Fleury schreef:Josien_ schreef:Ik woon trouwens ook in Brabant, maar dan omgeving Eindhoven.
Dan kom ik jou misschien nog wel een keertje tegen! Mijn komende wedstrijd is in Heeze! (Meulendijks)
Crossen lijkt mij erg leuk! Op buitenrit is Vera ook altijd wel in voor een sprongetje over takken en boomstammetjes maar ze kan ook wel heel erg enthousiast worden![]()
Angst is een vervelend iets! Bij springen kan ik ook soms wel wat onzeker zijn als ik een afstand niet goed zie maar nu spring ik ook niet meer zo veel als eerst en dat scheelt ook heel erg.
Ik heb het geluk dat iemand mij zo nu en dan wil brengen op wedstrijd! Alleen nu heb ik het probleem dat Vera er eerst heel goed op liep ondanks dat ze het heel spannend vond maar nu we wat vaker gaan ze bedacht heeft dat het misschien toch niet zo leuk isHebben jullie dat ook wel eens gehad en hoe hebben jullie dat toen opgelost? Ik weet niet zo goed of het nu niet zeuren gewoon erop en gaan is of juist oefenen, oefenen oefenen geruststellen en dat ze leert dat het niet spannend hoeft te zijn.
Irocco weigerde de trailer op te gaan, en we hebben verschillende dingen geprobeerd. Boos worden en er met een longeerlijn / bezem achter zitten werkte averechts, zodra iemand achter hem gaat staan gaat ie zonder pardon in zn achteruit! Uiteindelijk hebben we een bak met voer weggehangen, en heel veel geoefend, maar oprecht misschien wel 1000 keer! En dus elke keer als hij op de trailer staat krijgt hij een beloning van brokjes snoepjes en wortels die in de bak klaarliggen!