Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

streep

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:08

Ooh ik zie niets bij l2. Alles is bij kjj grijs. Kan er ook niet op klikken. Zou het aan mijn telefoon liggen? Morgen dan eens op mijn comp kijken

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:14

streep schreef:
Vraagje hoe hoe weten jullie wanneer er iets opengaat. Ik wil dolgraag meedoen maar tot 7 mei zit alles al vol.

Elk half uur kijken :j

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:14

streep schreef:
Ooh ik zie niets bij l2. Alles is bij kjj grijs. Kan er ook niet op klikken. Zou het aan mijn telefoon liggen? Morgen dan eens op mijn comp kijken

Nee, het is dan vol. Regelmatig checken want er komen steeds wel plekken bij.

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:22

Pweh, ga ik een paar x pd kijken

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:25

Danique07 schreef:
[ [url=m/Qkt4Bj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij zijn zo ‘gestart’. Combinatienummer aan de binnenkant van m’n arm want om die naast de proef ook nog te onthouden :')

:') Ik heb m’n filmer een bordje omhoog laten houden achter de camera met m’n combinatie nummer!

Ik had gewoon donker blauw setje aan gedaan (incl donkerblauw wedstrijdshirt, bling riem en dressuurknot in m’n haar). Toch netjes, maar wel makkelijk schoon houden!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:42

xxPaige schreef:
Bedankt voor het delen Buxy! Eerste keer M2 vind ik best netjes :j. Ben je tevreden met het commentaar?
Had stiekem wel gedacht dat ze strenger zouden punten, maar dat vind ik meevallen.

Bij ons staat er een lantaarnpaal bij C. Dus ben precies daarnaast gaan staan. Maar dan komt de combinatie dus wel erg dicht langs bij C.. Ben benieuwd hoe ze daar mee omgaan (heb uiteraard wel met raster gefilmd en de combinatie in het midden gehouden).

Ja het commentaar was prima!
Wij hadden wel gewoon wedstrijdset maar vind het ook maar een kleine moeite :o

Wij hebben voor de 28e weer ingeschreven, mooi even aan onze trainingspunten werken en dan kijken of het resultaat opleverd!

Suky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:57

Even een stipje, leuk idee van de KNHS. Zijn de filmpjes ook voor anderen in te zien? Lijkt mij leuk om wat ruiters te bekijken maar begrijpelijk als ze privé staan.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:59

Ik ga morgen filmen, ben benieuwd, toch wel zenuwachtig.
Rijden gaat fijn de laatste tijd, maar zal op film ook wel weer confronterend zijn :Y).
Ik ga niet knotten want vind losse getoiletteerde manen ook netjes staan en scheelt toch 3 kwartier bezig zijn op stal.
Ga wel in wedstrijd outfit, ben heel blij dat ik eindelijk mijn nieuwe jasje aan kan :D .

_E_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:00

Ik kan helaas nog steeds helemaal geen online evenementen vinden in de wedstrijdkalender.. Snap er niks van.. Kan dus ook nergens voor inschrijven

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:09

_E_ schreef:
Ik kan helaas nog steeds helemaal geen online evenementen vinden in de wedstrijdkalender.. Snap er niks van.. Kan dus ook nergens voor inschrijven

Zoek je wel op locatie Ermelo?

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:17

_E_ schreef:

Aantal km uitstaan?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:21

Bij de mobiele versie staat het datum bereik standaard van vandaag tot en met vandaag, dus misschien moet je die ruimer zetten?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:22

_E_ schreef:

Als ik zoek heb ik dat de ene keer ook en de andere keer staan wel de goede dingen er tussen. Ik heb soms ook andere wedstrijden er tussen staan, dus ik gok dat de app het een beetje zwaar heeft... misschien via je browser proberen? Mijnknhs.nl
Of inderdaad je km en woonplaats enzo uitzetten. Paard/ pony ook

RoyalMemory

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:45

_E_ schreef:

Ik ook niet. Heb alles goed staan en hij vindt niks....

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:49

Ik vind ze wel maar oprecht alles, alle data, alle klasses, is vol. All meerdere keren gekeken. Gok niet dat je er zo snel tussen gaat komen, ik vraag me echt af hoe de mensen die een plekje hebben dat voor elkaar gekregen hebben :')

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:52

Ja ook een paar keer per dag kijken haha. :')

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:53

Afbeelding

Dit heb ik na een paar keer laden. In principe zijn er twee inschrijvingen gesloten en de rest nog open als je het zo kijkt.

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:55

Annetje schreef:
[ [url=m/RP5Yu2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit heb ik na een paar keer laden. In principe zijn er twee inschrijvingen gesloten en de rest nog open als je het zo kijkt.

Ja maar ookal klik je op de wedstrijden die groen gekleurd zijn.

Zie je later dat het bij de klasses grijs is. Dus dat je je alsnog biet kunt opgeven.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:58

Annetje schreef:

Als je vervolgens op inschrijven klikt kun je de klassen niet selecteren omdat de bolletjes op grijs staan. Op 7 mei is enkel nog plek in de klasse m1, te zien aan het groene bolletje.

Afbeelding

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 23:03

aaidaa schreef:
Ik vind ze wel maar oprecht alles, alle data, alle klasses, is vol. All meerdere keren gekeken. Gok niet dat je er zo snel tussen gaat komen, ik vraag me echt af hoe de mensen die een plekje hebben dat voor elkaar gekregen hebben :')

Er heeeel snel bij zijn

RoyalMemory

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 23:04

RoyalMemory schreef:
_E_ schreef:

Ik ook niet. Heb alles goed staan en hij vindt niks....

Op de ipad zie ik ze wel :)

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 23:09

Die van 7 mei heb ik aangeklikt eerder vanavond, maar daarmee werd ik nr 19 op de wachtlijst :')

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 23:11

SweetVanille schreef:
aaidaa schreef:

Er heeeel snel bij zijn

Ja leuk bedacht maar ik ben gewoon aan het werk overdag haha. Ik heb gister en vandaag meerdere malen gekeken zonder resultaat. Blijf het wel in de gaten houden maar heb niet echt hoop meer.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 23:16

Mag je nu ook de camera op een statief zetten of moet perse iemand je filmen? En stel de camera mag op statief is het dan ook toegestaan om hij afloop een rondje om je paard te doen en het paspoort te laten zien? Dan hoef je niet weer eerst zelf op te stappen etc.

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 00:15

Heb braaf jullie tips opgevolgd, de hele avond telkens gekeken.. maar helaas. Het lijkt wel een exclusief concert zo, met het inschrijven.