannee schreef:Wie weet jongens, ik kreeg m'n eerste beoordeling om 3 uur 's nachts
Dat wordt vannacht de mail in de gaten blijven houden Linda2008.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eveline77 schreef:Nope, ik was serieus om 3.15 uur even wakker en heb toen bokt en mn mail even gecheckt...gestoord maar goed...
xSannee schreef:Anouska groot gelijk! Lekker voor de zondag!
Appel_6; De evenementen lopen van maandag tm zondag. Film je ergens in een week moet hij dus voor zondagavond 23.59u diezelfde week ingeleverd zijn.
De 30e filmen en de 1e inleveren kan dus, dat valt binnen dezelfde week.
Moet je wel dezelfde proef rijden dan? Of maak je dan 2 filmpjes achter elkaar?
Hilli schreef:Je mag alleen, zoals ik de AVSregels interpreteer, niet 2x hetzelfde filmpje insturen voor verschillende events. Dus ik maak om die reden twee filmpjes.
Als je lid bent van het AVS kun je overigens ook via hen een dressuurstartkaart aanvragen. Ben je dat niet dan is een papieren rijvereniging (veel) goedkoper.
xSannee schreef:Oh de punten van de AVS tellen ook mee voor je officiele klassering/winstpunten?
Want van de KNHS mag je ook maar 1x per week starten.
SweetVanille schreef:KNHS nog geappt over mijn ingestuurde proef van vorige week maandag. Krijg ik een voorgetypt appje terug over waar ik de uitslag kan vinden...Tja dat weet ik allemaal wel. Ze zeggen dat ik moet wachten tm 5 werkdagen na de eventdatum. Oftewel nog een week. Terwijl werkdagen niet relevant zijn, aangezien veel jurys ook in het weekend jureren. Komt nog bij dat ik de naam van mijn jury weet, en zij op social media heeft staan dat zij momenteel niet eens een computer heeft... Blijkbaar niet gemeld aan de KNHS, dus ik verwacht binnenkort nog geen uitslag...heel vervelend zo.