Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Danique07 schreef:[ [url=m/Qkt4Bj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij zijn zo ‘gestart’. Combinatienummer aan de binnenkant van m’n arm want om die naast de proef ook nog te onthouden
xxPaige schreef:Bedankt voor het delen Buxy! Eerste keer M2 vind ik best netjes. Ben je tevreden met het commentaar?
Had stiekem wel gedacht dat ze strenger zouden punten, maar dat vind ik meevallen.
Bij ons staat er een lantaarnpaal bij C. Dus ben precies daarnaast gaan staan. Maar dan komt de combinatie dus wel erg dicht langs bij C.. Ben benieuwd hoe ze daar mee omgaan (heb uiteraard wel met raster gefilmd en de combinatie in het midden gehouden).
_E_ schreef:Ik kan helaas nog steeds helemaal geen online evenementen vinden in de wedstrijdkalender.. Snap er niks van.. Kan dus ook nergens voor inschrijven
Annetje schreef:[ [url=m/RP5Yu2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit heb ik na een paar keer laden. In principe zijn er twee inschrijvingen gesloten en de rest nog open als je het zo kijkt.
Annetje schreef:Dit heb ik na een paar keer laden. In principe zijn er twee inschrijvingen gesloten en de rest nog open als je het zo kijkt.
SweetVanille schreef:aaidaa schreef:Ik vind ze wel maar oprecht alles, alle data, alle klasses, is vol. All meerdere keren gekeken. Gok niet dat je er zo snel tussen gaat komen, ik vraag me echt af hoe de mensen die een plekje hebben dat voor elkaar gekregen hebben
Er heeeel snel bij zijn